Dan kom ik net aan als het goed isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ik ben de 27ste waarschijnlijk sowieso in Boston, ben je er dan al?
Wie heeft DAT besloten?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zal moeten, morgen om 7.00u vergadering... op de zaak
Crisis...quote:
Dan zou ik echt halverwege de dag overlijden.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zal moeten, morgen om 7.00u vergadering... op de zaak
Echt? Tuurlijk niet joh.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan zou ik echt halverwege de dag overlijden.
Of je een nacht- of dagmens bent is genetisch bepaald.quote:
als je uiteindelijk tegelijk met je kind om 7u gaat slapen red je het best de volgende dagquote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar gaat dat niet vooral om het fijner voelen voor het slapen of juist erna ongeacht de tijd die daarbij hoort?
Mmmm, mijn ervaring is toch dat je met een beetje structuur dat gewoon zelf kunt aanwennen. Ik kan heel goed 's avonds laat, maar ook goed 's ochtends, als ik maar voldoende slaap.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of je een nacht- of dagmens bent is genetisch bepaald.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan zou ik echt halverwege de dag overlijden.
Goed planquote:Op zondag 20 maart 2011 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je uiteindelijk tegelijk met je kind om 7u gaat slapen red je het best de volgende dag
Dan loop je even naar de bakker. En dan niet die om de hoek maar die ene met die lekkere broodjes een kilometer verderopquote:Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef Vanyel het volgende:
Dat vind ik nooit zo leuk zonder doel..
Overigens is het dan in de draagdoek, het onderstel van de wagen ligt bij de Mrs in de auto.
Ohja, dat was ik vergeten...quote:Op maandag 21 maart 2011 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Best een plan. Eens kijken of de lekkere bakker haalbaar is. Mijn bekken is nog niet helemaal top.
Gefeliciteerd met de eerste dag van de lente!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef Qebbel het volgende:
Moge allen. Wie geht's? Wat een fijn weer
Ja! Heerlijk! Jij ook!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de eerste dag van de lente!
Te koud of niet mooi? Hier schijnt ie geweldig, of het ook een beetje warm is weet ik nog niet maar daar kom ik misschien nog wel achter vandaag.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef Nizno het volgende:
mogge
En er mag nog IETS meer zon bij om het echt heerlijk te maken hier
hij zit een beetje vaak achter de wolkjes..... en het is nog frisjes idd....quote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te koud of niet mooi? Hier schijnt ie geweldig, of het ook een beetje warm is weet ik nog niet maar daar kom ik misschien nog wel achter vandaag.
Of niet en dan is het eigenlijk ook geen ramp, gister en eergister uren buiten gezeten dus op zich heb ik mijn portie wel gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |