Wat eet dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand nog een dwarse peuter hebben? Ies graties
niks want het kan niet kiezenquote:
Smoesjes smoesjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww ik heb gewoon typtyfus vandaag.
Ik had net een woord van 4 letters en er stond er niet een op de juiste plaats, had ik gisteren ook al een paar keer
Maar goed idee, kopje koffie![]()
Volgens de huisarts een hardnekkig virus... Dus even doorbijten nogquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Smoesjes smoesjesMaar niet te veel koffie drinken he?
![]()
[..]
Volgens de huisarts een hardnekkig virus... Dus even doorbijten nog
[..]Mensen die hard werken moeten wel beloond worden
Hmhm, maar mijn laptop kan elk moment overlijdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar jij hebt alles toch al?Hoe oud is het?
quote:
quote:
Veelquote:
Esteetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, maar mijn laptop kan elk moment overlijden![]()
En die van mijn pappie ook
Oh joh, echt? Oh ja, vallen is niet zo goed he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, maar mijn laptop kan elk moment overlijden![]()
En die van mijn pappie ook
Goedemorgen hitsige haai!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mensen die hard werken moeten wel beloond worden
Ik ook nietquote:
Kompjoeter inclusief tft-scherm 50 euro, laptop 25quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh joh, echt? Oh ja, vallen is niet zo goed he?He, maar hoe oud is het en wat vragen ze er dan voor? Want dan kun je misschien beter even kritisch kijken of je niet beter iets nieuws kunt kopen van je salarisverhoging
![]()
goed onthouden hoor!quote:
Nicequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kompjoeter inclusief tft-scherm 50 euro, laptop 25
Iets met gemiste kans gisterquote:
volgens mij heb je dat de laatste tijd wel vakerquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww ik heb gewoon typtyfus vandaag.
Ik had net een woord van 4 letters en er stond er niet een op de juiste plaats, had ik gisteren ook al een paar keer
Maar goed idee, kopje koffie![]()
ik ga eens kijken of ik een dagje in april kan. Het is te lang geleden, dat kan niet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietIk durf nu ook niet
Ok. Zonder eten naar bed dus. Nog meer bijzonderheden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[me=LovelyLady] gaat een bak koffie zetten
[/me]
[..]
niks want het kan niet kiezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |