Samson is in een klap weer terug op de kaart gezetquote:
Samson is de slimste in de hele regering, hij wint ook altijd het groot dictee als ie meedoet, hij is een tikkie te Greenpeace voor mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef Menu_69 het volgende:
In de Tweede Kamer vond ik Samsom altijd een vrij oninteressant figuur, maar het begint mij steeds duidelijker te worden dat hij eigenlijk een te grote baas is voor de Tweede Kamer. In zekere zin hoort hij niet tussen al zijn collega's.
Op z'n minst benadert Plasterk hem wel qua intelligentie. Zal wel ongeveer vergelijkbaar zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Samson is de slimste in de hele regering, hij wint ook altijd het groot dictee als ie meedoet, hij is een tikkie te Greenpeace voor mij
Pssst, slimmerik: hij zit niet in de regering.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef michaelmoore het volgende:
Samson is de slimste in de hele regering, hij wint ook altijd het groot dictee als ie meedoet, hij is een tikkie te Greenpeace voor mij
Inderdaad, zonde van de spreektijd voor Samsomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef msnk het volgende:
En dan gaan we het straks over schaatsen hebben of wat
je weet hopelijk toch wel wie Bettine is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
whehe ze hebben die mao gastvrouw ff afgescheept met 5 minuten spreektijd
Ik zat ook al te hopen op: 'en we gaan zo op internet verder tot +/- 2:00 met Samsom en Klep.'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef msnk het volgende:
Dit is zo'n uitzending die gewoon 3 uur mag duren wat mij betreft.
nee.. wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
je weet hopelijk toch wel wie Bettine is?
ADHD-P&W goes DWDD... begint steeds meer een kut-programma te worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
op dit soort avonden moet je gewoon 1 of 2 onderwerpen hebben... niet 4 compleet verschillende
Sympathieke gast. En en geweldige sportman. Ben benieuwd naar zijn boek.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef Yankee het volgende:
mark tuitert....wat een kneus is dat, zeker sinds die kutreclame van hem
Ik schakelde te laat in. Waar had ze het over ?quote:
De stuitende onwetendheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
whehe ze hebben die mao gastvrouw ff afgescheept met 5 minuten spreektijd
Laatste gast:quote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Joris Voorhoeve
Voormalige minister van Defensie over Kadhafi en situatie in Libië.
#
Pieter Monsma
"Passieman uit de polder" wil het taboe op rijk worden doorbreken.
#
Tania Kross
Mezzosopraan over haar favoriete biografie.
#
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Het selectieve gehuil zal weer niet van de lucht zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste gast:
Frits Barend
ADO-speler Lex Immers in opspraak om "Jodenjacht"-lied.
En terecht.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Menu_69 het volgende:
Het selectieve gehuil zal weer niet van de lucht zijn.
Ik zie je er nog voor aan ookquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En terecht.
Ik ga eens bij Moskovitz informeren of ik die Immers wegens belediging kan aanklagen daarvoor.
Wat valt er over Japan nog te melden ?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
en ADO is belangrijk dan de situatie in japan? tering wat een faalhazen bij P&W..
Die hebben niet van Ajax gewonnen.quote:
uhm.. de ontwikkelingen bij de kernreactoren? eventuele voedselproblemen..(besmetting)quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat valt er over Japan nog te melden ?
Als ze de discussie breder trekken wel. M.a.w. waar heeft het onderwijssysteem gefaald? Het is ridicuul dat een op het oog normale jongen niet inziet dat zijn teksten totaal niet door de beugel kunnen. Iedereen met een klein beetje historisch besef zou moeten begrijpen dat "We gaan op jodenjacht" nogal gevoelig ligt. Helaas heeft die jongen dat niet door.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
en ADO is belangrijk dan de situatie in japan? tering wat een faalhazen bij P&W..
Was je er bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
Het is gewoon een vreselijke stuntelige blunderactie geweest, die hele helicopteractie.
Heb je de brief al gelezen? Dan weet je genoeg.quote:
Ja, je hebt groot gelijk. Ze praten nu wel over Libië, maar helemaal geen aandacht voor belangrijker nieuws als http://www.nu.nl/achterkl(...)-van-derde-kind.htmlquote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
pff al dit gezeik terwijl ik veel belangrijk nieuws is ! omg ik kan er niet meer tegen, ik ga wel iets anders kijken
Domheid kun je idd niet bestraffen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Lex Immers niet eens weet wat antisemitisme betekent, hoe kun je hem er dan van beschuldigen
Dat geldt voor het overgrote deel van de jodenroepers.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Lex Immers niet eens weet wat antisemitisme betekent, hoe kun je hem er dan van beschuldigen
Dat dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Domheid kun je idd niet bestraffen.Maar van Van der Brom had ik een iets hoger intelligentieniveau verwacht...
Kickboksen begint zo op RTL7quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
pff al dit gezeik terwijl ik veel belangrijk nieuws is ! omg ik kan er niet meer tegen, ik ga wel iets anders kijken
ja, dat beeld had ik nog niet gezien. Maakt het extra erg.quote:
Zijn een aantal mensen al jaren mee bezig, t/m Van Praag enzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef inZanity het volgende:
Het word dus maar eens tijd dat men druk op Ajax gaat uitvoeren om deze geuzennaam uit het stadion te weren.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef inZanity het volgende:
Het word dus maar eens tijd dat men druk op Ajax gaat uitvoeren om deze geuzennaam uit het stadion te weren.
Niet hard genoeg dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn een aantal mensen al jaren mee bezig, t/m Van Praag enzo.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
Zeilige jank joden. Weer de oorloog er bij halen... droevig.
Grow up.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
Maar 'joden aan het gas'.. hoe moeten we dat los van de oorlog zienquote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef FTWO het volgende:
Het gaat dus niet over Joden maar over joden. Da's wat anders...
Misschien omdat het niks met de oorlog te maken heeft?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar 'joden aan het gas'.. hoe moeten we dat los van de oorlog zien
joden hebben niks met de oorlog te maken (itt Joden obv.).quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar 'joden aan het gas'.. hoe moeten we dat los van de oorlog zien
Oh, ik zal het even aan mijn destijds vermoorde familie melden.quote:
Zoals ADO niets met voetbal te maken heeft.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:47 schreef FTWO het volgende:
[..]
joden hebben niks met de oorlog te maken (itt Joden obv.).
Ja, lachen he?quote:
Hij moet een boekje verkopen?quote:
Ik vind hem even irritant...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
Ah, we hebben een opvolger van Tjakaa!!! Er is nu een nieuwe goeroe.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem even irritant...
en zelfs als Fries kan ik hem ook moeilijk verstaan
Wedden dat ie een sloep met een boegschroef heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem even irritant...
en zelfs als Fries kan ik hem ook moeilijk verstaan
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Derksen niet aan tafel zit om deze luchtfietser terecht te wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |