Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef zerokil het volgende:
Je kan met Jailbreake apps die geld kosten gratis krijgen?
Ja, maar we zitten hier niet om piraterij te promoten. Mensen die alleen jailbreaken omdat ze te gierig zijn 79 cent voor een app uit te geven, zijn de voornaamste reden dat er zo moeilijk wordt gedaan over jailbreak.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef zerokil het volgende:
routertje aansluiten?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef braddofiel het volgende:
Even nog een vraag
Ik heb hier op mijn kamer enkel internet via zo'n homeplug, alleen hoe zorg ik dat mijn iPhone via deze computer draadloos verbinding met internet kan maken
Dat Ad-Hoc wil maar niet lukken, hij verbind wel maar ik krijg bovenaan verder geen 3 streepjes te zien![]()
nee, je moet dan eerst een andere app kopen om daarna onbeperkt andere apps te kunnen downloadenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef zerokil het volgende:
Ik heb op mijn kamer simpelweg slecht bereik, met name op mijn iPhone dus gewoon géén bereik. En als het zo makkelijk was had ik het allang gedaan, maar ik kan mijn geld beter besteden, en waarom geen gratis oplossing als dat mogelijk is?quote:
Zeg dan gewoon nee, anders hebben we hier weer wekenlang gezeik dat het allemaal mis ging, niet werkt en dat het onze schuld is.quote:
Dan denkt ie waarschijnlijk dat er nog oordopjes in de iPhone zitten terwijl deze er niet in zitten. Je moet dan even een paar keer de oordopjes erin en eruit doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Iemand anders ooit eens gekloot gehad met zijn Iphone, dat je alleen bellers kan horen via luidspreker? (m.a.w. zeer vervelend voor als je in de bus zit)
Jailbreakenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef zerokil het volgende:
En hoe is dat beter?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:28 schreef iRemco het volgende:
[..]
Jailbreaken
Vriend van me heeft veel apps gekocht via een iTunes kaartje, hij kan dus inloggen op mijn iPhone en die apps downloaden en zo heb ik al die apps ook gratis zonder te jailbreaken.
Ook dan ben je pauper.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:28 schreef iRemco het volgende:
[..]
Jailbreaken
Vriend van me heeft veel apps gekocht via een iTunes kaartje, hij kan dus inloggen op mijn iPhone en die apps downloaden en zo heb ik al die apps ook gratis zonder te jailbreaken.
Stuur me een pm met zijn naam wachtwoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:59 schreef iRemco het volgende:
[..]
Dan heb je geen gejailbreakte iPod/iPhone en toch de betaalde apps gratis.
Nogmaals,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:59 schreef iRemco het volgende:
[..]
Dan heb je geen gejailbreakte iPod/iPhone en toch de betaalde apps gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |