Gefeliciteerd dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:53 schreef EllaN het volgende:
Waauwww volgens mij heb ik nog nooit een naamtopic gehad
.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Bedankt ouwe. Ben je gewoon op of aan het werk?
Succesquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. "Even" wat plannen bijwerken.
Wereld verovering plannen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. "Even" wat plannen bijwerken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Succes. Die ramp, hoe verschrikkelijk het ook is, in Japan is natuurlijk ontzettend boeiend voor jullie.
Nee, die plannen zijn al af.quote:
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:03 schreef EllaN het volgende:
Ben ik nu trouwens verplicht om te blijven tot dit topic vol is?
Daar is mijn chef het niet mee eens. Mijn voorstel om naar Japan te gaan om ervaring op te doen is niet echt hoog in het systeem gekomen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef Thaboel het volgende:
Ga dan? Dan neem ik je nachtdiensten wel over
Zet maar vast een grote pot koffie op.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zet maar vast een grote pot koffie op.
Zwanger?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef m.k het volgende:
Ik heb echt een onstilbare honger deze weekNog nooit eerder gehad
could bequote:
Godverdomme. Krijg ik toch gelijk met mijn vermoedens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:14 schreef jankaas020 het volgende:
Vandaag ook aan boord te horen gekregen dat de brief is uitgesteld...
Bel van Uhm fftjes op dan komt het goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is mijn chef het niet mee eens. Mijn voorstel om naar Japan te gaan om ervaring op te doen is niet echt hoog in het systeem gekomen.
Vrijdag zou eerst de CZSK een uitleg krijgen, vervolgens zou hij dit door briefen aan de commandanten en daarna zouden wij het te horen krijgen via een alle hens. Maar vandaag kwam de commandant in de lucht dat dit is uitgesteld tot 1 april..quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Godverdomme. Krijg ik toch gelijk met mijn vermoedens.
Ik vind het schandalig dat ze ons nu weer langer laten wachten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:18 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vrijdag zou eerst de CZSK een uitleg krijgen, vervolgens zou hij dit door briefen aan de commandanten en daarna zouden wij het te horen krijgen via een alle hens. Maar vandaag kwam de commandant in de lucht dat dit is uitgesteld tot 1 april..
ik toch wel..quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat ze ons nu weer langer laten wachten.
Normaal komt van uitstel afstel. Maar wij zullen dat geluk niet hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:24 schreef Thaboel het volgende:
Uitstellen, uitstellen en nog een uitstellen. Alsof het nog niet kut genoeg is
Peter, C4 hier. Ik wil naar Japan. Zet even je krabbel onder het verzoek wil je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bel van Uhm fftjes op dan komt het goed
quote:
Ps. Geen problemen thaboel valt voor me in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peter, C4 hier. Ik wil naar Japan. Zet even je krabbel onder het verzoek wil je.
Dan moet het goed gaan komen. Ik vul de NATO travel order wel vast in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ps. Geen problemen thaboel valt voor me in.
Mazzels en kusjes aan je vrouw
pps: is die helicopterpilote Yvonne Nierskamp nog vrijgezel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ps. Geen problemen thaboel valt voor me in.
Mazzels en kusjes aan je vrouw
Moet je even aan Jack vragen. Die weet zulke dingen meestal wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
pps: is die helicopterpilote Yvonne Nierskamp nog vrijgezel?
Kusjes!
Heb je interesse in haar dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
pps: is die helicopterpilote Yvonne Nierskamp nog vrijgezel?
Kusjes!
Ze wilde natuurlijk aan Jack ontkomen toen ze Venezuela binnen vloog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
Moet je even aan Jack vragen. Die weet zulke dingen meestal wel.
Love you
Volgens mij vond die sergeant haar wel leuk... maar maak ik nog een kans? En als ik dan een grote fles hele goede sake meeneem uit Japan, kan je haar dan even aan me voorstellen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
Moet je even aan Jack vragen. Die weet zulke dingen meestal wel.
Love you
Ik twijfel of Lotusss nou serieus is of niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef EllaN het volgende:
Oh, ik dacht dat we nog de correspondentie aan het faken waren.
Dan heb je mazzel. Het is al nacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef Lotusss het volgende:
Laat maar...![]()
Heb gewoon mijn dag niet.
Of pech. Het is officieel al een nieuwe dag...quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Het is al nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |