hij draait nog maar net in de Amerikaanse bios en dan verwacht jij al dat er betere versie dan cams te vinden zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef Roces18 het volgende:
Ik ga er vanuit dat die niet in de Nederlandse bioscopen verschijnt.. vanaf maart in amerikaanse bioscopen en daarna naar dvd etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is nogal duidelijk en voorspelbaar.Waardoor de film wat saai wordt. De ambiguïteit van de film blijft wel overeind. Al is het nu natuurlijk niet meer zo schokkend als toen. Eastwood zelf is namelijk niet een standaard held; zo rand hij binnen no-time al een vrouw aan na binnenkomst in het stadje. Hoewel de vrouw daar blijkbaar van genoot. Ook de dorpelingen zelf zijn meer dan onschuldige bijstanders.
cijfer: 6.5
Die is cool ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:05 schreef El_Matador het volgende:
Logorama (2009)
Oscarwinnend (2010) kort filmpje met levendige animaties, cheesy humor en een prachtig einde.
Dikke dikke aanrader!
9.0/10 (IMDB: 7.7/10)
Ik wil het wel doen voor 15 euro per uurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:28 schreef Iemand91 het volgende:
hehe, ff 179 topics met reviews gaan invoeren. Succes!![]()
Lollig. Ik heb mijn eerste review gekoppiepeest: Mamma Mia!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:22 schreef Mike het volgende:
Nu ook userreviews op film.fok.nl en de frontpage!
Voor iedereen die z'n reviews onder een wat groter publiek wil brengen, is er nu een userreview gedeelte dat zowel gebruikt wordt voor film.fok.nl als de frontpage: link.
Stel bijvoorbeeld dat je Batman Begins gezien hebt, dan kun je naar de userreviewtool gaan en krijg je dit te zien:
[ afbeelding ]
Je typt je review, geeft een waardering aan de film en nadat je review opgeslagen is, zal iedereen die zoekt op deze film jouw review kunnen lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |