Feiten, is niks overdrijven aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik het zo lekker vindt, hoeven jullie nog niet zo te overdrijven
Dat ligt gewoon ook aan de Nederlandse vrouw, emancipatie alleen als het uitkomtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar dat komt ook omdat de vrouwen daar veel gelijker zijn dan in Nederland. Er wordt altijd wel beweerd hier dat vrouwen zo voorop lopen en zo progressief zijn, maar in verhouding tot Finland (en Zweden ook) valt dat heel erg tegen.
Die kerels moet gewoon bier inquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon ook aan de Nederlandse vrouw, emancipatie alleen als het uitkomt.
Weet ook niet waarom, maar om de een of andere reden kan ik het altijd heel snel met scandinavische/finse meiden vinden. Maar met de kerels kan ik dan heel vaak weer niet overweg.
Je bent denk ik meer van de nuchtere vrouwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon ook aan de Nederlandse vrouw, emancipatie alleen als het uitkomt.
Weet ook niet waarom, maar om de een of andere reden kan ik het altijd heel snel met scandinavische/finse meiden vinden. Maar met de kerels kan ik dan heel vaak weer niet overweg.
Je kan er ook wat aan gaan doen ipv erover blijven janken en er 'lacherig' over doen, terwijl je het eigenlijk helemaal niet grappig vindt.quote:
Je tempo ligt niet extreem hoog voor een geoefende drinker, maar ben meer bezorgd om je uithoudingsvermogen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik het zo lekker vindt, hoeven jullie nog niet zo te overdrijven
Nee, die gasten sporen nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kerels moet gewoon bier inDe vrouwen daar zijn tof, weten vaak wat ze willen en laten dat ook merken.
True, maar ik heb atm wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kan er ook wat aan gaan doen ipv erover blijven janken en er 'lacherig' over doen, terwijl je het eigenlijk helemaal niet grappig vindt.
klinkt als een verjaardag in de locale sjonnie club, doen ze hier in NL dan ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die gasten sporen niet.
Was ooit in Zweden bij mijn vriendin op dr verjaardag, stuk of 15 vrouwen, 12 mannen ofzo, rond 20:30 gingen alle mannen naar buiten, motorkappen open en kijken naar de auto's. -15 buiten
.
Ik had het na 5 min gezien, ging lekker bij de meiden zitten, bier zuipen bij kamertemp.
Goed slapen is inderdaad een luxe, daar begint het niet allemaal mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
True, maar ik heb atm wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.
Nee daar begint het inderdaad niet mee. Snap wel wat jij bedoelt hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed slapen is inderdaad een luxe, daar begint het niet allemaal mee.
Het is makkelijk praten natuurlijk, maar de booze wat vaker links laten liggen is een goed begin.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True, maar ik heb atm wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.
Slaap is overratedquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed slapen is inderdaad een luxe, daar begint het niet allemaal mee.
Ja daar komen de nachtmerries vandaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Het is makkelijk praten natuurlijk, maar de booze wat vaker links laten liggen is een goed begin.
Mieters uiteraard. Met Schultenbrau.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe staat het leven? Al aan de Schultenbrau?
Ik heb overigens een Wii gekregen en ben verslaafd geraakt aan Mario Galaxy.
alcohol heeft een zeer negatief effect op de manier waarop iemand slaapt. Het kan nachtmerries wel zeker versterken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar komen de nachtmerries vandaan.
Alcohol verstoort je slaapritme aanzienlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar komen de nachtmerries vandaan.
T is een standaard zinnetje op fok, maar hulp zoeken helpt echt. Dan wordt het ook makkelijker om de stress te handelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Joh, ik weet waar ze vandaan komen, is een gebeurtenis van jaren geleden... En wat ze versterkt is stress..
Als je gewoon in goede gezondheid e.d. bent, kun je het wel eens overslaan. Maar als het al allemaal ruk gaat, dan is het belangrijk dat je goed slaapt, dan begin je wat beter aan een slechte dag.quote:
Same here, weet waar ze vandaan komen, en heb periodes dat het goed gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Joh, ik weet waar ze vandaan komen, is een gebeurtenis van jaren geleden... En wat ze versterkt is stress..
Ja naja, wat die gebeurtenis betreft, heb ik echt niet de behoefte erover te gaan praten met iemand. Feit is gewoon dat het een stuk minder is als ik niet zoveel stress heb.. die stress heb ik nu maar ik ga er van uit dat die niet eeuwig aanhoudt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is een standaard zinnetje op fok, maar hulp zoeken helpt echt. Dan wordt het ook makkelijker om de stress te handelen![]()
Maar dat wist je allang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |