jaaa datquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Kan niet wachten om Servio zijn bek te zien vertrekken als die eruit gaat.
Knal, de grond in.
En dan Vrijdag bij Bart in de uitzending kijken wie die af gaat branden.
Ruud.nl wat een pakkende titel
Not gonna happen....quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Kan niet wachten om Servio zijn bek te zien vertrekken als die eruit gaat.
Knal, de grond in.
En dan Vrijdag bij Bart in de uitzending kijken wie die af gaat branden.
Ruud.nl wat een pakkende titel
die dingetjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
alwaar geer het bier eerlijk verdeeld terwijl servio alweer een heel flesje voor zichzelf had gepakt
Hoop het wel, maar kan soms raar lopen met de stemmen. is het servipo niet dan flip maar er uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Ja Flip er uit![]()
maar ik denk Servio eerst, gezien de score in de polls
ja raar he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
allemaal in de slaapkamer gezellig he
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gerard zal straks wel voor hem zorgen
Secret Storyquote:
ja denk het ook welquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gerard zal straks wel voor hem zorgen
Ik wou het niet zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
alwaar geer het bier eerlijk verdeeld terwijl servio alweer een heel flesje voor zichzelf had gepakt
echt he, erger me er suf aan, dit is toch geen streams maken of tv beelden, nee de regie weet echt niet hoe het moet, en verstaan doe je ze ook slecht als ze met hun kop in een kussen liggen te pratenquote:
Ah zie het, spannendquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Secret Story
De laatste gesloten COS-topics bevatten niet altijd 300, maar een aantal minder, dus er moeten posts zijn verwijderd.
Die heb toch niks meer te verliezen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Servio wordt bitchy naar de stem.....
iBenny?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Secret Story
De laatste gesloten COS-topics bevatten niet altijd 300, maar een aantal minder, dus er moeten posts zijn verwijderd.
Ik denk Philip...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Wie dan wel?? Phillip ook niet denk ik.....
Guido??
Het zal je baan maar wezen om al die Cossen uit te spitten opzoek naar foute woordjes........en dan weggummen.quote:
heul heul heul ver onderaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Volgens de (door de regie geprepareerde) uitslag staat Servio onderaan.....
gebruikt hij een soort vet in zijn haar, is het gewoon vet of nat ? dat zijn de vragen.. dat wil ik graag weten hahaquote:
Domme! Nou spookt meteen die gekke Jochem Meijer door me kop!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Het zal je baan maar wezen om al die Cossen uit te spitten opzoek naar foute woordjes........en dan weggummen.
murraysquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gebruikt hij een soort vet in zijn haar, is het gewoon vet of nat ? dat zijn de vragen.. dat wil ik graag weten haha
lolquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Domme! Nou spookt meteen die gekke Jochem Meijer door me kop!
het was ook wel heul erg hoor vanavondquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Het zal je baan maar wezen om al die Cossen uit te spitten opzoek naar foute woordjes........en dan weggummen.
Vanaf daar kan ze Philip en Aafke beter in de gaten houdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef knagsje het volgende:
Waarom strijt joan nog? Ze heeft al zo'n uitgestreken smoel....
Jij reageert alleen op Joanna?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef knagsje het volgende:
Waarom strijt joan nog? Ze heeft al zo'n uitgestreken smoel....
Een klein beetje maar, er kan nog alles veranderen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Volgens de (door de regie geprepareerde) uitslag staat Servio onderaan.....
... tegen de haren in, daaromquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef knagsje het volgende:
Waarom strijkt joan nog? Ze heeft al zo'n uitgestreken smoel....
Ik verwacht een verbazingwekkende opkomst van Stervio, en saaie guido gaat (geheel tegen mijn wens) het huis verlaten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Een klein beetje maar, er kan nog alles veranderen!![]()
afbeelding
Een superdikke wax.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is dat ? heb geen zin om te googlen
Kroeshaarvet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is dat ? heb geen zin om te googlen
Nee de laatste bestellingen. Stromen maar binnen dankzij der sluikreclamequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
is ze dr hele garderobe aan het strijken ? het gaat maar door en door en door
Ik zeg deal!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik verwacht een verbazingwekkende opkomst van Stervio, en saaie guido gaat (geheel tegen mijn wens) het huis verlaten.
"Eerlijke" Flip en "leuke" Stervio mogen blijven.....
het liefst richting spoorlijn aub...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne haar geheim is nog steeds dat ze eens per jaar eens slaapwandelt.......
In ieder geval niet echt schokkend. Deed ze het maar elke nacht.
Dat is precies wat mij absoluut tegenstaat, dus de logische keus voor de regie....quote:
Ey, don't jinx it!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik verwacht een verbazingwekkende opkomst van Stervio, en saaie guido gaat (geheel tegen mijn wens) het huis verlaten.
"Eerlijke" Flip en "leuke" Stervio mogen blijven.....
In 1e instantie wel ja, maar werd in de jaren 80 ook veel gebruik door blanken om kuiven te bouwen.quote:
Was met Alex toen en de terugkeer van Maik toch ook zo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is precies wat mij absoluut tegenstaat, dus de logische keus voor de regie....
Wat drank allemaal met je kan doen hé?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio denkt nu dat iedereen hem mag
goedzo mo vertel alles !!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef Urb het volgende:
Jaaa, Karim en Gerard hebben Mo ff alleen!![]()
Komop mannen.
Netjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:42 schreef wieweetwatt het volgende:
Sharon (voor MissJ gebruik ik geen ander woord) wil hints spelen... wat is ze ook gezellig he?
Shit, dat ga ik dus missen dankzij UPC.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef Urb het volgende:
Jaaa, Karim en Gerard hebben Mo ff alleen!![]()
Komop mannen.
Gerard" Het lijkt de KGB wel"![]()
![]()
Mooi ik schakel ff over! Leuker dan luisteren naar hoe joanna haar handdoeken strijkt.quote:
Ik heb mn leven gebeterdquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Netjes![]()
(moest wel even nadenken wat je bedoelde)
Als je het mij vraagt heeft ze dat gewoon verzonnen. Ik geloof helemaal niets van wat dat kind uitbraakt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne haar geheim is nog steeds dat ze eens per jaar eens slaapwandelt.......
In ieder geval niet echt schokkend. Deed ze het maar elke nacht.
Brillo of zo ietsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:42 schreef Day het volgende:
[..]
In 1e instantie wel ja, maar werd in de jaren 80 ook veel gebruik door blanken om kuiven te bouwen.
Jaaaaaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
Goed zo Geer, Moo ook in team Baas!!!!!!
Sure!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Day het volgende:
Willen jullie aub posten wat er gezegd wordt?
Nee,,het heet echt Murrays. Heb zat vrienden die het nu nog gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, dat zijn schuursponsjes
volgens mij bedoel je brillcream
Of Brillantine.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Dat was Cynthia trouwens, met die brillo schuursponsjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hun laatste nacht samen in secret storyquote:
Nee absoluut geen grapjequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Grapje zeker, nee de bom op de strijkplank.
Die jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn px heeft het in 't 1e SST-weekend begeven, mijn laptop trekt streams + FOK niet, dus moet ik het met UPC + ipad doen. En dat gaat prima met jullie hulp!quote:
Ik hoop dat het bij liggen blijftquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hun laatste nacht samen in secret story
Van mij ook niet.Team Baas is veel leuker.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij liggen blijft
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Van mij ook niet.Team Baas is veel leuker.
Mooi hoe Geer Moon nu helpt. En waarom?Omdat jouw Joanne haar helemaal afgebrand heeft vanmiddag.
Okequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Nee,,het heet echt Murrays. Heb zat vrienden die het nu nog gebruiken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mooi hoe Geer Moon nu helpt. En waarom?Omdat jouw Joanne haar helemaal afgebrand heeft vanmiddag.
Mijn Joanna??quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
maar hij zegt wel vraag het ook aan anderen, ga niet alleen op mijn mening af, en dat is tegengesteld aan wat team jo/flip haar verteld nml vertrouw ons en wantrouw ieder anderquote:
haha goed toch van onsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
PinkDream.... we zijn bijna de laatsten.... Joanna
Maar jouw vergeef ik alles al bij voorbaat,dat weet je toch wel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
PinkDream.... we zijn bijna de laatsten.... Joanna
Dat was een fakking brainwash!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar hij zegt wel vraag het ook aan anderen, ga niet alleen op mijn mening af, en dat is tegengesteld aan wat team jo/flip haar verteld nml vertrouw ons en wantrouw ieder ander
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar hij zegt wel vraag het ook aan anderen, ga niet alleen op mijn mening af, en dat is tegengesteld aan wat team jo/flip haar verteld nml vertrouw ons en wantrouw ieder ander
Toch geen medelijden met Mo???quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Voor Day;
Geer en Karim zeggen duidelijk dat ze zich geen zorgen moet maken. Dat het heel oneerlijk is dat ze zo werd aangepakt vanmiddag.
Aafke kneep haar oog uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
Wie heeft er gezien hoe ze het raam ontzet hebben in de slaapkamer?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wel, wat ze haar vanmiddag flikte is niet goed te praten.
en dat "heel Nederland" kijktquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Aandoenlijk om te horen dat ze in het huis denken dat 'de kijker beslist'...goh...
Flip sloeg de deur te hard dicht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Capt1caveman het volgende:
Wie heeft er gezien hoe ze het raam ontzet hebben in de slaapkamer?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens. Ik kon het gewoon niet aanzien. Het was zo intimiderend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze maakt het kijken tenminste nog draaglijk
Het is een volwassen vrouw... ze kan toch wel tegen een stootje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je verwijt net iemand anders dat jij je mening niet mag hebben, en wat doe je vervolgens zelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens
en wij blijven in elk geval bij onze mening
en gaan niet meelopen met de rest hier
ieder normaal mens vind die gerard een stiekume slang
En die Monique is ook een valse hoer
lult met iedereen mee
Mo heeft de steun van hen twee, neem ik nu aan....quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef Ransjih het volgende:
haha flip dreigde dus karim en geer gaan haar denk ik steunen
mag ik ffquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze maakt het kijken tenminste nog draaglijk
Je hebt het niet eens gezien dus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Het is een volwassen vrouw... ze kan toch wel tegen een stootje?
Wat is er gezegd dan?
yepquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon zegt nu dat Philip haar gezegd heeft;Ik garandeer je dat je volgende week op die stoel zit.
Tot schrik van Geer en karim.
Waat hij is gaan dreigen?
Filmpje staat op de site.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wat is er gezegd dan?
nee, joanna is een fakking engel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens
lult met iedereen mee
teveel gezgd om terug te vertellen en nee... mo kan niet tegen een stootjequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wat is er gezegd dan?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens
lult met iedereen mee
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon zegt nu dat Philip haar gezegd heeft;Ik garandeer je dat je volgende week op die stoel zit.
Tot schrik van Geer en karim.
Waat hij is gaan dreigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |