Nou zeg maar een datum dan...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik spreek liever met jullie af dan dat ik je op Facebook toevoeg
Dat zei je niet! Wanneer dan wel?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik wil bier drinken met jou in een café. En niet morgen.
Right back at yaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
En Vanyel jij mag alleen maar op mijn facebook omdat ik weet dat jij net zo neurotisch bent als ik, dus als jij ineens de connectie naar heul fok gaat worden unfriend ik je rap!
Ja doe er maar een beetje moeite voor dan...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zei je niet! Wanneer dan wel?
Vereist een hoop meer planning, bier drinken= niet voeden dus kolven.
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:33 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat zal mijn FB-onwetendheid zijn. Ik ben echt een FB-n00b.
Facebook is dan toch makkelijkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:32 schreef Vanyel het volgende:
Vereist een hoop meer planning, bier drinken= niet voeden dus kolven.
Nee, niet zozeer dat. Meer dat Facebook voor mij een verlengstuk van mijn "echte" leven is, een manier om in contact te blijven met mensen waar ik interesse in heb. Als ik haphazardly mensen ga toevoegen aan dat netwerk is voor mij het doel weg. Het heeft niet zo veel te maken met vertrouwen alswel met wie ik simpelweg kén.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef lezzer het volgende:
Gewoon even voor mijn beeld, is dat een soort van angst ofzo? Van "die naait me er aan"?
Het lukt je best aardig hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer dat. Meer dat Facebook voor mij een verlengstuk van mijn "echte" leven is, een manier om in contact te blijven met mensen waar ik interesse in heb. Als ik haphazardly mensen ga toevoegen aan dat netwerk is voor mij het doel weg. Het heeft niet zo veel te maken met vertrouwen alswel met wie ik simpelweg kén.
Nog best lastig uit te leggen.
Ga je er weer over schrijven?quote:
Ja! Heb je hulp nodig?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef Avey het volgende:
Naar Boston. Daar woonde jij toch ook ergens in de buurt?
Dan kom ik net aan als het goed isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ik ben de 27ste waarschijnlijk sowieso in Boston, ben je er dan al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |