Ik lok minderjarige jongentjes met maltbierquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
Ja, ik lok er minderjarige meisjes mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb zin hier in
[ Bericht 23% gewijzigd door remlof op 16-03-2011 23:56:34 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Beach het volgende:
ik was hem net weer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb zin hier in!!!!!!!
[ Bericht 6% gewijzigd door remlof op 16-03-2011 23:56:49 ]Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Maar ga je met mijn vader mee naar Thailand?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik lok minderjarige jongentjes met maltbier
Eens, jezelf op een FOK!meeting zo te kijk zetten is zwaar kinderachtig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig weer Beach.
Sjekkie roken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
hoi ik post jou toch nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eens, jezelf op een FOK!meeting zo te kijk zetten is zwaar kinderachtig.
Ik zou mezelf voor de trein gooien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel goed dat ze zich niet voor haar lichaam schaamt.
Ik zou met echt kapot schamen.
Nee, maar dan nog.quote:
Zij kent volgens mij echt totaal geen schaamte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:45 schreef Chowi het volgende:
Is huppelmuts überhaupt nog te vinden op FOK! na die foto?
Waarom zou dat niet zo zijn dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:45 schreef Chowi het volgende:
Is huppelmuts überhaupt nog te vinden op FOK! na die foto?
Wat is dit?quote:
Dat vraag ik me dus ook af..quote:
Dan nog, kan je wel gewoon volwassen doen en een keer ophouden met die foto posten.quote:
Ik zou zwaar gegeneerd zijn na zo'n foto en op zijn minst onder een andere username gaan posten. Dit blijft je al je FOK!levensdagen achtervolgen!quote:
Andere foto's van belachelijke en achterlijke mensen blijven toch ook steeds terugkomen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan nog, kan je wel gewoon volwassen doen en een keer ophouden met die foto posten.
Mja beetje vervelend dat wel, maar kom op zeg. Als jij zo op de foto gaat dan kan je verwachten dat hij binnen no-time overal gepost wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan nog, kan je wel gewoon volwassen doen en een keer ophouden met die foto posten.
Dit is fok hequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Er is weer eens een meet geweest. Dan ligt dat in de lijn der verwachting, hè.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:51 schreef Stofje het volgende:
. Ik zie hier hele enge, beangstigende dingen!
Dit soort foto's behoren altijd, overal en tot in den treuren gepost te worden. Ik zag onlangs de kut van Sara Raats nogquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zag onlangs nog PDL die haar tieten vasthield boven een übernerd. Maar dit overtreft dat ruimschoots.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er is weer eens een meet geweest. Dan ligt dat in de lijn der verwachting, hè..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit soort foto's behoren altijd, overal en tot in den treuren gepost te worden. Ik zag onlangs de kut van Sara Raats nog.
-weg-quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zag onlangs nog PDL die haar tieten vasthield boven een übernerd. Maar dit overtreft dat ruimschoots.
En terecht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohnoes doe het niet, hier kreeg ik een ban voor![]()
niet quoten klinker !!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohnoes doe het niet, hier kreeg ik een ban voor![]()
Loop niet zo te miepen joh. Je gaat naar een forummeet, iedereen heeft telefoons met camera of een fototoestel bij zich en die foto's worden vervolgens op datzelfde forum gepost. Die dingen zijn dan niet meer te weren, risico van aanwezigheid (en lomp gedrag!) bij zo'n meet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |