quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
nog ff geopend voor jullie,
ik ben er weg van
Dat heeft ze zelf laten gebeuren toch? Als ze werkelijk zo slim is zou zich toch niet zo op de kast moeten laten jagen, zelfs zo dat ze spijt betuigd van haar keuze?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Onder druk zetten is iets anders dan samenspannen met iemand om een ander tot de grond af te branden....
Holy smoke.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
stervio denk je dat je leuk bent ofzo? griezel ga met dat lelijke hoofd weg bij die cam !!
het heeft niks met leeftijd te maken maar met de mate van onzekerheid. mo is onzeker en daar spelen ze op inquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Bij meisjes van onder de 18 ja... Mo is 31![]()
Ciaoquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van
De leeftijd doet niet ter zake, als iemand daar gevoelig is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Bij meisjes van onder de 18 ja... Mo is 31![]()
Geef mij eens een serieuze reactie, hier doe ik geen moeite voor....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf laten gebeuren toch? Als ze werkelijk zo slim is zou zich toch niet zo op de kast moeten laten jagen, zelfs zo dat ze spijt betuigd van haar keuze?
Hoe doet ze dat in haar werk?
Klant: ik wil dat je mijn verzameling zilverwerk aftrekt van de belasting dus.
Mo: Dat kan niet u bent bakker....
Klant: Wat zullen we nou krijgen ik zorg dat je ontslagen wordt!
Mo: Boehoehoehoe (minstens een kwartier) sorry, ik heb er spijt van natuurlijk trek het af en als je mij drank geeft u zelf ook.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van
Precies. En van Jo verbaast het me niet, maar van flip was het echt schrikken. Meneer 'ik wil vriendjes met iedereen zijn'quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
De leeftijd doet niet ter zake, als iemand daar gevoelig is.
Ik vind het uberhaupt niet interessant hoe Monique reageerde. Wat Flip en Jo deden ging alle perken te buiten. En daar gaat het om. Tegen wie interesseert me geen hol. Het geeft een kijkje in hun denkwijze, en het was geen prettig kijkje.
Ik had eerlijk gezegd ook wel van Flip verwacht dat hij Jo zou vragen weg te gaan. Dat deed hij jammerlijk niet, hij vond het tag-team kennelijk van meerwaarde.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaupt niet interessant hoe Monique reageerde. Wat Flip en Jo deden ging alle perken te buiten. En daar gaat het om. Tegen wie interesseert me geen hol. Het geeft een kijkje in hun denkwijze, en het was geen prettig kijkje.
Hij heeft zich goed op de drank gestort iigquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio ziet in dat ie weggaat en laat zich helemaal gaan ,denk dat het leukste nog moet komen !
Adem in adem uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Day het volgende:
Het is dat ik van mijn tv hou, want anders............
we zitten allemaal te wachten .maar servio is met zijn one man show bezigquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef Stranger het volgende:
Ik zap trouwens pas net in, dus sorry voor de herhalende vraag, maar hoe zit het nou met dat er mensen aan elkaar vast geketend werden à la BB2?
hier heeft mo meer aan dan aan jo en flipquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Roguee het volgende:
Maik: Ik hou gewoon niet van die 2 mensen.
Karim: Jij zat op bed te huilen en zij zit half achter je als moeder overste. Dat is toch geen communiceren! Ik vond het gewoon zo unfair. Daarom kwam ik de kamer binnen want ik dacht, ik neem Joanna mee.
\quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Agreed, en van mij mag het nog wel harder ook...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:13 schreef marjolleke het volgende:
Dreigen, intimideren...wat een onzin. We zitten niet bij de EO hier. Als je meedoet met een RLS komt er ruzie en gaan er mensen janken. So be it.
Kom ik gezellig langs voor een kopje koffie en een uurtje afbranden bij je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:13 schreef marjolleke het volgende:
Dreigen, intimideren...wat een onzin. We zitten niet bij de EO hier. Als je meedoet met een RLS komt er ruzie en gaan er mensen janken. So be it.
En op de Valdispert. Verstandig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij heeft zich goed op de drank gestort iig
als mensen janken zijn er altijd weer mensen die dat zielig vinden en daar maakt Mo gebruik vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:13 schreef marjolleke het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)tory__.html?sn=privequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef Stranger het volgende:
Ik zap trouwens pas net in, dus sorry voor de herhalende vraag, maar hoe zit het nou met dat er mensen aan elkaar vast geketend werden à la BB2?
Dat heb ik per ongeluk gezien. Ze liet het er niet bij, ze wilde hem geen aandacht meer geven totdat hij had gezegd dat hij van haar hield.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef Flow3r het volgende:
Mo zal nog wel meer klappen krijgen![]()
Ze luistert namelijk ook niet naar Maik die duidelijk heeft aangegeven dat zij meer om hem geeft dan hij om haar. Ik heb haar ook horen schooien bij hem ; je houdt van me he? en hij : ik vind je lief. Na nog een paar keer hem de uitspraak over houden van te ontlokken wat niet lukte liet ze het er maar bij.
Maik ziet haar alleen leuk voor nu even in het spel, hij had net een leuk meisje ontmoet voor het spel en die zal hij na het spel ook nog wel zien![]()
Zelfs Mo zegt dat ze niet verliefd is lol, ben benieuwd hoe lang het nog zal duren na het programma
Ik denk dat een boel mensen niet begrijpen welk spelletje er gespeeld werd, het afbreken/opbouwen, en hoeveel impact dat kan hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. En van Jo verbaast het me niet, maar van flip was het echt schrikken. Meneer 'ik wil vriendjes met iedereen zijn'
Misschien maak jij nu EO mensen aan het jankenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:13 schreef marjolleke het volgende:
En nogmaals het feit ( dat Mo ookal ter sprake bracht ) dat Flip zonder haar stem ook nog genomineerd zou zijn maar dat werd tenonrechte door Flip van tafel geveegd. Zo slecht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ik snap niet dat niemand er bij Jo eens op aandringt wie zij genomineerd heeft ....
als Mo dit vanmiddag had geweten had ze er ook anders in gestaan
maar hij zei het NIETquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat heb ik per ongeluk gezien. Ze liet het er niet bij, ze wilde hem geen aandacht meer geven totdat hij had gezegd dat hij van haar hield.
Mijn idee is dat het BS is, en voor de zoveelste keer blijkt totaal niet te kloppenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)tory__.html?sn=prive
wo 16 mrt 2011, 15:21
Boeiende opdracht Secret Story
AMSTERDAM - De bewoners van het Secret Story-huis moeten nog dichter op elkaars lip zitten. Ze zullen in tweetallen aan elkaar worden geboeid.
De bewoners zitten minimaal 24 uur of zelfs langer aan elkaar vast. Zelfs douchen moet samen! Morgenavond maakt 'De Stem' de opdracht bekend.
Donderdag zal een van de genomineerden het Huis der geheimen verlaten. De mensen kunnen nog stemmen op Guido, Servio en Philip.
Ik ben serieus, ik snap niet dat je dit laat gebeuren, het lijkt wel alsof ze het fijn vindt om slachtoffer te zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geef mij eens een serieuze reactie, hier doe ik geen moeite voor....
NOGMAALS, dit was geen ruzie. Dit was iemand moedwillig slopen! En waarom? Om een nominatiestem die notabene bij het spel hoort!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:13 schreef marjolleke het volgende:
hahaha...als je belooft dat er dan opeens een telefoon gaat en we de vogeltjesdans moeten doen ben je welkom.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kom ik gezellig langs voor een kopje koffie en een uurtje afbranden bij je.
Wanneer schikt het?
Nja, denk niet bullshit. Vorige keren zaten ze ook wel (aardig) in de buurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mijn idee is dat het BS is, en voor de zoveelste keer blijkt totaal niet te kloppen
Wat is er hier niet gezellig dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
Het blijft lastig om weg te komen, maar irritatie hoogtepunt is nu wel bereikt.
Morgen nog een keer proberen
Ik weet dat het niet mag, maar doe het toch.
Wordt het hier misschien weer gezellig
dat is ook zo waardeloos aan het filmpje op de site, daarin zie je dus niet het voortraject alleen een klein stukje nadat mo is gaan huilenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat een boel mensen niet begrijpen welk spelletje er gespeeld werd, het afbreken/opbouwen, en hoeveel impact dat kan hebben.
Die mensen zagen gewoon een gesprek met tranen.
Ik zal mijn mooiste veren in mijn *censuur* steken, ok?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:15 schreef marjolleke het volgende:
[..]
hahaha...als je belooft dat er dan opeens een telefoon gaat en we de vogeltjesdans moeten doen ben je welkom.
En een stem die ook nog niet eens boeide, met 2 stemmen was Flip ook genomineerd geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
NOGMAALS, dit was geen ruzie. Dit was iemand moedwillig slopen! En waarom? Om een nominatiestem die notabene bij het spel hoort!
[..]quote:
hij was gewoon duidelijk en eerlijk, het is Mo die in een droomwereld leeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee hij had een goede work-around en kreeg toch pussy.
Ja, ze vonden dat Mo zich teveel door de anderen liet leiden, en daar vloeide de nominatie uit voert.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Little_Lunatic het volgende:
Dat voorval van vanmiddag ging toch niet alleen om die nominatie?
Joanna liep toch ook te zeuren dat ze mo facking niet meer zag ?
Gaat er morgen een weg he, dus dan 11 bewoners over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef minzo het volgende:
Ik hoop deze koppels
Philip met Laura
Servio met Gerard
Guido met Sharon
Karim met Aafke
Mike met Joanne
Alex met Mo
Doe me 1 plezier... laat ze zitten en laat ze zien als je in de euroborg bentquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
Ik zal mijn mooiste veren in mijn *censuur* steken, ok?
Ja, ook dat. Maar het meest over de nominatie van Flip.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Little_Lunatic het volgende:
Laat ik het zo zeggen Ik heb de afgelopen weken betere tijden gekend. En met mij zijn er meer. Kijk maar bij de burenquote:
en dat deed ze min of meer ook, weer kriebelen en knuffelen, alles pais en vreequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ze vonden dat Mo zich teveel door de anderen liet leiden, en daar vloeide de nominatie uit voert.
Flip en Jo vonden dus eigenlijk dat Mo zich beter door hen kon laten leiden, sterker nog, moest laten leiden.
Ik zou niet zo dicht bij Aafke willen zijn... Je komt eronder te zitten...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef minzo het volgende:
Ik hoop deze koppels
Philip met Laura
Servio met Gerard
Guido met Sharon
Karim met Aafke
Mike met Joanne
Alex met Mo
Die gezelligheid kan daar toch prima, het lijkt me nogal gek om de COS om te gooien voor een man of 7.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen Ik heb de afgelopen weken betere tijden gekend. En met mij zijn er meer. Kijk maar bij de buren
hahaha ik zag het net ook op de streams en dacht huh wat een raar beentje heeft aafke !!quote:
ohja dan zal er 1 dus niet hoeven. Of guido vastgebonden aan een paal buiten. Zodat hij niet hele dag op bed kan liggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Gaat er morgen een weg he, dus dan 11 bewoners over.
Jo met Gerard zou ook wel een mooie zijn
Joan, Aafke en Flip is wel een mooie trio toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Gaat er morgen een weg he, dus dan 11 bewoners over.
Jo met Gerard zou ook wel een mooie zijn
Het ging wel om de nominatie. Mo's nominatie was mede gebaseerd op het feit dat flip nauwelijks meer met de rest van de dames optrok (behalve vlak voor de nominaties, wat ook klopte). Zij zag jo en flip als een groepje en durfde daar niet meer bij te gaan zitten, voelde zich niet welkom. Vandaar ook dat ze ze ontweek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Little_Lunatic het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef minzo het volgende:
[..]
ohja dan zal er 1 dus niet hoeven. Of guido vastgebonden aan een paal buiten. Zodat hij niet hele dag op bed kan liggen
quote:
Wel net buiten bereik van de hoorn dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef Capt1caveman het volgende:
Of keten hem aan de telefoon......
Je vergeet Aafkequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef Stranger het volgende:
Mo en Philip
Sharon en Guido
Jo en Gerard
Alex en Maik
Gerard, Karim en Laura.
wat denk je van joan met het zwaard van damoclesquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan, Aafke en Flip is wel een mooie trio toch?
net buiten bereikquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef Capt1caveman het volgende:
Of keten hem aan de telefoon......
Hoe bedoel je superkokje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen Ik heb de afgelopen weken betere tijden gekend. En met mij zijn er meer. Kijk maar bij de buren
Dan zoek ik het even terugquote:
dat is dan toch haar gevoel? niemand heeft gezegd dat ze niet welkom was?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Het ging wel om de nominatie. Mo's nominatie was mede gebaseerd op het feit dat flip nauwelijks meer met de rest van de dames optrok (behalve vlak voor de nominaties, wat ook klopte). Zij zag jo en flip als een groepje en durfde daar niet meer bij te gaan zitten, voelde zich niet welkom. Vandaar ook dat ze ze ontweek.
Lekker bijtijds .....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:23 schreef mootie het volgende:
Flip moet wat actiever zijn van Jo, het is de laatste avond dat hij nog stemmen kan werven.
alles voor de liveshow he gatverquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:23 schreef pullup het volgende:
Philip krijgt van Joanna het verwijt dat hij plat op bed ligt de laatste avond voor de nominaties. Dat zou niet goed staan in de uitzending
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef afca_oc het volgende:
Guido + Laura
Gerard + Alex
Karim + Sharon
Aafke + Flip
Mo + Maik
Stem: Joanna, omdat je niet gekozen moet je per direct vertrekken
Ze moet toch bij haar gevoel blijven van mo en flip? Hoe vaak hebben ze dat vamiddag niet gezegd: blijf bij jezelf, luister naar je gevoel, laat je niet beïnvloeden, je hoeft aan niemand verantwoording af te legggen. Nou, ze heeft naar d'r gevoel geluisterd en dit was dus haar beloning.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat is dan toch haar gevoel? niemand heeft gezegd dat ze niet welkom was?![]()
Dan had ze ook eerlijk tegen Philip kunnen zeggen dat ze hem om die reden ging nomineren en was het niet zo rauw op zijn dak gevallen
Oeh wil je er eentje? Ga ik het een keer als kado voor je kopen, ze kijken je zo leuk aan bij de Blokker als je vraagt of ze hem kunnen inpakken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb niet eens een strijkplank, hoef ik me tenminste niet zoals joanne druk te maken om de flapjes van mijn vest:D maar goed, dit is natuurlijk nog steeds een soort paringsdans, dat aandacht van elkaar vragen.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ze moet toch bij haar gevoel blijven van mo en flip? Hoe vaak hebben ze dat vamiddag niet gezegd: blijf bij jezelf, luister naar je gevoel, laat je niet beïnvloeden, je hoeft aan niemand verantwoording af te legggen. Nou, ze heeft naar d'r gevoel geluisterd en dit was dus haar beloning.
Nee, ze moet naar Jo en Flip luisteren want dat is beter voor haar....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ze moet toch bij haar gevoel blijven van mo en flip? Hoe vaak hebben ze dat vamiddag niet gezegd: blijf bij jezelf, luister naar je gevoel, laat je niet beïnvloeden, je hoeft aan niemand verantwoording af te legggen. Nou, ze heeft naar d'r gevoel geluisterd en dit was dus haar beloning.
Maar gelukkig zegt Mootje dat dan ook meteen open en eerlijk, en gaat ze niet meteen huilen als een klein kind...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Het bewijs dat we soms een stap terug aan in de evolutie...Joquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef knagsje het volgende:
als je je geen houding kunt geven wat doe je dan? Juist, strijken......
Dan maak ik er wel een kunstinstallatie van: afscheid van de huisvrouw. Of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oeh wil je er eentje? Ga ik het een keer als kado voor je kopen, ze kijken je zo leuk aan bij de Blokker als je vraagt of ze hem kunnen inpakken.
heb ik iets gemist ,gaan ze vast geketend worden ,of is dat iets wat *wij* graag zouden willen zien?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
Mogen ze zelf bepalen met wie ze vast geketend word of bepaald de stem dat ?
LOL dubbel ... kwam er ff niet doorheen![]()
Daar kwam ze niet aantoe door die 1-2tjes van Flip en Mo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef Ifa het volgende:
[..]
Maar gelukkig zegt Mootje dat dan ook meteen open en eerlijk, en gaat ze niet meteen huilen als een klein kind...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:29 schreef Stability het volgende:
wie draagt er tegenwoordig nou nog een speedo?
ik hoop echt dat wie elkaar niet mag, aan elkaar word geknoopt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:29 schreef Capt1caveman het volgende:
Met een beetje geluk volgt zo het "goeie" nieuws en moeten ze vanavond nog geketend worden....
Als leenzwembroek in een duits waterparkquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:29 schreef Stability het volgende:
wie draagt er tegenwoordig nou nog een speedo?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oeh wil je er eentje? Ga ik het een keer als kado voor je kopen, ze kijken je zo leuk aan bij de Blokker als je vraagt of ze hem kunnen inpakken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als leenzwembroek in een duits waterpark
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Of was het Belgisch?
ieuw!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Of was het Belgisch?
hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
log je in zie een geer lachen om de stank! prachtig
avond trouwens
Hmm Laura aan een onkriebelbaar persoon, wie komt daarvoor in aanmerking?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop echt dat wie elkaar niet mag, aan elkaar word geknoopt...
niet de stelletjes in ieder geval , dan zien we alleen nog maar gekriebel
Verbaast me niks, na die gore maaltijd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
Er worden vieze poepjes gelaten in de mannenkamer
Gerard.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm Laura aan een onkriebelbaar persoon, wie komt daarvoor in aanmerking?
Moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar kwam ze niet aantoe door die 1-2tjes van Flip en Mo.
andere stream is leuker !quote:
mooi moment.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
avond trouwens
gerard maar die zie ik liever aan servio als die er dan nog isquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm Laura aan een onkriebelbaar persoon, wie komt daarvoor in aanmerking?
Hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
avond trouwens
Not gonna happen...ze zit aan een antibiotica kuur...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef HappyH het volgende:
ik kom weer kijken en ze liggen al weer op bed. Beetje jammer weer, beetje drank in die Aafke zou goed zijn.
nee hij gaat regelmatig verliggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef HappyH het volgende:
zo'n Guido moet toch doorligplekken hebben?
Aelx word steeds leukerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef Urb het volgende:
Stem: Alex, doe je zender om!
Alex: Ik ga ff poepen en plassen hoor, ik weet niet of je dat wil horen.
Beetje turbo kuur van 3 dagen te hopen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Not gonna happen...ze zit aan een antibiotica kuur...
vind ik ook hoor !!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Mannen zijn toch echt leuker dan vrouwen.
in dit programma welquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Inderdaad, er komt een wijf bij en de lol slaat doodquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef CartWOman het volgende:![]()
Of draait Flaura hem regelmatig om?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee hij gaat regelmatig verliggen
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad, er komt een wijf bij en de lol slaat dood
Heeft ze pas 3 keer gedaan vandaag...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
en ook maar even omgekleed...wtf...alles voor de webshop
laatste dagen moet hij het meestal zelf doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:37 schreef HappyH het volgende:
[..]
Of draait Flaura hem regelmatig om?
Kan ook aan het specifieke wijf liggen natuurlijk : P hai CW!quote:
de drollebakquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heeft ze pas 3 keer gedaan vandaag...
Laat Pb dat maar niet lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Al geef je Joan een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding....quote:
Jaaa, pretty please!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Ripley het volgende:
Vraag aub eens wie zij genomineerd heeft, mo. Please?
wat bent u netjes?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Al geef je Joan een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding....
Ze moet sowieso haar haar over haar oren hangen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef Ripley het volgende:
Mooi is laura daar stranger. Ze heeft goeie jukbeenderen. Jammer van die hangerige blik vaak.
Ik krijg het vermoeden dat ze dat laat verwateren ... want ik denk dat de hell losbarst als Mo daar nu achter zou komenquote:
zat gebeurd hoor, in de streamverslagen kijken. Mo is totaal afgebrand door Flip en Joanna, op het zeilige af (dat vond ik ervan)quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
weer weiniggebeurt zie ik... er staat tenminste niks in de update voor vandaag .........
Niet voor Mo spoorloos is van de drankquote:
ja dat had ik nog meegekregen! flipje en jo - heul heul veulquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zat gebeurd hoor, in de streamverslagen kijken. Mo is totaal afgebrand door Flip en Joanna, op het zeilige af (dat vond ik ervan)
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om daar achter te komen.Gerard karim en alex waren niet genomineerd.Dus buiten joane om de meiden even de koppen bij elkaar lijkt me zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:42 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat ze dat laat verwateren ... want ik denk dat de hell losbarst als Mo daar nu achter zou komen
DOMME!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat had ik nog meegekregen! flipje en jo - heul heul veul
moi???? hebben die leute weer alcohol gehad daar ??quote:
Vast, daarom zit Karim er nu ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef Ripley het volgende:
Zou leuk zijn als ze hem hadden gezegd dat ie door iemand genomineerd was
Nee! Was net verlost van Jochem, breng jij em weer terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
moi???? hebben die leute weer alcohol gehad daar ??
Gerard weet niet of hij wel of niet is genomineerd door iemand.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om daar achter te komen.Gerard karim en alex waren niet genomineerd.Dus buiten joane om de meiden even de koppen bij elkaar lijkt me zo.
Ik ga maar ff stukkie lopen......quote:
we zullen vast een goeie bedenkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ga maar ff stukkie lopen......
Ondertussen hopen dat jullie me niet zo plagen als ik terug ben.....
jawel, de stem heeft toch gezegd dat de 3 musketiers niet genomineerd waren?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Gerard weet niet of hij wel of niet is genomineerd door iemand.
Ze loopt gelukkig als een kind van 12 ter compensatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Ripley het volgende:
Mo moet iets minder janken, ze lijkt wel 40 zo
Psies en Maik en Karim ook niet 100% zeker. Dus zolang Joan niet zegt wie ze genomineert heeft komen ze er ook niet achter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik vind haar af en toe een beetje een Bart de Graaff koppie hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Ripley het volgende:
Mo moet iets minder janken, ze lijkt wel 40 zo
Ow dacht dat door de stem in de kvdw werd gezegt, gerard karim en alex jullie zijn niet genomineerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ga maar ff stukkie lopen......
Ondertussen hopen dat jullie me niet zo plagen als ik terug ben.....
Maar dat betekent niet dat niemand ze genomineerd heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jawel, de stem heeft toch gezegd dat de 3 musketiers niet genomineerd waren?
Maar dan kunnen ze nog wel 1 stem gekregen hebben, toch? (was ook zo bij alex en ook bij Maik).quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Okay .... had ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
huh? ik dacht dat de stem die 3 de KvdW uitstuurde met de mededeling dat ze veilig warenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Psies en Maik en Karim ook niet 100% zeker. Dus zolang Joan niet zegt wie ze genomineert heeft komen ze er ook niet achter.
Alex en Karim hebben allebei een stem gekregen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:51 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Okay .... had ik niet meegekregen.
Dan moet het idd niet moeilijk zijn als de rest van de meiden die koppen bij elkaar steken
Dit dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze nog wel 1 stem gekregen hebben, toch? (was ook zo bij alex en ook bij Maik).
Joan zei vanmiddag dat ze het nog moest zeggen tegen de mannen; reken er maar op dat ze dat niet gaat doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Psies en Maik en Karim ook niet 100% zeker. Dus zolang Joan niet zegt wie ze genomineert heeft komen ze er ook niet achter.
het zou zoveel leuker zijn als ze de beelden in het huis kregenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joan zei vanmiddag dat ze het nog moest zeggen tegen de mannen; reken er maar op dat ze dat niet gaat doen.
Gelukkig hebben we Gerard nog, die gaat zeker zeggen dat ze het moet doen.
Ja dat dus zo heb ik het ook gehoord.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Let's hope.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joan zei vanmiddag dat ze het nog moest zeggen tegen de mannen; reken er maar op dat ze dat niet gaat doen.
Ik hoop dat ik dan wakker ben !! Wil dat echt niet missenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
sensatiebak LOLquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het zou zoveel leuker zijn als ze de beelden in het huis kregen
Mijn ex zat in beat the mol en eindigde in een bak zeepsop. Toch geinig.quote:
en dan de Stem: " met wie>? Oh, sorry, dan heb ik het foute nummer gedrukt".quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:57 schreef Ifa het volgende:
[..]
en dan de Stem: " met wie>? Oh, sorry, dan heb ik het foute nummer gedrukt".
Ja. pijngrens van mannenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef CartWOman het volgende:
Doet het al zeer, mannen?![]()
Jezus wat een toestand
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |