jaaa datquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Kan niet wachten om Servio zijn bek te zien vertrekken als die eruit gaat.
Knal, de grond in.
En dan Vrijdag bij Bart in de uitzending kijken wie die af gaat branden.
Ruud.nl wat een pakkende titel
Not gonna happen....quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Kan niet wachten om Servio zijn bek te zien vertrekken als die eruit gaat.
Knal, de grond in.
En dan Vrijdag bij Bart in de uitzending kijken wie die af gaat branden.
Ruud.nl wat een pakkende titel
die dingetjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
alwaar geer het bier eerlijk verdeeld terwijl servio alweer een heel flesje voor zichzelf had gepakt
Hoop het wel, maar kan soms raar lopen met de stemmen. is het servipo niet dan flip maar er uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Ja Flip er uit![]()
maar ik denk Servio eerst, gezien de score in de polls
ja raar he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
allemaal in de slaapkamer gezellig he
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gerard zal straks wel voor hem zorgen
Secret Storyquote:
ja denk het ook welquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gerard zal straks wel voor hem zorgen
Ik wou het niet zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
alwaar geer het bier eerlijk verdeeld terwijl servio alweer een heel flesje voor zichzelf had gepakt
echt he, erger me er suf aan, dit is toch geen streams maken of tv beelden, nee de regie weet echt niet hoe het moet, en verstaan doe je ze ook slecht als ze met hun kop in een kussen liggen te pratenquote:
Ah zie het, spannendquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Secret Story
De laatste gesloten COS-topics bevatten niet altijd 300, maar een aantal minder, dus er moeten posts zijn verwijderd.
Die heb toch niks meer te verliezen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Servio wordt bitchy naar de stem.....
iBenny?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Secret Story
De laatste gesloten COS-topics bevatten niet altijd 300, maar een aantal minder, dus er moeten posts zijn verwijderd.
Ik denk Philip...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Wie dan wel?? Phillip ook niet denk ik.....
Guido??
Het zal je baan maar wezen om al die Cossen uit te spitten opzoek naar foute woordjes........en dan weggummen.quote:
heul heul heul ver onderaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Volgens de (door de regie geprepareerde) uitslag staat Servio onderaan.....
gebruikt hij een soort vet in zijn haar, is het gewoon vet of nat ? dat zijn de vragen.. dat wil ik graag weten hahaquote:
Domme! Nou spookt meteen die gekke Jochem Meijer door me kop!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Het zal je baan maar wezen om al die Cossen uit te spitten opzoek naar foute woordjes........en dan weggummen.
murraysquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gebruikt hij een soort vet in zijn haar, is het gewoon vet of nat ? dat zijn de vragen.. dat wil ik graag weten haha
lolquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Domme! Nou spookt meteen die gekke Jochem Meijer door me kop!
het was ook wel heul erg hoor vanavondquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Het zal je baan maar wezen om al die Cossen uit te spitten opzoek naar foute woordjes........en dan weggummen.
Vanaf daar kan ze Philip en Aafke beter in de gaten houdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef knagsje het volgende:
Waarom strijt joan nog? Ze heeft al zo'n uitgestreken smoel....
Jij reageert alleen op Joanna?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef knagsje het volgende:
Waarom strijt joan nog? Ze heeft al zo'n uitgestreken smoel....
Een klein beetje maar, er kan nog alles veranderen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Volgens de (door de regie geprepareerde) uitslag staat Servio onderaan.....
... tegen de haren in, daaromquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef knagsje het volgende:
Waarom strijkt joan nog? Ze heeft al zo'n uitgestreken smoel....
Ik verwacht een verbazingwekkende opkomst van Stervio, en saaie guido gaat (geheel tegen mijn wens) het huis verlaten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Een klein beetje maar, er kan nog alles veranderen!![]()
afbeelding
Een superdikke wax.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is dat ? heb geen zin om te googlen
Kroeshaarvet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is dat ? heb geen zin om te googlen
Nee de laatste bestellingen. Stromen maar binnen dankzij der sluikreclamequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
is ze dr hele garderobe aan het strijken ? het gaat maar door en door en door
Ik zeg deal!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik verwacht een verbazingwekkende opkomst van Stervio, en saaie guido gaat (geheel tegen mijn wens) het huis verlaten.
"Eerlijke" Flip en "leuke" Stervio mogen blijven.....
het liefst richting spoorlijn aub...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne haar geheim is nog steeds dat ze eens per jaar eens slaapwandelt.......
In ieder geval niet echt schokkend. Deed ze het maar elke nacht.
Dat is precies wat mij absoluut tegenstaat, dus de logische keus voor de regie....quote:
Ey, don't jinx it!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik verwacht een verbazingwekkende opkomst van Stervio, en saaie guido gaat (geheel tegen mijn wens) het huis verlaten.
"Eerlijke" Flip en "leuke" Stervio mogen blijven.....
In 1e instantie wel ja, maar werd in de jaren 80 ook veel gebruik door blanken om kuiven te bouwen.quote:
Was met Alex toen en de terugkeer van Maik toch ook zo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is precies wat mij absoluut tegenstaat, dus de logische keus voor de regie....
Wat drank allemaal met je kan doen hé?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio denkt nu dat iedereen hem mag
goedzo mo vertel alles !!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef Urb het volgende:
Jaaa, Karim en Gerard hebben Mo ff alleen!![]()
Komop mannen.
Netjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:42 schreef wieweetwatt het volgende:
Sharon (voor MissJ gebruik ik geen ander woord) wil hints spelen... wat is ze ook gezellig he?
Shit, dat ga ik dus missen dankzij UPC.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef Urb het volgende:
Jaaa, Karim en Gerard hebben Mo ff alleen!![]()
Komop mannen.
Gerard" Het lijkt de KGB wel"![]()
![]()
Mooi ik schakel ff over! Leuker dan luisteren naar hoe joanna haar handdoeken strijkt.quote:
Ik heb mn leven gebeterdquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Netjes![]()
(moest wel even nadenken wat je bedoelde)
Als je het mij vraagt heeft ze dat gewoon verzonnen. Ik geloof helemaal niets van wat dat kind uitbraakt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne haar geheim is nog steeds dat ze eens per jaar eens slaapwandelt.......
In ieder geval niet echt schokkend. Deed ze het maar elke nacht.
Brillo of zo ietsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:42 schreef Day het volgende:
[..]
In 1e instantie wel ja, maar werd in de jaren 80 ook veel gebruik door blanken om kuiven te bouwen.
Jaaaaaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
Goed zo Geer, Moo ook in team Baas!!!!!!
Sure!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Day het volgende:
Willen jullie aub posten wat er gezegd wordt?
Nee,,het heet echt Murrays. Heb zat vrienden die het nu nog gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, dat zijn schuursponsjes
volgens mij bedoel je brillcream
Of Brillantine.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Dat was Cynthia trouwens, met die brillo schuursponsjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hun laatste nacht samen in secret storyquote:
Nee absoluut geen grapjequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Grapje zeker, nee de bom op de strijkplank.
Die jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn px heeft het in 't 1e SST-weekend begeven, mijn laptop trekt streams + FOK niet, dus moet ik het met UPC + ipad doen. En dat gaat prima met jullie hulp!quote:
Ik hoop dat het bij liggen blijftquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hun laatste nacht samen in secret story
Van mij ook niet.Team Baas is veel leuker.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij liggen blijft
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Van mij ook niet.Team Baas is veel leuker.
Mooi hoe Geer Moon nu helpt. En waarom?Omdat jouw Joanne haar helemaal afgebrand heeft vanmiddag.
Okequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Nee,,het heet echt Murrays. Heb zat vrienden die het nu nog gebruiken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mooi hoe Geer Moon nu helpt. En waarom?Omdat jouw Joanne haar helemaal afgebrand heeft vanmiddag.
Mijn Joanna??quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
maar hij zegt wel vraag het ook aan anderen, ga niet alleen op mijn mening af, en dat is tegengesteld aan wat team jo/flip haar verteld nml vertrouw ons en wantrouw ieder anderquote:
haha goed toch van onsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
PinkDream.... we zijn bijna de laatsten.... Joanna
Maar jouw vergeef ik alles al bij voorbaat,dat weet je toch wel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
PinkDream.... we zijn bijna de laatsten.... Joanna
Dat was een fakking brainwash!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar hij zegt wel vraag het ook aan anderen, ga niet alleen op mijn mening af, en dat is tegengesteld aan wat team jo/flip haar verteld nml vertrouw ons en wantrouw ieder ander
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar hij zegt wel vraag het ook aan anderen, ga niet alleen op mijn mening af, en dat is tegengesteld aan wat team jo/flip haar verteld nml vertrouw ons en wantrouw ieder ander
Toch geen medelijden met Mo???quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Voor Day;
Geer en Karim zeggen duidelijk dat ze zich geen zorgen moet maken. Dat het heel oneerlijk is dat ze zo werd aangepakt vanmiddag.
Aafke kneep haar oog uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
Wie heeft er gezien hoe ze het raam ontzet hebben in de slaapkamer?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wel, wat ze haar vanmiddag flikte is niet goed te praten.
en dat "heel Nederland" kijktquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Aandoenlijk om te horen dat ze in het huis denken dat 'de kijker beslist'...goh...
Flip sloeg de deur te hard dicht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
Wie heeft er gezien hoe ze het raam ontzet hebben in de slaapkamer?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens. Ik kon het gewoon niet aanzien. Het was zo intimiderend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze maakt het kijken tenminste nog draaglijk
Het is een volwassen vrouw... ze kan toch wel tegen een stootje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je verwijt net iemand anders dat jij je mening niet mag hebben, en wat doe je vervolgens zelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens
en wij blijven in elk geval bij onze mening
en gaan niet meelopen met de rest hier
ieder normaal mens vind die gerard een stiekume slang
En die Monique is ook een valse hoer
lult met iedereen mee
Mo heeft de steun van hen twee, neem ik nu aan....quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef Ransjih het volgende:
haha flip dreigde dus karim en geer gaan haar denk ik steunen
mag ik ffquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze maakt het kijken tenminste nog draaglijk
Je hebt het niet eens gezien dus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Het is een volwassen vrouw... ze kan toch wel tegen een stootje?
Wat is er gezegd dan?
yepquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon zegt nu dat Philip haar gezegd heeft;Ik garandeer je dat je volgende week op die stoel zit.
Tot schrik van Geer en karim.
Waat hij is gaan dreigen?
Filmpje staat op de site.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wat is er gezegd dan?
nee, joanna is een fakking engel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens
lult met iedereen mee
teveel gezgd om terug te vertellen en nee... mo kan niet tegen een stootjequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wat is er gezegd dan?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens
lult met iedereen mee
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon zegt nu dat Philip haar gezegd heeft;Ik garandeer je dat je volgende week op die stoel zit.
Tot schrik van Geer en karim.
Waat hij is gaan dreigen?
dat filmpje mist op zijn minst de eerste 15 minutenquote:
bedankt voor de bevestigingquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens
lult met iedereen mee
Wees eerlijk, was geen "stootje" vanmiddag.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:55 schreef Ransjih het volgende:
[..]
teveel gezgd om terug te vertellen en nee... mo kan niet tegen een stootje
t ging over Servioquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Philip is een professional loser!!
Hij weet het weer mooi te formuleren, haha.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zei Servioquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was geen stootje, hoor! Dit was echt iemand slopen. Ik ben geen fan van Mo, maar vind dit echt triest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wat is er gezegd dan?
Mee eens echt ontzettend laag, heb er dus ook niet lang naar gekeken, spel spelen oke maar niet met 2 iemand afbrekenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*even braakt in een teiltje, zonder het beddengoed te vervuilenquote:
helemaal met je eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wees eerlijk, was geen "stootje" vanmiddag.....
Nee, servio zei hijquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg DOENquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Roguee het volgende:
Gerard: Ik ga straks die kamer binnenlopen en vragen wie mij heeft genomineerd. Is dat een goeie?Ik vind het gewoon grappig om te weten!
Klein stukje dus want ze heeft het wel een kwartier volgehouden zonder te huilen!quote:
nee tut op de kop van dat botoxmormelquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als je het ook weer doorslikt wel hoor
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:55 schreef Ransjih het volgende:
[..]
teveel gezgd om terug te vertellen en nee... mo kan niet tegen een stootje
Als dat uitkomt, wordt Jo door zowel Gerard als Karim genomineerd....quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Urb het volgende:
Jaa Gerard wil weten wie op hem gestemd heeft, hopelijk omt dan uit dat Jo Maik weer genomineert heeft !
En terug getrokken ...... Maar mo deed hetzelfde toch ook bij maik ?? Dreigen met nominatie ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef Flow3r het volgende:
Flip heeft gedreigd haar volgende keer te nomineren
Tut?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee tut op de kop van dat botoxmormel
Nee maar Gerard is nu on fire, hij hoort net van Mo wat Flip haar heeft geflikt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ben wezen sporten maar maak dus hieruit op dat dat HERT nog steeds niet gezegd heeft op wie zij heeft genomineerd?? vuil hert
mo heeft het haar letterlijk gevraagd maar jo zei dat ze die mensen nog moest spreken ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ben wezen sporten maar maak dus hieruit op dat dat HERT nog steeds niet gezegd heeft op wie zij heeft genomineerd?? vuil hert
Straalbezopen weliswaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
En terug getrokken ...... Maar mo deed hetzelfde toch ook bij maik ?? Dreigen met nominatie ?
de schijtluis!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mo heeft het haar letterlijk gevraagd maar jo zei dat ze die mensen nog moest spreken ofzo
Wij zijn abnormaal en lopen lekker mee, zo zijn wij!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef snetje het volgende:
[..]
bedankt voor de bevestigingik ben een ABnormaal mens
![]()
Dronken mensen en kleine kinderen zeggen de waarheid tochquote:
Ze is weer bezig met haar hobbyquote:
Ze heeft het toch niet gedaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dronken mensen en kleine kinderen zeggen de waarheid toch
Het is wat ik verstond uit het gebral van Mootje.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dronken mensen en kleine kinderen zeggen de waarheid toch
Ik ook geen fan, maar dit was echt zeer laagquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dit was geen stootje, hoor! Dit was echt iemand slopen. Ik ben geen fan van Mo, maar vind dit echt triest.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef mootie het volgende:
Gerard is helemaal klaar met het gefluister van Jo en consorten.
Onder druk zetten is iets anders dan samenspannen met iemand om een ander tot de grond af te branden....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze is weer bezig met haar hobbyMaar goed, ze is wat labiel vind ik. Maar je mag iemand toch wel onder druk zetten? dat hoort toch ook bij het spel?
Dit was echt een walgelijke vertoning. En dat wordt getypt door iemand die absoluut geen Moniquefan is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze is weer bezig met haar hobbyMaar goed, ze is wat labiel vind ik. Maar je mag iemand toch wel onder druk zetten? dat hoort toch ook bij het spel?
Flip toch ook niet ? Die heeft haar ook al gezegd dat ze zich daar géén zorgen over hoefde te makenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Day het volgende:
Sorry hoor, maar mag servio dood?![]()
Een uurtje maar, of zo.
Nog maar 23 uurtjes...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Day het volgende:
Een uurtje maar, of zo.
Graag, maar ik kan je aanraden om gewoon naar die andere stream te switchen voor je gemoedsrust.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Day het volgende:
Een uurtje maar, of zo.
Half uurtje ook goed?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Day het volgende:
Een uurtje maar, of zo.
Same here, ik heb niks met Monique. Maar vanmiddag was echt een walgelijke vertoning. Hele enge karaktertrekjes kwamen bovendrijven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit was echt een walgelijke vertoning. En dat wordt getypt door iemand die absoluut geen Moniquefan is.
HA, ik ben moniquefanquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit was echt een walgelijke vertoning. En dat wordt getypt door iemand die absoluut geen Moniquefan is.
Kijk de beelden even terug, dan spreken we elkaar wel weer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
en toch zie ik wel degelijk verschilquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Flip toch ook niet ? Die heeft haar ook al gezegd dat ze zich daar géén zorgen over hoefde te maken
Het was ook laag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik ook geen fan, maar dit was echt zeer laag
Thanks voor de opheldering. Nu heb ik helemaal geen medelijden meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Flow3r het volgende:
Laten we wel wezen; Monique had beloofd Philip niet te nomineren, dat heeft ze wel gedaan dus. Als Mo niet zo'n zwak wezentje was geweest had iedereen dat een valse zet gevonden. Maar omdat ze weer helemaal 'instortte'en haar longen er uit jankte gaan we daar aan voorbij.
Was het een bitch geweest die gewoon had gezegd dat ze van gedachten was veranderd en dat Philip dat maar te slikken had , punt, dan was iedereen over haar heen gevallen vanwege dat backstabben.
Dat doet niets af aan het feit dat Joanne en Philip haar misschien te hard hebben aangepakt, maar komop, dit is nu precies wat Mo elke keer flikt; huilen en de aandacht naar haar toe trekken; zo heeft ze Maik terug gekregen, zo heeft ze gezorgd dat niemand Maik nog een keer op de stoel durft te zetten uit angst dat ze weer instort en dus zitten wij nu naar saaie Maik te kijken op de streams![]()
Nogmaals, wat Jo en Philip hebben gedaan is misschien niet correct, maar Mo is niet zo onschuldig hoor, ze manipuleert heel gewiekst want niemand durft echt hard door te gaan omdat ze begint te huilen ; einde gesprek, een boel gekriebel en getroost en klaar weerMo krijgt zo vaak haar zin denk ik
Ik wil dat die Maik optieft![]()
gvd, zal je zien dat hij nog winnaar wordt ook
Grotendeels mee eens, en je vergeet nog hoe ze ook Cynthia zo genaaid heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Flow3r het volgende:
Laten we wel wezen; Monique had beloofd Philip niet te nomineren, dat heeft ze wel gedaan dus. Als Mo niet zo'n zwak wezentje was geweest had iedereen dat een valse zet gevonden. Maar omdat ze weer helemaal 'instortte'en haar longen er uit jankte gaan we daar aan voorbij.
Was het een bitch geweest die gewoon had gezegd dat ze van gedachten was veranderd en dat Philip dat maar te slikken had , punt, dan was iedereen over haar heen gevallen vanwege dat backstabben.
Dat doet niets af aan het feit dat Joanne en Philip haar misschien te hard hebben aangepakt, maar komop, dit is nu precies wat Mo elke keer flikt; huilen en de aandacht naar haar toe trekken; zo heeft ze Maik terug gekregen, zo heeft ze gezorgd dat niemand Maik nog een keer op de stoel durft te zetten uit angst dat ze weer instort en dus zitten wij nu naar saaie Maik te kijken op de streams![]()
Nogmaals, wat Jo en Philip hebben gedaan is misschien niet correct, maar Mo is niet zo onschuldig hoor, ze manipuleert heel gewiekst want niemand durft echt hard door te gaan omdat ze begint te huilen ; einde gesprek, een boel gekriebel en getroost en klaar weerMo krijgt zo vaak haar zin denk ik
Met 2 mensen iemand tot de grond toe afbranden, tot huilens toe. En dan weer binnen proberen te hengelen met complimentjes en troost. Dat is gewoon een heel smerig psychologisch spelletje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef wieweetwatt het volgende:
Je mag iemand toch wel onder druk zetten en dreigen met een nominatie? het gaat om een nominatie, niet om een leven...
Van de totale aanval van ruim een uur is in het filmpje een montage van 3 minuten gemaakt.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk de beelden even terug, dan spreken we elkaar wel weer.
Zeg dat effe tegen flip en zijn woordvoerder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef wieweetwatt het volgende:
Je mag iemand toch wel onder druk zetten en dreigen met een nominatie? het gaat om een nominatie, niet om een leven...
Geeft niet hoor, jij bent toch wel liefquote:
i rest my casequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Met 2 mensen iemand tot de grond toe afbranden, tot huilens toe. En dan weer binnen proberen te hengelen met complimentjes en troost. Dat is gewoon een heel smerig psychologisch spelletje.
Ze is hoogbegaafdquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Flow3r het volgende:
Tot huilens toe is niet echt een maatstaf wat mij betreft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Met 2 mensen iemand tot de grond toe afbranden, tot huilens toe. En dan weer binnen proberen te hengelen met complimentjes en troost. Dat is gewoon een heel smerig psychologisch spelletje.
Nog blijft het een laffe aanval, en verdient een lijfstraf....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze is hoogbegaafddie stippelt zoiets uit.
Kon dat maar!!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Graag, maar ik kan je aanraden om gewoon naar die andere stream te switchen voor je gemoedsrust.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Tot huilens toe is niet echt een maatstaf wat mij betreft.
Die joker zetten vrouwen nogal graag en gemakkelijk in imo.
Daar ben ik het ook mee eens hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nog blijft het een laffe aanval, en verdient een lijfstraf....
Oh dear, sorryquote:
ja, eens, maar dat komt ook omdat Mo hen die macht geeft! Als ze sterk een tegengeluid laat horenen eens niet gaat huilen voor de verandering heb je al een heel ander gesprek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij meisjes van onder de 18 ja... Mo is 31quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde psychologische trucje wat loverboys gebruiken overigens.
Gewoon even zelf kijken, en als je dan nog denkt dat Flip en Joanne niet fout bezig waren...... ach, dan zegt dat wel genoeg.quote:
Ik ook hoor daar niet van, maar ik kan ook relativeren en het was vanuit flip ook even 'n uiting van frustratie. Joanna had gewoon nooit en te nimmer bij dat gesprek moeten zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en toch zie ik wel degelijk verschil
Ben ik het ook wel mee eens, ze neemt het namelijk nu bijna op voor Philipquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, eens, maar dat komt ook omdat Mo hen die macht geeft! Als ze sterk een tegengeluid laat horenen eens niet gaat huilen voor de verandering heb je al een heel ander gesprek.
Mo láat het ook wel een beetje zelf gebeuren hoor.
Je wordt alleen gekwetst als je je laát kwetsen
Ik persoonlijk vind dat Joanna voor straf een week haar botox moet inleveren....quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens hoor.
precies !quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Roguee het volgende:
Maik: Ik hou gewoon niet van die 2 mensen.
Karim: Jij zat op bed te huilen en zij zit half achter je als moeder overste. Dat is toch geen communiceren! Ik vond het gewoon zo unfair. Daarom kwam ik de kamer binnen want ik dacht, ik neem Joanna mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |