Sympathieke gast. En en geweldige sportman. Ben benieuwd naar zijn boek.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef Yankee het volgende:
mark tuitert....wat een kneus is dat, zeker sinds die kutreclame van hem
Ik schakelde te laat in. Waar had ze het over ?quote:
De stuitende onwetendheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
whehe ze hebben die mao gastvrouw ff afgescheept met 5 minuten spreektijd
Laatste gast:quote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Joris Voorhoeve
Voormalige minister van Defensie over Kadhafi en situatie in Libië.
#
Pieter Monsma
"Passieman uit de polder" wil het taboe op rijk worden doorbreken.
#
Tania Kross
Mezzosopraan over haar favoriete biografie.
#
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Het selectieve gehuil zal weer niet van de lucht zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste gast:
Frits Barend
ADO-speler Lex Immers in opspraak om "Jodenjacht"-lied.
En terecht.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Menu_69 het volgende:
Het selectieve gehuil zal weer niet van de lucht zijn.
Ik zie je er nog voor aan ookquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En terecht.
Ik ga eens bij Moskovitz informeren of ik die Immers wegens belediging kan aanklagen daarvoor.
Wat valt er over Japan nog te melden ?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
en ADO is belangrijk dan de situatie in japan? tering wat een faalhazen bij P&W..
Die hebben niet van Ajax gewonnen.quote:
uhm.. de ontwikkelingen bij de kernreactoren? eventuele voedselproblemen..(besmetting)quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat valt er over Japan nog te melden ?
Als ze de discussie breder trekken wel. M.a.w. waar heeft het onderwijssysteem gefaald? Het is ridicuul dat een op het oog normale jongen niet inziet dat zijn teksten totaal niet door de beugel kunnen. Iedereen met een klein beetje historisch besef zou moeten begrijpen dat "We gaan op jodenjacht" nogal gevoelig ligt. Helaas heeft die jongen dat niet door.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
en ADO is belangrijk dan de situatie in japan? tering wat een faalhazen bij P&W..
Was je er bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
Het is gewoon een vreselijke stuntelige blunderactie geweest, die hele helicopteractie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |