Samson is in een klap weer terug op de kaart gezetquote:
Samson is de slimste in de hele regering, hij wint ook altijd het groot dictee als ie meedoet, hij is een tikkie te Greenpeace voor mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef Menu_69 het volgende:
In de Tweede Kamer vond ik Samsom altijd een vrij oninteressant figuur, maar het begint mij steeds duidelijker te worden dat hij eigenlijk een te grote baas is voor de Tweede Kamer. In zekere zin hoort hij niet tussen al zijn collega's.
Op z'n minst benadert Plasterk hem wel qua intelligentie. Zal wel ongeveer vergelijkbaar zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Samson is de slimste in de hele regering, hij wint ook altijd het groot dictee als ie meedoet, hij is een tikkie te Greenpeace voor mij
Pssst, slimmerik: hij zit niet in de regering.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef michaelmoore het volgende:
Samson is de slimste in de hele regering, hij wint ook altijd het groot dictee als ie meedoet, hij is een tikkie te Greenpeace voor mij
Inderdaad, zonde van de spreektijd voor Samsomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef msnk het volgende:
En dan gaan we het straks over schaatsen hebben of wat
je weet hopelijk toch wel wie Bettine is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
whehe ze hebben die mao gastvrouw ff afgescheept met 5 minuten spreektijd
Ik zat ook al te hopen op: 'en we gaan zo op internet verder tot +/- 2:00 met Samsom en Klep.'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef msnk het volgende:
Dit is zo'n uitzending die gewoon 3 uur mag duren wat mij betreft.
nee.. wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
je weet hopelijk toch wel wie Bettine is?
ADHD-P&W goes DWDD... begint steeds meer een kut-programma te worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
op dit soort avonden moet je gewoon 1 of 2 onderwerpen hebben... niet 4 compleet verschillende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |