Gefeliciteerd dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:53 schreef EllaN het volgende:
Waauwww volgens mij heb ik nog nooit een naamtopic gehad
.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Bedankt ouwe. Ben je gewoon op of aan het werk?
Succesquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. "Even" wat plannen bijwerken.
Wereld verovering plannen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. "Even" wat plannen bijwerken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Succes. Die ramp, hoe verschrikkelijk het ook is, in Japan is natuurlijk ontzettend boeiend voor jullie.
Nee, die plannen zijn al af.quote:
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef EllaN het volgende:
Ben ik nu trouwens verplicht om te blijven tot dit topic vol is?
Daar is mijn chef het niet mee eens. Mijn voorstel om naar Japan te gaan om ervaring op te doen is niet echt hoog in het systeem gekomen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef Thaboel het volgende:
Ga dan? Dan neem ik je nachtdiensten wel over
Zet maar vast een grote pot koffie op.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zet maar vast een grote pot koffie op.
Zwanger?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef m.k het volgende:
Ik heb echt een onstilbare honger deze weekNog nooit eerder gehad
could bequote:
Godverdomme. Krijg ik toch gelijk met mijn vermoedens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:14 schreef jankaas020 het volgende:
Vandaag ook aan boord te horen gekregen dat de brief is uitgesteld...
Bel van Uhm fftjes op dan komt het goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is mijn chef het niet mee eens. Mijn voorstel om naar Japan te gaan om ervaring op te doen is niet echt hoog in het systeem gekomen.
Vrijdag zou eerst de CZSK een uitleg krijgen, vervolgens zou hij dit door briefen aan de commandanten en daarna zouden wij het te horen krijgen via een alle hens. Maar vandaag kwam de commandant in de lucht dat dit is uitgesteld tot 1 april..quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Godverdomme. Krijg ik toch gelijk met mijn vermoedens.
Ik vind het schandalig dat ze ons nu weer langer laten wachten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:18 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vrijdag zou eerst de CZSK een uitleg krijgen, vervolgens zou hij dit door briefen aan de commandanten en daarna zouden wij het te horen krijgen via een alle hens. Maar vandaag kwam de commandant in de lucht dat dit is uitgesteld tot 1 april..
ik toch wel..quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat ze ons nu weer langer laten wachten.
Normaal komt van uitstel afstel. Maar wij zullen dat geluk niet hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:24 schreef Thaboel het volgende:
Uitstellen, uitstellen en nog een uitstellen. Alsof het nog niet kut genoeg is
Peter, C4 hier. Ik wil naar Japan. Zet even je krabbel onder het verzoek wil je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bel van Uhm fftjes op dan komt het goed
quote:
Ps. Geen problemen thaboel valt voor me in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peter, C4 hier. Ik wil naar Japan. Zet even je krabbel onder het verzoek wil je.
Dan moet het goed gaan komen. Ik vul de NATO travel order wel vast in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ps. Geen problemen thaboel valt voor me in.
Mazzels en kusjes aan je vrouw
pps: is die helicopterpilote Yvonne Nierskamp nog vrijgezel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ps. Geen problemen thaboel valt voor me in.
Mazzels en kusjes aan je vrouw
Moet je even aan Jack vragen. Die weet zulke dingen meestal wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
pps: is die helicopterpilote Yvonne Nierskamp nog vrijgezel?
Kusjes!
Heb je interesse in haar dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
pps: is die helicopterpilote Yvonne Nierskamp nog vrijgezel?
Kusjes!
Ze wilde natuurlijk aan Jack ontkomen toen ze Venezuela binnen vloog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
Moet je even aan Jack vragen. Die weet zulke dingen meestal wel.
Love you
Volgens mij vond die sergeant haar wel leuk... maar maak ik nog een kans? En als ik dan een grote fles hele goede sake meeneem uit Japan, kan je haar dan even aan me voorstellen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
Moet je even aan Jack vragen. Die weet zulke dingen meestal wel.
Love you
Ik twijfel of Lotusss nou serieus is of niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef EllaN het volgende:
Oh, ik dacht dat we nog de correspondentie aan het faken waren.
Dan heb je mazzel. Het is al nacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef Lotusss het volgende:
Laat maar...![]()
Heb gewoon mijn dag niet.
Of pech. Het is officieel al een nieuwe dag...quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Het is al nacht.
Je gaat!?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef EllaN het volgende:
Het is weer veels te laat geworden.
Fijne nacht iedereen.
Nooitquote:
Ah, even controleren of het bed nog comfortabel is als je er een paar uur op ligt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nooit! Maar uhm.. Ik uhm.. maak even een zijstapje naar mijn bed
. Dat is iets heel anders toch
?
Exact!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, even controleren of het bed nog comfortabel is als je er een paar uur op ligt.
Wazig tenue van die jongens. Waar zijn die van?quote:
Waren van V&V ondersteuning draaien @ veteranendag 2jaar geledenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wazig tenue van die jongens. Waar zijn die van?
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waren van V&V ondersteuning draaien @ veteranendag 2jaar geleden
Wel lache om die foto's weer te zien van V&V. Idd overal wazige tenue's enzo.quote:
Eigenlijk moet ik niet zeuren over het tenue. Als er één Krijgsmacht onderdeel is wat daar een ster in is dan is het de KLu wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wel lache om die foto's weer te zien van V&V. Idd overal wazige tenue's enzo.
* Thaboelmist het def leventje
Oranje baretten? V&V?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:18 schreef Clan het volgende:
Goedenacht mensen,
Ik zat even bij te lezen, maar nu begrijp ik die 'Oranje baretten' pas op die Landmachtdagen.
Die noemden bij Dienstplichtigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:11 schreef Thaboel het volgende:
Haha, ja kwam ze nog wel eens tegen op oirschot bij OTC rij. Vreemde teneu's alá broek in je sokken basisjasjes open, Gucci zonnenbrillen
Ja voor veteranen-dag. Oranje baretten nooooit gezien hoor.quote:
Je had wel van die jeugdige helpers met een stuk oranje vilt achter hun bartembleem, weet niet precies wat dat was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja voor veteranen-dag. Oranje baretten nooooit gezien hoor.
Dan denk ik eerder dat het fuseliers waren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Je had wel van die jeugdige helpers met een stuk oranje vilt achter hun bartembleem, weet niet precies wat dat was.
Geen Irene brigade, het waren jochies van 13/14/15/16 jaar oud.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat het fuseliers waren.
V&V mag niet met baretten rond lopen. Ik ga eventjes op onderzoek uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Geen Irene brigade, het waren jochies van 13/14/15/16 jaar oud.
Een baret kreeg je vroeger pas na je opleiding voor het dienstvak of wapen, als rekruut droeg ik vroeger een muts, pas na mijn opleiding op de Artillerieschool waar ik Radio en lijndienst studeerde kreeg ik pas de baret behorende bij de Veldartillerie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
V&V mag niet met baretten rond lopen. Ik ga eventjes op onderzoek uit
O.K.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:31 schreef m.k het volgende:
dat was een reclame campagne geloof ik, ik werd ook gevraagd of ik mee wou doen
Idem bij 11 AfdRa. Tijdens de opleiding de veldpet of helm. Paraat pas de kwartiersmuts.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:34 schreef Clan het volgende:
[..]
Een baret kreeg je vroeger pas na je opleiding voor het dienstvak of wapen, als rekruut droeg ik vroger een muts, pas na mijn opleiding op de Artillerieschool waar ik Radio en lijndienst studeerde kreeg ik pas de baret behorende bij de Veldartillerie.
Baret (bij de kl dan) krijg je na 2 maanden AMO. Baretembleem +padje krijg je pas na het voltooien van de functie-opleidingquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:34 schreef Clan het volgende:
[..]
Een baret kreeg je vroeger pas na je opleiding voor het dienstvak of wapen, als rekruut droeg ik vroeger een muts, pas na mijn opleiding op de Artillerieschool waar ik Radio en lijndienst studeerde kreeg ik pas de baret behorende bij de Veldartillerie.
Hier ook, vooral die pet heb ik veel gedragen;quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem bij 11 AfdRa. Tijdens de opleiding de veldpet of helm. Paraat pas de kwartiersmuts.
Straal dat dan ook uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:38 schreef Clan het volgende:
[..]
En begin 1963 mog ik bij de 14 Afdva en kreeg de baret, ik was zo trots toen ik thuis kwam bij mam;
[ afbeelding ]
Ingetogen dan wel, ik was wel een jonge man, de leeftijd die jij nu hebt. 19 moesten wij in dienst voor twee jaar, hier was ik 20 jaar.quote:
Die Rijdende Artillerie hebben meerdere malen mijn baret gestolen omdat ze zich schaamde voor hun kwartiermuts, die Rijdende artillerie was toen net heropgericht tijdens mijn diensttijd en ik moest van Ede, via Arnhem naar Maastricht, en bij Arnhem kwamen die binnen, hun kwartiermuts uit schaamte verbergend.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem bij 11 AfdRa. Tijdens de opleiding de veldpet of helm. Paraat pas de kwartiersmuts.
Wij kregen wel 2 baretten verstrekt. Zonder embleem. Zat standaard in de PSU. Maar die heb ik alleen gebruikt tijdens het schoenen poetsen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Die Rijdende Artillerie hebben meerdere malen mijn baret gestolen omdat ze zich schaamde voor hun kwartiermuts, die Rijdende artillerie was toen net heropgericht tijdens mijn diensttijd en ik moest van Ede, via Arnhem naar Maastricht, en bij Arnhem kwamen die binnen, hun kwartiermuts uit schaamte verbergend.
Alles vastleggen, dan heb je nog iets om te tonen aan het nageslachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:46 schreef Thaboel het volgende:
Altijd mooie foto's van jou clan!
Ik was 18 toen ik de dienst in ging.
Daar is de schoenpoets niet voor bedoeltquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij kregen wel 2 baretten verstrekt. Zonder embleem. Zat standaard in de PSU. Maar die heb ik alleen gebruikt tijdens het schoenen poetsen.
Ben je al je foto's kwijt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:51 schreef Thaboel het volgende:
Foto's van mn amo stonden even online toen alles opgeslagen maar toen crashde de hdd maar nooit geback upped
jup,quote:
Die zullen ze toch nog wel hebben bij de fotoclub, of anders je dienstmakkers?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jup,Alleen nog foto's van mn binnenkomst na mijn eindoefening
Digitaal hé... Zal idd eens navragen... * Thaboelvoelt zich stom omdat hij daar nooit aan gedacht hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Die zullen ze toch nog wel hebben bij de fotoclub, of anders je dienstmakkers?
Juist ja, De fotosectie van de kazerne.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Die zullen ze toch nog wel hebben bij de fotoclub, of anders je dienstmakkers?
Daar heb ik iig veel/allemaal van mijn foto's vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist ja, De fotosectie van de kazerne.
Ga wel eventjes bellen. Maar kans schat ik kleinquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:02 schreef Cobra4 het volgende:
Thaboel, neem anders even contact op met de AVDD. Deze beheren alle beelden van de afgelopen jaren dmv een beeldbank etc.
Bezoekadres
Marine Etablissement
Gebouw de Voorwerf
Kattenburgerstraat 7
1018 JA Amsterdam
Tel. (020) 520 21 00
Postadres
Audiovisuele Dienst
Postbus 1043
1000 BA Amsterdam
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga wel eventjes bellen. Maar kans schat ik klein
In principe wordt er een grijze broek en blauwe blazer verwacht, maar zoals je ziet houden vooral jongere veteranen zich hier niet aan, de 'oudjes nog wel hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:17 schreef Thaboel het volgende:
Zijn er geen kleding voorschriften? Vind een motor-jack of fleece trui nou niet echt passen.
Als FLO veteraan heb je net iets meer rechten, zo draag ik mijn bronzen en zilveren medaille voor trouwe dienst, maar als je ze ziet begrijp je ook waarom!quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:26 schreef Thaboel het volgende:
Ik zou er juist trots opzijn en dat ook willen uitdragen. Tenue correct, vertrouwen gewekt. Al is dat niet meer van toepassing op veteranen
Weltrusten Clan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Als FLO veteraan heb je net iets meer rechten, zo draag ik mijn bronzen en zilvere medaille voor trouwe dienst, maar als je ze ziet begrijp je ook waarom!
Maar mensen ik ga slapen, iedereen welterusten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:32 schreef Clan het volgende:
Deze mooi song van Rogier van Ottrelooi wilde ik jullie niet onthouden, erg mooi![]()
Omdat zij geen actieve militairen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom is dat niet van toepassing op Veteranen?
Maar tijdens het optreden in groepen vertegenwoordigen zij direct of indirect wel Defensie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat zij geen actieve militairen zijn.
Truste Clan
Dat snap ik. Toch zal een burger anders gaan kijken of die trotse veteraan netjes gekleed is of die kerel in z'n bloemetjes pak die net de trein in staptquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar tijdens het optreden in groepen vertegenwoordigen zij direct of indirect wel Defensie.
En Veteranen zijn vaak trotser dan het actief dienend personeel.
Weltrusten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 03:10 schreef Thaboel het volgende:
Dat zeker! Maar ik ben maffen. Rustige dienst gewenst c4
Ik heb het ook in het nieuwstopic geplaatst. Met jou als bron natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:10 schreef gerco94 het volgende:
Godver; http://m.dvhn.nl/nieuws/drenthe/article6707222.ece
Edit; in de krant zelf staat meer. Vanmiddag typ ik het wel even uit.
Welke lui?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:13 schreef Braamyo het volgende:
En die lui posten hier met ze allen ff gedurende de avond uurtjes, xD goeie morgen iedereen. Ben weer aan het kamerhangen.
Nu al wakker!?quote:
dank voor het makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waar de actie binnen DEF zich afspeelt. Hier: [DEF] Defensie bezuinigingen 2011
Ywquote:
Tijd voor een spuit B12?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef Lotusss het volgende:
Ook hallo...
Ben nog redelijk kapot dus ik draai me nog even om. Misschien dat over een uurtje het zonnetje wel doorgebroken is!
quote:
Vitamine D!quote:
Ook goed!quote:
ja druk aan het werkquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef Maitje het volgende:
Wat een rust! Iedereen druk aan het werk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de mol!![]()
Is dat zo erg!?quote:
Dat zou minder zijn ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Straks denkt Maitje nog dat ik jou af probeer te pakken.
+1quote:
KSST! Dit was mijn eerste seizoen, maar het is echt een leuk programma. Visueel heel aantrekkelijk en leuk spelquote:
Waarom zou je t niet doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef jankaas020 het volgende:
Mijn god, ik zit ff op marktplaats te kijken, je kan er complete tenues kopen..![]()
Complete werkpakken en GVT's die mensen gekregen hebben en er op marktplaats geld voor willen zien..
Ja hè.quote:
koop gelijk een staatslot dit is je geluksdagquote:
Ah gossie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef Maitje het volgende:
Haai
Art was mijn mol.. en toen bleek het Patrick te zijn en en.. toen was ik in shock
oops sollyquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef Maitje het volgende:
Even mededeling:
Mensen die mij op Facebook hebben, willen jullie daar niet openlijk vragen hoe het gaat mbt de politie? Ik wil dat niet iedereen in mijn naaste omgeving het weet, en daar heb ik zo mijn redenen voor.
Haring!quote:
Slaap lekker.quote:
Ok, ééntje dan.quote:
De gepaneerde tilapia filet van ErwinRommelquote:
Aparte naam voor......... laat maar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De gepaneerde tilapia filet van ErwinRommel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aparte naam voor......... laat maar.![]()
Mooi nieuws voor de burgers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
Resolutie no-fly zone Libië is aangenomen....
Snel gaan uitvoeren die resolutie.quote:
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
Resolutie no-fly zone Libië is aangenomen....
Denk dat de oppositie het wel prettig vindt als ze niet meer gebombardeerd wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is ook 50/50, want dat is buitenlandse invloed in hun land.
Nee, daar heb ik een ander koosnaampje voor...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aparte naam voor......... laat maar.![]()
Op twitter lees ik dat ze vet aan het feesten zijn in Benghazi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk dat de oppositie het wel prettig vindt als ze niet meer gebombardeerd wordenZe wilden al sinds het begin een no-fly-zone...
Truste.quote:
Wedstrijdje snurken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ErwinRommel vergezellen in het gesnurk!
Nee.quote:
Zal het morgen even aankaarten als ik bij hem op de koffie benquote:
Is goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zal het morgen even aankaarten als ik bij hem op de koffie ben
Daar drink ik straks een guinness op!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef revolutionarymen het volgende:
happy st Patricks day iedereen!!!!!!!
ik niet meer ben de pub uitgetraptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar drink ik straks een guinness op!
Zal Nederland ook mee doen? ik hoop voor pumatje dat hij dan ook uitgezonden wordt xD ik verwijs mensen naar de topic bezuinigen 2011quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
Qatar, VAE en Jordanië zijn ook bereidt om te helpen - NOS
Gezellig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:49 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
ik niet meer ben de pub uitgetraptomdat die klere discotheek lui stoer doen met een bessen sapje!
sommige mensen horen gewoon niet in een pub, definitie van discotheek is "chicks checken" met een stom drankje en met je zweet je territorium afbakenen zodat andere pubers je niet aankijken of aan je "chick" komen. De definitie van pub is biljarten darten met beetje oude rock en een pint in je klauwen en praten.quote:
studenten kroeg 600 meter lopenquote:
plus je krijgt BIJNA nooit problemen ik mag al die lui altijd wel, er komt bij ons altijd een echte Ier altijd leuk als hij een biertje komt drinkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
studenten kroeg 600 meter lopen
Stamkroeg 5minuten fietsen
Pub 20minuten fietsen
Sorry pub word dus niks maja nu lekker tv kijken
Edit; was dus niet voor mij bedoelt
Pub/kroeg is gezellig beetje praten, kaarten en andere zooi. Discotheek is voor de chicka's idd.
Kroeg/pub is dus gewoon relaxter
nee ik ook niet hooguit Rotjeknor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:59 schreef Thaboel het volgende:
Ja idd bijna nooit problemen inde kroeg. Ga ook bijna nooit uit in Amsterdam ofzo
trustequote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:04 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
nee ik ook niet hooguit Rotjeknor.
ik ga naar mijn mandje weltrusten
Pssssst, St. Patrick's Day is altijd op 17 Maart. Dus dat was gisteren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef revolutionarymen het volgende:
happy st Patricks day iedereen!!!!!!!
He Sine. Ook een biertje. En pak vast een stoel. Ik denk dat hier de show zo gaat beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Pssssst, St. Patrick's Day is altijd op 17 Maart. Dus dat was gisteren.
De Mores vs Lotusss show.quote:
Ja. Ik weet niet wat de oorzaak van dit gebeuren is, maar dit gaat niet echt de goede kant op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh shit had ik dus even overheen gelezen. Ja doe mij dan ook maar een biertje en wat popcorn. Kan hier nog gezellig worden.
Weltrusten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga eens snurken om 06:00 moet ik er weer uit.
Beter doen wij waar we goed in zijn en houden het luchtruim daar in de gaten met een LCF voor de kust.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Frankrijk, GB en Canada hebben al vliegtuigen klaar. Italië stelt bases ter beschikking. Duitsland heeft al aangegeven niet mee te doen.
Aldus Rachid Finge van de NOS.
Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Cobra, zei je nou eerder in dit topic dat je naar Japan zou willen? Meen je dat?
Dat je een overdosis straling in je donder krijgt en daardoor vroeger overlijdt aan kanker maakt je niet uit?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.
Dat zou een enorme verrijking zijn van mijn operationele ervaringen.
Dat ligt dus helemaal aan de manier van werken. Zat mogelijkheden om ervaring op te doen zonder die nadelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat je een overdosis straling in je donder krijgt en daardoor vroeger overlijdt aan kanker maakt je niet uit?
Bevorderlijk voor je gezondheid zal het sowieso niet zijn. En de overheid zal natuurlijk altijd precieze gegevens verzwijgen en bagatalliseren in dit soort situaties. Ik zou echt niet die kant op willen. Net zoals die heli's die blussen. Verkapte zelfmoord.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ligt dus helemaal aan de manier van werken. Zat mogelijkheden om ervaring op te doen zonder die nadelen.
Vaak vliegen is ook niet gezond. Neem jij maar eens een dosismeter mee op een vlucht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:31 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Bevorderlijk voor je gezondheid zal het sowieso niet zijn. En de overheid zal natuurlijk altijd precieze gegevens verzwijgen en bagatalliseren in dit soort situaties. Ik zou echt niet die kant op willen. Net zoals die heli's die blussen. Verkapte zelfmoord.
Een dosismeter van wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vaak vliegen is ook niet gezond. Neem jij maar eens een dosismeter mee op een vlucht.
Als ik naar Japan zou mogen vertrouw ik wel op mijn eigen meetgegevens.
En die vliegers... Ik weet niet of het steeds de zelfde crews zijn of dat er een rotatie is als men de max. dosis heeft gehad.
Ok... Maar gelukkig vliegt een helikopter nooit zo hoog en heb je in lijnvliegtuigen gewoon drukcabines of in jachtvliegtuigen zuurstofmaskers, dus ik snap je punt niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Koekjes.
Als je op 10km hoogte zit dan houd de atmosfeer heel wat minder tegen.
Straling trekt zich niks aan van drukcabines en zuurstofmaskers. En ook op lagere hoogte loop je een hogere dosis op dan op grondniveau.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:43 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ok... Maar gelukkig vliegt een helikopter nooit zo hoog en heb je in lijnvliegtuigen gewoon drukcabines of in jachtvliegtuigen zuurstofmaskers, dus ik snap je punt niet.
Heb jij nooit gevlogen met cbrn uitrusting?quote:
Zwitserse militairen hebben die standaard bij zich.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij nooit gevlogen met cbrn uitrusting?
De sor/t
[ afbeelding ]
Slim.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zwitserse militairen hebben die standaard bij zich.
Klaar voor deze dag?quote:
al gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar drink ik straks een guinness op!
Helloquote:
Zie je twitter!quote:
Zie je PM.quote:
Scheutje cognac er in?quote:
Nee baileys... ow wacht kut, die is opquote:
Dan maar even iets om te lachen: Pedobear in krantenadvertentiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee baileys... ow wacht kut, die is op
Die kende ik alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar even iets om te lachen: Pedobear in krantenadvertentie
quote:
Ik hou mijn mond al........quote:
is ook voor bij de koffiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]dat lijkt me niet lekker in de koffie.
En er zit geen druppel alcohol in.
iku lekker dinsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is ook voor bij de koffie![]()
Dit weekend geen alcohol voor mij. Maandag testdag van het CIOS
Wat? Koffie, alcohol of de testdag?quote:
En als je de test haalt hoef je de CIOS niet meer te doen? Want sporten kun je dan blijkbaar al.quote:
Nee dan moet ik nog 4jaar bewijzenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als je de test haalt hoef je de CIOS niet meer te doen? Want sporten kun je dan blijkbaar al.
Dan is Defensie een betere optie. Daar hoef je het maar 1 keer per jaar te bewijzen.quote:
Ja allen is defensie op het moment geen optie. maar ik denk ook wel dat het een goeie opleiding isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is Defensie een betere optie. Daar hoef je het maar 1 keer per jaar te bewijzen.
He wat?. Lama, ik snap 'mquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Lotusss het volgende:
Pffff blijkbaar vindt men het heel normaal om voor tienerhoer uitgemaakt te worden....
Volgens mij heb ik die memo qua normen en waarden even gemist...
Wie is er een tienerhoer?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Lotusss het volgende:
Pffff blijkbaar vindt men het heel normaal om voor tienerhoer uitgemaakt te worden....
Had zoiets van Mores eigenlijk echt niet verwacht, afgaand op zijn posts tot nu toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je geen foto van Stalin met een fles drank?
quote:
Truste!quote:
Was er zeker klaar voor.quote:
Ja dat is het zeker!quote:
Ach, ik ben vaak genoeg raar genoemdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker!
Ik kreeg ook totaal geen hoogte van of het nu goed is of niet... Alleen nog steeds.. sorry EllaN als ik je tegen de schenen schop, maar wat zijn psychologen toch rare lui!
Hahaha...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ach, ik ben vaak genoeg raar genoemd. Story of my life!
Maar vertel.
Hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha...
Nou, ze kennen niet lachen, zijn bloed serieus en en.. soms stellen ze een vraag dat ik denk WTF! bedoel je nou
Whehehe... njaa.. gezellig kun je het niet noemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Klinkt als een gezellig gesprek
.
Kan ook zijn dat ze/hij je even gerust wilde stellen, mocht het door spanning komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehehe... njaa.. gezellig kun je het niet noemen.
Alleen ik vraag mij dan oprecht af wat zo iemand van mij denkt. Ik ben bijvoorbeeld een ontzettend energiek en spontaan persoon, en dat komt heel erg naar voren altijd bij mij. Ze vroeg ook "je bent erg energiek, komt dat door de spanning"?. Whehe.. nee dus, zo ben ik echt
.
Ja misschien wel hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze/hij je even gerust wilde stellen, mocht het door spanning komen. Beetje small talk.
Lijkt me wel leuk werk voor even. Mensen interviewen voor DEF of politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |