Oh ja? Waren het belangrijke dagen voor je met aparte belevenissen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Begrijp ik meteen waarom die dagen voor mij verlopen zijn zoals ze gingen.
Echt, onvoorstelbaar ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Waren het belangrijke dagen voor je met aparte belevenissen?
Dus het klopt in jouw geval wel helemaal, deze twee belangrijke dagen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt, onvoorstelbaar ja.
Ik ga het niet uitleggen hier, maar echt heel belangrijk, en grote lessen geleerd.
Toen vielen er twee puzzelstukjes op hun plaats?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef lezzer het volgende:
Ik stond wel effe te kijken toen ik die data net zag inderdaad
Wel 80quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toen vielen er twee puzzelstukjes op hun plaats?
In de OH anders doen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt, onvoorstelbaar ja.
Ik ga het niet uitleggen hier, maar echt heel belangrijk, en grote lessen geleerd.
Dat had ik in de aanloop naar de 4e en 5e dusquote:Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop maar dat mijn wazigheid, bijna seniliteit, van de laatste dagen daardoor komt. Dan hoop ik nu weer gewoon te kunnen overschakelen naar de redelijk gewone modus, want ik vond het maar niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef lezzer het volgende:
Nee, toch een beetje persoonlijk
Maar, ik merk wel heel duidelijk die versnelling in ontwikkeling en opruimen.
Er is in de 1e dag wel voldoende gebeurd , vind ik ... genoeg om te verwerken in de 1e nacht.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:04 schreef summer2bird het volgende:
Wel jammer dat er wereldwijd niks bijzonders gebeurt was. Maar ja, het is pas de 2de nacht he?
Inderdaad, met name het midden oosten stuk, het is zo frapant om die mensen in al die landen te zien protesteren tegen hun regeringen.. iedere dag weer!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:18 schreef nokwanda het volgende:
Er gebeurt wereldwijd voortdurend zo verschrikkelijk veel. Alleen merk je dat niet de hele tijd op persoonlijk niveau en soms zelfs helemaal niet.
Exact, we kunnen er weinig mee anders dan opmerken dat er veel gaande lijkt te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Maakt ook niet uit, want wat kun je er dan mee?
Geen idee, hoe voel je je verder?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef nokwanda het volgende:
aleen heb ik het te druk en ben ik tegelijk te wazig en te slapeloos om mijn eigen lessen te zien, geloof ik
of zou die slapeloosheid er ook iets mee te maken hebben?
Wazig alsof ik mijn hoofd nergens bij kan houden. Zo had ik hier gister 4 nieuwe inschrijvingen die ik wilde gaan verwerken. Ik legde ze klaar en nu zijn ze verdwenen. Geen idee waar ze zijn. Maar zo gaat het de hele dag. Ik ben verward en voel me alsof ik de hele tijd net naast mijn lichaam loop. Dat is niet echt de betekenis van naast je schoenen lopen, tochquote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, hoe voel je je verder?
Wazig zou kunnen wijzen op "het bezig zijn met je" kun je schommelingen bemerken, niet helemaal vast in je lichaam. Wakker zou kunnen wezen dat je inderdaad genoeg energie hebt om de dag door te komen.. als je je verder geen kopzorgen maakt om iets lijkt mij dat aannemelijk?
edit, ik ben zelf ook de laatste tijd vroeger wakker.. en ik doe nu een inspannende cursus maar in mijn avonduren mag ik dan nog graag verder studeren op mijn eigen hobby's.. omdat ik genoeg energie heb
Ook geen verhoging/koortsklachten? Dan ja.. zeer bekendquote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wazig alsof ik mijn hoofd nergens bij kan houden. Zo had ik hier gister 4 nieuwe inschrijvingen die ik wilde gaan verwerken. Ik legde ze klaar en nu zijn ze verdwenen. Geen idee waar ze zijn. Maar zo gaat het de hele dag. Ik ben verward en voel me alsof ik de hele tijd net naast mijn lichaam loop. Dat is niet echt de betekenis van naast je schoenen lopen, toch
Eigenlijk lijkt het alsof ik voortdurend dronken ben. Het is wel razend druk op mijn werk. Ik doe overdracht naar een nieuwe secretaresse voor het team waarvoor ik werk. (daar heb ik geen moeite mee omdat ik er sowieso al voor tijdelijk was en over eventuele werkloosheid maak ik me ook geen zorgen omdat ik weet dat er elders binnen de gemeente weer werk voor me is). Het wil wel zeggen dat ik aan veel tegelijk moet denken en van lokatie naar lokatie zwerf. 3 lokaties in een week met het werktasje in de hand. Dat is chaotisch en ik moet daar mijn kop bij houden en dat lukt natuurlijk niet.
Ook thuis lul ik er regelmatig helemaal naast. Ik ben me ervan bewust dat ik af en toe raaskal.
Dat is nu ongeveer een week zo en het wordt niet minder.
Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik de laatste tijd zo slecht slaap terwijl ik toch niet lig te tobben 's nachts.
Maar hier lees ik dat meer mensen zoiets hebben op het moment. Dus dan geeft het toch te denken. Misschien ben ik dan toch niet helemaal gesjochten
Nu ik herriner, had jij niet ergens gezegd op TRU dat je emo bent de laatste tijd "huilen om van alles" ?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef nokwanda het volgende:
hmm, nou, dat loslaten merk ik niet zo. Rook nog steeds
En boosheid en verdriet en zo.... geen last van. Was al een hoop opgelost.
Alleen die vaagheid. Ik ervaar het niet als prettig, maar tegelijk wel als lollig. Hetzelfde als wanneer aangeschoten. Ik hou er niet van, maar tegelijk is het lollig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |