quote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef Juicyhil het volgende:
God Stefan, kun je het niet hebben dat 538 eens iets doet dat beter is dan 3fm?
Dat zal best ..maar dan voor War Child.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Stefan het volgende:
Oh het is dus een Promoot Borsato week op 538!
Ah kom maar eens met voorbeelden waarbij ze meer doen dan Frank de Boer nadoen...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij luistert zo zien nooit naar 538
Wat doen ze beter dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsnog, mochten ze het nadoen, dan doen ze het tenminste vele malen beter dan 3fm
Van de week was Johan Cruijffquote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ah kom maar eens met voorbeelden waarbij ze meer doen dan Frank de Boer nadoen...
Wat ben jij zuur zeg, als de muziek, de dj's en al het andere van 538 je niet aanstaan, voila.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ah kom maar eens met voorbeelden waarbij ze meer doen dan Frank de Boer nadoen...
[..]
Wat doen ze beter dan?
Dat is ie ook zeker. Gisteren liet ie ook een kind met zijn microfoon en koptelefoon op tv zienquote:Op maandag 28 maart 2011 16:24 schreef PjotterFRL het volgende:
Barry is altijd heel enthousiast, zou een top reporter zijn imo.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Ik vind het alleen niet origineel. Bovendien heb ik bij SR ook mn vraagtekens bij de serieusheid van de actiequote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg, als de muziek, de dj's en al het andere van 538 je niet aanstaan, voila.
Maar je kunt niet ontkennen dat dit een mooie actie is, net als SR.
Het is logisch dat er een commercieel belang achter de acties zit, maar het initatief is natuurlijk topquote:Op maandag 28 maart 2011 16:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Ik vind het alleen niet origineel. Bovendien heb ik bij SR ook mn vraagtekens bij de serieusheid van de actie
Goh... vraagje: hoeveel topics werden er volgeluld tijdens de eerste editie van Serious Request????????????????quote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef Stefan het volgende:
Op FOK! leeft het trouwens niet echt, 200+ topics over SR en een 1/6e over Warchild
Nou als er iemand van 3fm zoiets zou doen is hij het wel, heeft toch al behoorlijk wat stunts . gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
de acties zijn vaak vele malen leuker (fileberichten voorlezen in een auto die 260 km/u gaat, ik zie het meneertje Beelen nog niet doen) .
Ten eerste: Beelen laat zoch levend begraven, krijgt voedsel als een gans toegediend, presenteert naakt, laat zich op de radio pijpen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
ook een aantal keer per dag een fruitsapje. WAT ZIJN WE TOCH FUCKING GEWELDIG!!!!"
(fileberichten voorlezen in een auto die 260 km/u gaat, ik zie het meneertje Beelen nog niet doen) en sowieso, de dj's zijn beter en hebben een minder groot ego (wat meneertje Beelen wél heeft).
538 zal op fok nooit zo groot worden punt.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goh... vraagje: hoeveel topics werden er volgeluld tijdens de eerste editie van Serious Request????????????????
Dat snap ik ook nooit, ik ken werkelijk niemand in mijn omgeving die er voor uit komt dat diegene naar 538 luistert... Ontvangst daarvan is in het zuiden overigens ook redelijk dramatisch en daarmee verlies je toch ook een groot aantal.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eeeh, 538 is het grootste radiostation van NL???
Het grootste aantal? In de randstad wonen ff iets meer mensenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit, ik ken werkelijk niemand in mijn omgeving die er voor uit komt dat diegene naar 538 luistert... Ontvangst daarvan is in het zuiden overigens ook redelijk dramatisch en daarmee verlies je toch ook een groot aantal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |