Heeft het gewoon afsluiten van de App Store hetzelfde effect? Ik laat de App Store-app sowieso nooit open.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:05 schreef braddofiel het volgende:
Zoals ik op meerdere sites gelezen heb, is dat het uitloggen van je Apple ID een oplossing kan bieden wat betreft het accuprobleem
Bij mij heeft het zeker geholpen! (iPhone 4 32-GB trouwens)
Je gaat naar Instellingen -> Store, en daar spreekt het voor zich
Meen je die vraag serieus?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Stuur me een pm met zijn naam wachtwoord.
Toen het begon heb ik in de tussentijd volgens mij wel 50x de oordopjes d'r uit en in gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan denkt ie waarschijnlijk dat er nog oordopjes in de iPhone zitten terwijl deze er niet in zitten. Je moet dan even een paar keer de oordopjes erin en eruit doen.
Is ie met vocht in aanraking geweest? kan dat die connector contact maakt onder, en dat ie denkt dat ie in een dock staat. Ook die dus ff uitblazen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Toen het begon heb ik in de tussentijd volgens mij wel 50x de oordopjes d'r uit en in gedaan
(heb hem zelfs naar fabrieksinstellingen toegedingest, nog geen geluk)
Blijkbaar dus niet, gezien ik altijd zo veel mogelijk uit heb staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef Orbis het volgende:
[..]
Heeft het gewoon afsluiten van de App Store hetzelfde effect? Ik laat de App Store-app sowieso nooit open.
Heb em effe gekocht vandaag trouwens!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef Saninl het volgende:
Pure-Fi Anywhere 2
Van 149,99 nu maar 89,99
http://www.vd.nl/multimed(...)3Dpure-fi&cid=791967
Altijd handig voor op het strand voor de zomer (H)
Ze kunnen aardig wat hebben, zelf vind ik het geluid alleen niet denderend als ie op de accu draait. Met het netsnoer in het stopcontact is het een topdingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb em effe gekocht vandaag trouwens!
Knopjes zijn wel lichtelijk vervelend (niet het gevoel dat je ze indrukt, zeg maar) die erop zitten.
Voor de rest wel baas, alleen ben ik overal (ook bij deze) bang dat ik ze opblaas
Is het niet Ping uitschakelen bij restrictionsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:05 schreef braddofiel het volgende:
Zoals ik op meerdere sites gelezen heb, is dat het uitloggen van je Apple ID een oplossing kan bieden wat betreft het accuprobleem
Bij mij heeft het zeker geholpen! (iPhone 4 32-GB trouwens)
Je gaat naar Instellingen -> Store, en daar spreekt het voor zich
Ik heb hem vandaag ook gekocht. En inderdaad precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb em effe gekocht vandaag trouwens!
Knopjes zijn wel lichtelijk vervelend (niet het gevoel dat je ze indrukt, zeg maar) die erop zitten.
Voor de rest wel baas, alleen ben ik overal (ook bij deze) bang dat ik ze opblaas
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ze kunnen aardig wat hebben, zelf vind ik het geluid alleen niet denderend als ie op de accu draait. Met het netsnoer in het stopcontact is het een topding
Het is geen ramp hoor, maar het volume kan niet zo hard e.d als dat hij op netstroom staat aangesloten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb al zo'n ding die het prima doet thuis (eentje die veel duurder is), maar ik zal morgen dan maar even checken of hij het op accu zoveel slechter doet dan, hoop het niet, want wil inderdaad zo'n ding gebruiken voor buiten
Ook maar even geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
Is het niet Ping uitschakelen bij restrictions
ben jij zo'n faalfiguur die heel tof over straat loopt met muziek aan op zijn telefoon, terwijl het helemaal bagger klinkt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb al zo'n ding die het prima doet thuis (eentje die veel duurder is), maar ik zal morgen dan maar even checken of hij het op accu zoveel slechter doet dan, hoop het niet, want wil inderdaad zo'n ding gebruiken voor buiten
Dat is wel een hele kortzichtige aanname, vind je niet? Je bent zelf zeker geen sportief type? Wij gebruiken dergelijke dingen altijd voor naast het basketbalveld in de zomer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ben jij zo'n faalfiguur die heel tof over straat loopt met muziek aan op zijn telefoon, terwijl het helemaal bagger klinkt?
Blijf jij in de zomer maar lekker achter je toetsenbord zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ben jij zo'n faalfiguur die heel tof over straat loopt met muziek aan op zijn telefoon, terwijl het helemaal bagger klinkt?
Voel die bassloze beat!!!!1quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Lekker hardcore draaien op het veldje.
Iemand?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef skittelman het volgende:
Heeft er iemand net zo als ik problemen met het scherm dat aanblijft tijdens het bellen?
Als ik een beetje sta te bellen druk ik (met mn oor) allemaal op knopjes (luidspreker, cijfers, geluid uit)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |