ijsberen knuffelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je kunt de hele dag interessante gesprekken voeren met pinguïns. Oh nee, wacht, die heb je alleen op de zuidpool.
De slakken zijn nog niet wakker hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
MI, you figure it out
[ afbeelding ]
Kennelijk wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
De slakken zijn nog niet wakker hier
Sja, gewoon niet. Dat snap ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar ff bekijken, ik weet nog niet hoe ik dat ga invullen.
[..]
Hoe kan ik zonder jouw epic boobs leven
Die finse chicks vallen nogal tegen, er zijn wel hele mooie, maar het is zeker niet zo dat je er mee dood gegooid wordtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, een land vol Finse chicks en jij gaat ijsberen knuffelen, logisch.
Daarom, ik weet ook echt niet hoe dat ik dat ooit heb kunnen overleven.quote:
Ik weet niet waar jij was, ik heb mijn ogen uitgekeken in Helsinkiquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die finse chicks vallen nogal tegen, er zijn wel hele mooie, maar het is zeker niet zo dat je er mee dood gegooid wordt
Gestenigd worden met Finse chicksquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die finse chicks vallen nogal tegen, er zijn wel hele mooie, maar het is zeker niet zo dat je er mee dood gegooid wordt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n goed idee is om MissB in mijn kelder te laten, daar staat ook de drank.
Lieverd, zo droom ik al jarenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Geen Scary Movie meer kijken voor het slapengaan
Ik heb er een jaar gewoond, in Helsinki. Heb de meeste clubs en kroegen wel gezien, zo boeiend vond ik t allemaal niet. Ik ben dan ook niet van de "slut-look" die ze daar allemaal geadopteerd hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij was, ik heb mijn ogen uitgekeken in Helsinki.
Zombiefilms kijk je ook al jarenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, zo droom ik al jaren
Daar droom ik dan weer nooit over.quote:
Liep er gisteravond nog de toerist uit te hangen met de busquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Je neemt je passport ook altijd mee hierheen?
Jij hebt zo'n verkeerd beeld van me hequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even aan denken dat ik meer voorraad insla dan
Die look ken ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewoond, in Helsinki. Heb de meeste clubs en kroegen wel gezien, zo boeiend vond ik t allemaal niet. Ik ben dan ook niet van de "slut-look" die ze daar allemaal geadopteerd hebben
Denk dat dat wel meevaltquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n verkeerd beeld van me he
Ik kende al een boel Finnen voor ik er heen ging, dus ik heb er ook wel veel gezien/gesproken en ze zijn geen van allen lelijk, maar ik heb hier in NL vaker dat ik een meid heel erg mooi vind dan daar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die look ken ik niet.
Maar ik was er voor een finse, wat al leuk was, maar ik heb me er prima vermaakt. Op een gegeven moment met een groep vriendinnen van haar de stad in etc, zusje mee etc. Leuk schouwspel hoor.
Een beeld dat je zelf hebt geschetstquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n verkeerd beeld van me he
Omdat ik het zo lekker vindt, hoeven jullie nog niet zo te overdrijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een beeld dat je zelf hebt geschetst
Oh opzich hebben we in Nederland ook niet zoveel te klagen qua uiterlijk. Wat ik voor in de noordelijke landen erg leuk vind is dat de mooiste meiden gewoon op jou af komen om met je te praten, hier in NL zijn de mooie meiden toch al snel wat arrogant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kende al een boel Finnen voor ik er heen ging, dus ik heb er ook wel veel gezien/gesproken en ze zijn geen van allen lelijk, maar ik heb hier in NL vaker dat ik een meid heel erg mooi vind dan daar.
Zuipschuitjequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik het zo lekker vindt, hoeven jullie nog niet zo te overdrijven
Dat is wel zo ja, maar dat komt ook omdat de vrouwen daar veel gelijker zijn dan in Nederland. Er wordt altijd wel beweerd hier dat vrouwen zo voorop lopen en zo progressief zijn, maar in verhouding tot Finland (en Zweden ook) valt dat heel erg tegen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh opzich hebben we in Nederland ook niet zoveel te klagen qua uiterlijk. Wat ik voor in de noordelijke landen erg leuk vind is dat de mooiste meiden gewoon op jou af komen om met je te praten, hier in NL zijn de mooie meiden toch al snel wat arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |