Dat dus en vooral door iemand met die usernaam.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:42 schreef Bladergroen het volgende:
Verder vind ik de toevoeging 'deze huishoudschoollerares' eerlijk gezegd nogal onnozel en onfunctioneel.
Is Mart Smeets geweest ..heb gisteren niet gekeken naar P&Wquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkend dat verhaal van Van der Hoeven.
En dan nu Mart,
quote:Tjalling van der Goot:
Advocaat van de vandaag voorgeleide hoofdverdachte Robert M. in de zedenzaak.
En nog een gast erbij:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef golfer het volgende:
Alle gasten van vanavond:
#
Christ Klep
Militair historicus over de strijd in Libië die nog steeds voortduurt.
#
Albert Keverling Buisman
Kernfysicus bespreekt de laatste updates omtrent de kernreactor in Japan.
#
Tjalling van der Goot
Advocaat van de vandaag voorgeleide hoofdverdachte Robert M. in de zedenzaak.
#
Marike Stellinga
Elsevier-journalist vertelt over haar favoriete biografie.
Stellinga had dan wel weg kunnen blijven. Druk aan tafel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog een gast erbij:
Henk Jan Ormel
CDA-Kamerlid stoort zich aan de verdeeldheid van de EU over Libië.
Vrouwenquotum moet gehaald worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stellinga had dan wel weg kunnen blijven. Druk aan tafel.
In het kader van het boekenweek-thema hebben ze deze week elke avond een gast over biografieën.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stellinga had dan wel weg kunnen blijven. Druk aan tafel.
Yup, maar dan nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van het boekenweek-thema hebben ze deze week elke avond een gast over biografieën.
Is er van onze held Nico Scheepmaker een biografie Golfert ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van het boekenweek-thema hebben ze deze week elke avond een gast over biografieën.
Wel online-biografieën, geen boek volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef tong80 het volgende:
Is er van onze held Nico Scheepmaker een biografie Golfert ?
Niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
idd.. hoeveel zouden ze gasten betalen om daar te zitten?christ klep zal wel een centje meepakken denk ik zo..
Wat begreep je niet aan:quote:btw.. geen japan vandaag? :/ lijkt me nogal ernstig met die ontwikkelingen van die kernreactors.
Idd, beetje schijnheilig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Geblurd,,,,want de kinderen kunnen ermee geconfronteerd worden.
Ja, kleuters vabn 2-3 jaar kijken overdag vast naar de herhal;ing van P&W.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |