mietjes!quote:
quote:
Dank uquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze is het, heeft laagste (dus snelste) topicnummer.
Die botoxkut mag nie eens naar mijn borsthaar kijken....quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef Vultarian het volgende:
denk dat ik het maar gewoon laat zitten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
0:00 uur geweest. Laatste dag voor Spermavio is ingegaan.
Trustequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:04 schreef Stranger het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien voor vandaag, weltrusten
Jaaaa gerard weer hahahaquote:
met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef Gamey het volgende:
Met vuur gaat het sneller, steek hem gewoon in de hens is ie ook haar vrij
Word wel grijs met de jarenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef snetje het volgende:
wat is er nu mis met een beetje borsthaar
met van die paniekoogjes?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Met die zelfde blik ligt ie ook altijd naast Laura
een truitje kan ook lekker zijn,quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:08 schreef snetje het volgende:
wat is er nu mis met een beetje borsthaar
Dat zit allemaal op zijn benen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Ripley het volgende:
Philip vind ik zo vrouwelijk, die heeft vast bijna geen borsthaar.
Ik zag het even heel snel in 'n flitsquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Flow3r het volgende:
Maik komt er ineens achter dat Monique in de KvdW zit
echt he! hier zit er nog 1!!!! whoppa weer die plakstrip er over heen .... pak dan ff een pincetquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Ripley het volgende:
Dat ziet er vreselijk uit dames, laat die jongen met rust!
Deed stemmetje dat maar ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
Oeh zeg monique dat joanne maik genomineerd heeft aub, stem! Pretty please?
weten we ook waar die geur in huis elke keer vandaan komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
die maik gewoon poepen en dan de wc deur wijd open laten staan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:14 schreef Ripley het volgende:
Echt joanna, even die plakstrip 18 keer over je lip en het is net of je een normale mond hebt. Echt!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:14 schreef Ripley het volgende:
Echt joanna, even die plakstrip 18 keer over je lip en het is net of je een normale mond hebt. Echt!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:14 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben niet langzaam maar heb even gewacht met deze
[ afbeelding ]
zonde om weg te gooien
[ afbeelding ]
zonde om weg te gooien
1-2-3 twistquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:14 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
zonde om weg te gooien
Ach, zie het als ritueel ter bevestiging van het feit Alex dan eindelijk toch door de groep is opgenomen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef syllys het volgende:
Alex is lichamelijk en geestelijk vrij masochistisch ingesteld
[ afbeelding ]
zonde om weg te gooien
Als je niet weet wat er gebeurt is dit een héle rare foto.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:14 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
zonde om weg te gooien
Idd, ze kunnen al hun lusten op hem botvierenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:15 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, zie het als ritueel ter bevestiging van het feit Alex dan eindelijk toch door de groep is opgenomen.
Ach, ze moeten weer 2 uur twister spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:14 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
zonde om weg te gooien
[ afbeelding ]
zonde om weg te gooien
Ik heb het niet gezien, ze geven hem een nippletwist?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er gebeurt is dit een héle rare foto.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er gebeurt is dit een héle rare foto.
caustric soda helpt ook goed tegen vlekkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:16 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
en dan die haren op haar rug ook even harsen.
Niet geraden wel dicht bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:17 schreef Annelies-G het volgende:
Oke, veel bijgelezen maar nergens is mij duidelijk geworden of er een geheim is geraden en zoja door wie.
Tepelbescherming tijdens het waxen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:16 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, ze geven hem een nippletwist?
Dat doet maik iig altijd. En hij scheert zijn benen hij is jaloers ;-)quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:18 schreef Ripley het volgende:
Monique en maik zitten wel heel vertwijfeld te kijken
Perfect getimed en een geschikt excuus om met de hond te gaan lopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
kom op menneke was maar een geintje en ik doe het netjes alleen
Ligt heel dicht bij elkaar vlooien idd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:19 schreef snetje het volgende:
elkaar ontharen ... jemig we blijven een stel apen he
Mijn ex had anders wel heel veel haar, weet niet wat beter is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:19 schreef Mita het volgende:
Een man met haar is een echte man, zonder een homo
ja de peppers!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:19 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
dat hadden gerard en karim ook al perfect gedaan anders
moet niks hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:20 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
het is alleen triest dat je als man ook al je borsthaar moet laten weghalen tegenwoordig
Moet iedereen lekker zelf weten. Maar de hele tendens is dat elk haartje op lichaam vreselijk is, vrouwen moeten ook het liefst baden in ontharingsmiddel geloof ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:20 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
het is alleen triest dat je als man ook al je borsthaar moet laten weghalen tegenwoordig
Kan me uit zwartboek herinneren dat dat gevoelig kan zijn, blonderen....quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
en jawel hoor moniekske is beneden ook blond
Heel veel heb ik het ook niet over, maar een man zonder okselhaar en een beetje borsthaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:20 schreef Noz het volgende:
[..]
Mijn ex had anders wel heel veel haar, weet niet wat beter is.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan me uit zwartboek herinneren dat dat gevoelig kan zijn, blonderen....
Rooie vlek waar een touwtje langsliep?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef syllys het volgende:
Die in haar zwarte jurkje had haar muts ook al gewaxt, was duidelijk te zien toen ze haar string aantrok
die moeten zich niet zo aanstellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
veel vrouwen moeten zelfs al niet eens meer een man met borsthaar. Vinden ze vies![]()
Het moet niet gekker worden.
Heeft Maik zeker gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
en jawel hoor moniekske is beneden ook blond
Idd beetje moet kunnen. Dood aan de metroseksueelquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:22 schreef Mita het volgende:
[..]
Heel veel heb ik het ook niet over, maar een man zonder okselhaar en een beetje borsthaar
Whahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Rooie vlek waar een touwtje langsliep?
euh je mot niks ..toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:20 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
Zeg je goed..... KAN...quote:
Yepquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Mita het volgende:
Overal waar te voorstaat is niet goed, behalve tevreden
geef mij maar een vent met borsthaar!! weet ik iig zeker dat het een echte vent is ....en geen omgebouwde .....quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
veel vrouwen moeten zelfs al niet eens meer een man met borsthaar. Vinden ze vies![]()
dat hoeft van mij ook niet, alhoewel borsthaar zie ik toch liever niet bij een vrouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Ripley het volgende:
Zoals gezegd, van vrouwen wordt ook verwacht tegenwoordig dat ze haarloos zijn. Dan moet je niet gek opkijken als dat andersom ook gebeurt. Niet mijn mening, gewoon wat er oppervlakkig gezien bij dit soort types gebeurt.
Juistquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Mita het volgende:
terug, tefal, tekkelquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Mita het volgende:
voor wat het waard is.........en man moet een man blijven, het liefst met borst en worst haarquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
Is alweer op zijn retour hoor...ik en vele andere mannen vinden wat schaamhaar, mits goed bijgehouden, soms stukken beter dan zo'n kaal baby poesje met stoppeltjes...quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Ripley het volgende:
Zoals gezegd, van vrouwen wordt ook verwacht tegenwoordig dat ze haarloos zijn. Dan moet je niet gek opkijken als dat andersom ook gebeurt. Niet mijn mening, gewoon wat er oppervlakkig gezien bij dit soort types gebeurt.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef snetje het volgende:
[..]
geef mij maar een vent met borsthaar!! weet ik iig zeker dat het een echte vent is ....en geen omgebouwde .....
nu ja daar kom je dan ook wel weer achter ... maar goed
Lijkt mij ook lastig om een mesje zo vorm te geven dat je er goed tussen kunt scherenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat hoeft van mij ook niet, alhoewel borsthaar zie ik toch liever niet bij een vrouw
Komt door New Kids matjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is alweer op zijn retour hoor...ik en vele andere mannen vinden wat schaamhaar, mits goed bijgehouden, soms stukken beter dan zo'n kaal baby poesje met stoppeltjes...
Tepelquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Mita het volgende:
Nee, maar moet je eens navragen bij de gemiddelde twintiger. Dat is kennelijk een soort standaard, dan gebeurt dat andersom dus ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat hoeft van mij ook niet, alhoewel borsthaar zie ik toch liever niet bij een vrouw
Gucci logo voor Guidoquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lijkt mij ook lastig om een mesje zo vorm te geven dat je er goed tussen kunt scheren![]()
Idd..quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar moet je eens navragen bij de gemiddelde twintiger. Dat is kennelijk een soort standaard, dan gebeurt dat andersom dus ook.
Ik vind het beiden overtrokken. Jezelf verzorgen is belangrijk maar die hysterie over elk haartje is nogal over the top.
ah maar ik ben ook geen twintigerquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar moet je eens navragen bij de gemiddelde twintiger. Dat is kennelijk een soort standaard, dan gebeurt dat andersom dus ook.
Ik vind het beiden overtrokken. Jezelf verzorgen is belangrijk maar die hysterie over elk haartje is nogal over the top.
Voor Mo was er net een psychologe, voor hem dus ook? Vraag me af hoe daar zaken besproken worden. Hij zal wel niet op z'n flikker krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:27 schreef syllys het volgende:
[..]
Hij werd net wel opgeroepen dus denk het wel.
Vergeet vooral de snor niet...en die haren op haar tanden...takketrol dat ze is...als ze mij vragen morgen het huis in te gaan dan ga ik toch los!...lijkt helemaal heerlijk om even fakking m'n muil open te trekkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:16 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
en dan die haren op haar rug ook even harsen.
Zonder bril zag ik oogschaduw, mascara en lipgloss?quote:
Lig wel bijna op mijn slaapkamer maar kan geen lau en aaf enzo ontdekken (gelukkig)quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:32 schreef syllys het volgende:
[..]
Als je bij de dames op de slaapkamer ligt dan ben je hier idd in beeld.
Dan moet je wel een gelukkig mens zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:33 schreef Noz het volgende:
[..]
Lig wel bijna op mijn slaapkamer maar kan geen lau en aaf enzo ontdekken (gelukkig)
Waarom specifiek hij?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Of ze laten Tygo Gernands los in dat huis.....
Lijkt me ook wel een stunt...
Morgen nog niet, maar een volgende keer nomineren zowat alle mannen hem dus ik blijf hopen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:34 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
ik kan die gevoelens alleen maar delen. wat een in en in slecht mens is dat zeg
en die philip is geen haar beter. hopelijk wordt hij daar morgen op afgerekend.
Hij spoort niet, met een beetje mazzel schopt ie er wat leven in....quote:
dat gaan die 2 echt wel doen morgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef PrinsValiant het volgende:
als gerard en karim gewoon joanna weer even aanpakken en haar verwijten dat ze een slecht mens is, dan is joanna meteen weer dagen de kluts kwijt.
dan moet je opnemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:36 schreef willllll het volgende:
telefoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is het al bijna te laat voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:36 schreef willllll het volgende:
Ik ook! Wat is dit!?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje nu alweer naar bed? Schakel net even in!
Alleen als de regie dat toelaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:36 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
hij is nu ook genomineerd, dus hij kan er morgen gewoon uit. als het publiek in de half 8 uitzending te zien krijgt hoe hij en joanna hebben ingehakt op monique, dan kan het wel eens zo zijn dat de stand in de live uitzending heel erg gaat veranderen.
Hele kleine haha, de meesten zitten hier met een koptelefoon opquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:36 schreef willllll het volgende:
okey, ik ga nu de verslagen even lezen, ik word nieuwsgierig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:36 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
hij is nu ook genomineerd, dus hij kan er morgen gewoon uit. als het publiek in de half 8 uitzending te zien krijgt hoe hij en joanna hebben ingehakt op monique, dan kan het wel eens zo zijn dat de stand in de live uitzending heel erg gaat veranderen.
Dat zullen ze echt niet zo laten zien, een fragmentje maar, waarin Mo als backstabber wordt neergezet, ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:36 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
Dat hebben ze gezegd, maar is nooit gebeurd....quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:38 schreef willllll het volgende:
waarom te laat voor de telefoon is 24/7
Top argument!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij spoort niet, met een beetje mazzel schopt ie er wat leven in....
Geen dingen doen waar je morgen spijt van krijgt hèquote:
Het is geen prijzenshow, maar entertainment...quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:39 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
Aangezien er wel degelijk een notaris is, kun je dat vergeten.
Wel kunnen ze natuurlijk sturen met de beelden die ze laten zien.
Nee ben al thuis, dus zal nieet meer gaan. Behalve als ik nu mn huis in de fik steek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:39 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Top argument!
[..]
Geen dingen doen waar je morgen spijt van krijgt hè
tequalaquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Mita het volgende:
ik bedoel dus daar telefoon, niet hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hele kleine haha, de meesten zitten hier met een koptelefoon op
Dat heb ik ook bij hem, en bij maikquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje, als ik Servio tegenwoordig maar zie, wordt bij mij de melk al zuur..
Dat weten ze dan verdacht goed te verbergenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:41 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
maar die is er wel want ze willen geen gezeik achteraf. het gaat om heel veel geld, dus dan nemen ze geen enkel risico. bij al dit soort programma's is een notaris aanwezig.
En een vriend op de Antillenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
Die Monique valt echt op negerts he, Jody Bernal, Humberto Tan
Precies, en dat camera geile gedoe van die onbenullen. Ik krijg steeds meer waardering voor Karim en vooral voor Gerard die echt met het spel bezig zijn (uitzonderingen daargelaten).quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:40 schreef Caland het volgende:
Toch wel een beetje toevallig dat al die lui in dat huis net iets te erg zijn ingevoerd in dat hele media-wereldje.
volgens mij is ie net 3 bladzijden verderquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft ie het boek al uit.. Want daar liep ie zo overdreven mee te doen..
quote:
jullie weten wat ik bedoel;Pquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:42 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat kan ook nooit goed zijn, zeker een of ander aldi merk?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef tanjalies het volgende:
zolang er geen notaris nodig is, en dat is hier het geval, kan de produktie zelf bepalen wat de einduitslag is.
het klinkt bijna ongelovelijk maar ik heb in 30 jaar TV produktie niet anders meegemaakt dan dat er om wille van de kijkcijfers gestuurd wordt met de gegevens.
Hier ook krijg de brrrr als ik hem maar ziequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje, als ik Servio tegenwoordig maar zie, wordt bij mij de melk al zuur..
Jody Bernal en Humberto Tan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
vanwaar de smiley op het eind dan?
Oh vandaar de huil-smiley.quote:
Dan weet ik nog niks, want dat is een bewering van een buitenstaander op ok. Ik wer ook in dezelfde branche gedurende behoorlijk wat tijd en heb die ervaring niet. Daarnaast denk ik niet dat ze mik weggestemd hadden laten orden en weer terug hadden gebracht als ze het op die manier beinvloedden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Capt1caveman het volgende:
ff google op secret story en notaris gedaan....
[..]
Het is humbertooooooooquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:46 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
Humberto lijkt mij een geweldige kerel anders
Geen idee, wel echt een verschrikkelijke presentator als het om voetbal gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:46 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
Humberto lijkt mij een geweldige kerel anders
Wel gunstig met de tussenstand, want niet echt 3 van de genomineerden doen veel voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Capt1caveman het volgende:
ff google op secret story en notaris gedaan....
[..]
Is in een thread compleet geweid aan de betrouwbaarheid van de tussenstanden en de einduitslag....quote:
dat kan ik me juist prima voorstellen, door hem paar dagen af te sluiten en toch weer terug te brengen maak je toch meer kans op kijkers dan dat je dat met een andere kandidaat zou doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niks, want dat is een bewering van een buitenstaander op ok. Ik wer ook in dezelfde branche gedurende behoorlijk wat tijd en heb die ervaring niet. Daarnaast denk ik niet dat ze mik weggestemd hadden laten orden en weer terug hadden gebracht als ze het op die manier beinvloedden.
Dan zou hij lef hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef PrinsValiant het volgende:
Als Maik nu even zegt: "ik vind femke heemskerk wel een lekker ding"
Ikeaquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef snetje het volgende:
jemig! wat kraken en wieberen die bedden
Valt mee dat die vriend nog niet gevraagd heeft of ze even een pakje voor hem mee naar Nederland wil nemen.quote:
filip lacht het hardst over zijn eigen grappenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef Mita het volgende:
Flip kan ik na vanmiddag ook niet meer zien of horen, maar eerst Servio eruit
ja een leuk blondjequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef PrinsValiant het volgende:
Maik vindt Gigi Ravelli een hele mooie meid. Daar kan ik me bij aansluiten
Ik heb ineens een idee welk soort programma's jij kijkt.......quote:
Nee, je krijgt de backlash van het terugbrengen van een weggestemde. Daarnaast werkt het níet in je voordeel als zender om populaire mensen weg te laten gaan ten faveure van impopulaire. De smaak van het publiek is belangrijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat kan ik me juist prima voorstellen, door hem paar dagen af te sluiten en toch weer terug te brengen maak je toch meer kans op kijkers dan dat je dat met een andere kandidaat zou doen
(niet dat die kijkers ook echt gekomen zijn)
ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef PrinsValiant het volgende:
[..]
Inderdaad. ik word al misselijk als ik philip of joanna zie.
Dan zou hij liegen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef PrinsValiant het volgende:
Als philip nu even zegt: "ik vind femke heemskerk wel een lekker ding"
Maik gisteren toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zegt even dat ie Pamela Anderson een lekker ding vindt.
Dan lijkt het me belangrijk dat ze aandacht hebben voor de meningen op bijvoorbeeld een forum als dit.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, je krijgt de backlash van het terugbrengen van een weggestemde. Daarnaast werkt het níet in je voordeel als zender om populaire mensen weg te laten gaan ten faveure van impopulaire. De smaak van het publiek is belangrijk.
Die hoort inmiddels bij de geriatrisch gevordeden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zegt even dat ie Pamela Anderson een lekker ding vindt.
ieuwwwwww flip, weinig smaak! Wat een onaantrekkelijk iets!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan zou hij liegen...
[ afbeelding ]
Niet met die bewoording, maar iemand zei al lachend dat hij die totaal niet knap vond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:52 schreef Caland het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze over Renate Verbaan beginnen.
'WAT EEN SPUUGLELIJK WIJF IS DAT ZEG'
Lelijke mannen, mooie vrouwen..... Omgekeerd is onmogelijk?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef schurk65 het volgende:
[..]
ieuwwwwww flip, weinig smaak! Wat een onaantrekkelijk iets!
Mee eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef willllll het volgende:
misschien toch ff telefoon erin, is voor ons ook leuker
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef willllll het volgende:
Alles voor de muntjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef PrinsValiant het volgende:
Pieter Storms heeft de naam van zijn vrouw aangenomen en heet nu Pieter Brink?
Die horen ze door die sirene van een Mo toch niet. Jeuzus wat een snerpstemquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef willllll het volgende:
Nee, als het je genoeg kan schelen stem je. Dat is het idee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan lijkt het me belangrijk dat ze aandacht hebben voor de meningen op bijvoorbeeld een forum als dit.....
Ik kan me niet voorstellen dat de redactie hier veel aandacht aan schenkt...
Ze hebben het iig heel leep aanhepakt.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, als het je genoeg kan schelen stem je. Dat is het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |