Yep.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef Vultarian het volgende:
wat kostte dat gerard om het met meer dan 2 te delen? 1500 toch?
wordt idd tijd voor een streamlock, ik moet onderhand wel effe naar het toiletquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat het tijd is voor een fijne Streamlock? Begin het al te missen!
Hij zit er ook alleen voor het spel, houdt ie van!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard speelt het echt subliem
Gerard zit sinds gister weer echt in de lift. De maand van het overbekende RLS-vakantiegevoel is eraf en nu is 't weer keiharde business.
Echt wel. Zijn voordeel is dat hij er niet voor het geld zit maar voor het spel, vandaar zeer relaxed en een echte spelmaker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Gerard is het spel slim aan het spelen hoor
De waarheid is nog erger,ze wisten niet wat voor programma het ging worden toen ze gecast waren,pas later, veel later moesten ze met een geheim komen, en hebben de programmamakers er zelf geheimen van gemaakt/verzonnen.quote:
*proest*quote:Ben ik fel?
16 maart om 21.15
Het vragenuurtje maakt behoorlijk wat los bij de bewoners.
Joanna kreeg te horen dat ze een felle en pittige tante is. Het zit haar dwars en in de slaapkamer vraagt ze aan Maik of ze inderdaad fel is. Maik kan het niet echt ontkennen en noemt haar een vrouw met pit. Volgens hem schiet Joanna snel in de verdediging. Joanna geeft aan dat ze aan zichzelf wil werken, dus ze verwacht eerlijke feedback van iedereen.
hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zit er ook alleen voor het spel, houdt ie van!
Ik vind het in elk geval niet wonderlijk dat hij miljonair is geworden, die man zou op de zuidpool nog een ijsklontjesmachine kunnen verkopen...
Zielige kotersquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja met twee om haar heen hangende, huilende kindjes mama ga niet!!!
Daarom... Begin hem steeds meer te waarderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt wel. Zijn voordeel is dat hij er niet voor het geld zit maar voor het spel, vandaar zeer relaxed en een echte spelmaker.
Ach kom, ze houden dat kind ook altijd de hand boven het hoofd he.... Het begint inderdaad lachwekkend te wordenquote:
Dat is echt onzinquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De waarheid is nog erger,ze wisten niet wat voor programma het ging worden toen ze gecast waren,pas later, veel later moesten ze met een geheim komen, en hebben de programmamakers er zelf geheimen van gemaakt/verzonnen.
ja ,helemaal mee eens,wat mij betreft al een echte winnaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt wel. Zijn voordeel is dat hij er niet voor het geld zit maar voor het spel, vandaar zeer relaxed en een echte spelmaker.
Dat is echt onzinquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De waarheid is nog erger,ze wisten niet wat voor programma het ging worden toen ze gecast waren,pas later, veel later moesten ze met een geheim komen, en hebben de programmamakers er zelf geheimen van gemaakt/verzonnen.
dat mens zouden ze hier eens een maandje tussen moeten gooienquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zielige kotersMaar ik heb wel krom gelegen van het lachen
ah oke, dacht ik eventjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Flow nu laat je me wel schrikken hoor, nooit geweest en zal het nooit worden
![]()
![]()
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had er gewone mensen in gegooid verschillende leeftijden, mooie geheimen maar ook mensen die wat te vertellen hebben uit het echte leven, het is allemaal zo nep. Gerard vind ik de beste *speler* al blijft Sofietje nog steeds mijn favorietje
en Gerard wint heb ik vanaf begin al gezegd weet niet maar is mijn gevoel.
was jij ooit huubfan?
[..]
JE MOEDERquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mens zouden ze hier eens een maandje tussen moeten gooien
Idd ik ken iemand die auditie gedaan heeft of iig een intake en daar werd al over geheimen gesproken..quote:Dat is echt onzin
Oh god please, no!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mens zouden ze hier eens een maandje tussen moeten gooien
[..]
was ook sarcastisch bedoeld....was toch een vreselijk wijf die natasia !quote:
Nee is verteld door de bewoners over hoe het ging en zo. Ze hadden zich ingeschreven voor een nieuwe RS, maar wisten niet wat die in ging houden.quote:
jaaaaaaaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
hadden we toch gelijk hier dat Servio teveel zout in het eten gooide
helaas is dat geen onzin, Bewoners hebben het daar over gehad op de streams. Hebben zich aangemeld voor RLS zonder te weten wat het concept wasquote:
Gekke lui, gewoon maar aanmelden, ongeacht wat het programma wordt. Alles om met je snuit op tv te komen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is echt onzin
[quote] helaas is dat geen onzin, Bewoners hebben het daar over gehad op de streams. Hebben zich aangemeld voor RLS zonder te weten wat het concept was
Ze hebben het er altijd alleemaal over volgens mij dat andere meer gaan dan zijquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn god, wil die Laura nou zo graag naar de KVDW?
Dat is nog een understatement.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
was ook sarcastisch bedoeld....was toch een vreselijk wijf die natasia !
helaas is dat geen onzin, Bewoners hebben het daar over gehad op de streams. Hebben zich aangemeld voor RLS zonder te weten wat het concept wasquote:
Hij in de finale en dan Karim winnen en hij gunt het hem enorm..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom... Begin hem steeds meer te waarderen
ze zijn allemaal gecast, ze wisten waaraan ze begonnen ze hebben ook afleveringen van andere SST gezien echt contrakt getekend, psyg. en lichaamlijk gekeurd en ze willen allemaal beroemd worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee is verteld door de bewoners over hoe het ging en zo. Ze hadden zich ingeschreven voor een nieuwe RS, maar wisten niet wat die in ging houden.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben het er altijd alleemaal over volgens mij dat andere meer gaan dan zij
Wellicht heeft niet iedereen alles even goed gelezen en was bij de daadwerkelijke aanmelding niet alles bekend, maar op 't moment dat je erin gaat ben je PRECIES op de hoogte!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
helaas is dat geen onzin, Bewoners hebben het daar over gehad op de streams. Hebben zich aangemeld voor RLS zonder te weten wat het concept was
Meh, die zijn meteen beste vriendjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
wil de confrontatie natasia /servio wel eens meemaken
geilen om het beroemd zijn maar het wordt eerder beruchtquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekke lui, gewoon maar aanmelden, ongeacht wat het programma wordt. Alles om met je snuit op tv te komen.
Zeker toen ze het lef had als bezoek Huub en/of Lieke een enorme hoek te verkopen, smerig wijfquote:
quote:Yankees komt van 'Jan Kees'.De Nederlanders vestigden zich in 1614, in Lower Manhattan, wat later Nieuw-Amsterdam werd genoemd.velen van de Nederlandse mannen in Nieuw-Amsterdam heetten 'Jan'of 'Kees', dus daar werd Yankees van gemaakt toen deze honkbalclub een nieuwe naam zocht.
wat heeft ze uitgespookt danquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Whahaha,Joanne is op het matje geroepen voor vanmiddag denk ik!!!!!!
oehhhhhh nice....quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Flashbox het volgende:
Gewoon even omdat het er zo mooi uitziet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, die zijn meteen beste vriendjes.
[ afbeelding ]
daarom Eric, sommige denken dat wat ze ook roepen waar is, je weet zelf hoe het werkt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wellicht heeft niet iedereen alles even goed gelezen en was bij de daadwerkelijke aanmelding niet alles bekend, maar op 't moment dat je erin gaat ben je PRECIES op de hoogte!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je het over de tussenstand en Servio hebt, en niet over dat andere wat nog in het beeld staatquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
was dat niet met die zus van haar erbij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker toen ze het lef had als bezoek Huub en/of Lieke een enorme hoek te verkopen, smerig wijf
Had even de behoerfte om dat recht te zettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom Eric, sommige denken dat wat ze ook roepen waar is, je weet zelf hoe het werkt.
dat is pas genieten, die moeten ze laten zien bij nieuwe streamlocksquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je niet dat Servio in eerste instantie denkt: He leuk, een spontane, uitbundige vrouw, lekker lol maken?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
was dat niet met die zus van haar erbij?
Dat is toch wat ik al zei. Bij de eerste audities wisten ze dat niet, pas toen ze door waren kwam dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wellicht heeft niet iedereen alles even goed gelezen en was bij de daadwerkelijke aanmelding niet alles bekend, maar op 't moment dat je erin gaat ben je PRECIES op de hoogte!
ze moeten toch ook een contract tekenen? lijkt me wel slim om dat dan eerst goed door te lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik al zei. Bij de eerste audities wisten ze dat niet, pas toen ze door waren kwam dat.
Vind ik toch raar je ergens voor aanmelden maar niet weten waarvoor precies.
Njahquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom Eric, sommige denken dat wat ze ook roepen waar is, je weet zelf hoe het werkt.
Sharon is volgens mij Joanna moe. En terecht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
sharon heeft vandaag een kort lontje
als je maar graag genoeg op tv wilt maakt dat niet uit, en gezien de mediageilheid van sommigen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik al zei. Bij de eerste audities wisten ze dat niet, pas toen ze door waren kwam dat.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Had even de behoerfte om dat recht te zetten
[ afbeelding ]
Ik was er niet bij hoor, geen idee. Weet alleen wat we op de streams hoorden. Ik weet dat laura en Sharron, Guido en Gerard er zeker zo over gesproken hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ze moeten toch ook een contract tekenen? lijkt me wel slim om dat dan eerst goed door te lezen
Dat is juist heel avontuurlijk en dát is weer een hele plausible motivatie om aan zoiets mee te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik heb dat ook zo gehoordquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij hoor, geen idee. Weet alleen wat we op de streams hoorden. Ik weet dat laura en Sharron, Guido en Gerard er zeker zo over gesproken hebben.
Ga ff in je ketel roerenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
oh gaan we het over mijn allerallerallerbestevriendinnetjenatasia hebbenkijk dat was me toch leuk, gewone mensen met gewone verhalen en niet omdat Eric hier nu toevallig meepost, maar het was me wat nachten lang opblijven dat zie je bij SST echt niet gebeuren, verkeerd gecast verkeerd opgezet en jammer het duurste progamma ooit voor NET5 maar mislukt.
Een vriend van mij is voor maar 1 gesprek daar geweest en daar werd al gevraagd of hij goed een geheim kon bewaren omdat dat een belangrijk onderdeel van de rls zou zijn. Dat is echt maanden geleden dat hij dat zei, ruim voordat ik maar iets van secret story in media vernomen had..quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee, dieper dan vandaag is ze nog niet gezonken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef wieweetwatt het volgende:
Was Joanna een beetje lief vandaag?
Ze wil graag zorgzaam gevonden worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Stability het volgende:
blijft die doos nou aan het strijken?
En terecht hoop echt dat ze joana eens flink de waarheid verteld. en dat het uitkomt dat joana maik heeft genomineerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef wieweetwatt het volgende:
Dan geef ik die van mij meteen mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef MissJ.24 het volgende:
*Hier Joanne, ik heb ook nog wel een bergje strijkgoed voor je, aangezien ik liever naar jouw gezeik kijk dan zelf aan de strijk ga.......
Joanna liep vandaag met levensgroot YSL op een shirt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het even kwijt en heb geen zin om 584 COSsen door te worstelen....
In de eerste week heeft Geer zijn Yankees petje gestript omdat hij geen reclame mocht maken, waarom mag hij dan wel met een Yankees sweater rond blijven lopen?
ja ik hoop echt dat dat nog een keer uit komt hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef bamby het volgende:
[..]
En terecht hoop echt dat ze joana eens flink de waarheid verteld. en dat het uitkomt dat joana maik heeft genomineerd
en als je daar mee klaar bent, joanna, dan gooi ik m'n volle wasmandjes ook nog wel even in de KvdW neer voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef MissJ.24 het volgende:
*Hier Joanne, ik heb ook nog wel een bergje strijkgoed voor je, aangezien ik liever naar jouw gezeik kijk dan zelf aan de strijk ga.......
Blijkbaar waren zij en Philip niet echt lief vanmiddagquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef wieweetwatt het volgende:
Lusiter lieverd, whatever, ik geef alleen aan wat ik hier op streams hoorden. Hoe het echt is gegaan was ik niet bij, ik zou namelijk wel van te voren willen weten waar ik in zou stappen. En ja, ze zeggen ook dat veel audities maanden terug al waren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is voor maar 1 gesprek daar geweest en daar werd al gevraagd of hij goed een geheim kon bewaren omdat dat een belangrijk onderdeel van de rls zou zijn. Dat is echt maanden geleden dat hij dat zei, ruim voordat ik maar iets van secret story in media vernomen had..
Als er iemand los gaat tegen Jo is zij het.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef bamby het volgende:
[..]
En terecht hoop echt dat ze joana eens flink de waarheid verteld. en dat het uitkomt dat joana maik heeft genomineerd
Doof zou ook wel een verlichting zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef knagsje het volgende:
joan zegt net dat haar vriendje slechte ogen heeft -6.......
dat verklaart een hoop
Mijn nummer 1 en 2... wat doen zequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar waren zij en Philip niet echt lief vanmiddag
Hmmm, heeft Geer m.i. toch een betere smaakquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna liep vandaag met levensgroot YSL op een shirt.
De Yankees zijn een team, dus het is geen reclameuiting zoals Nike, Adidas etc.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het even kwijt en heb geen zin om 584 COSsen door te worstelen....
In de eerste week heeft Geer zijn Yankees petje gestript omdat hij geen reclame mocht maken, waarom mag hij dan wel met een Yankees sweater rond blijven lopen?
No doubt about that!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, heeft Geer m.i. toch een betere smaak
(ik ook)quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Urb het volgende:
Als d'r vriend op zakenreis is neemt Joan d'r hond in bed.![]()
Ugh, wat een mental image...![]()
sssstttttt straks gaat ze weer janken Ruudje hebben we dat weer vanavondquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moniekje is buiten westen, Hoeveel heeft ze gedronken?
denk dat mo gevloerd is door die aanvaring van vanmiddagquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moniekje is buiten westen, Hoeveel heeft ze gedronken?
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mijn nummer 1 en 2... wat doen ze
psst.. ben jij stiekum een vrouw ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:08 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
psst... ben jij stiekum Joanna?
die joan moeten ze levens lang opsluiten die psychopaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:08 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
neu, de zwaartekracht heeft bij mij wel toegeslagenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:08 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen.... wat ze ook gedaan hebben. Je weet het he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook
...nja, voor de helft
Echt hoop het zo zou echt tijd worden de andere geven haar steeds maar gelijk als het ze teveel wordquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Day het volgende:
[..]
Als er iemand los gaat tegen Jo is zij het.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
psst.. ben jij stiekum een vrouw ?
Ok, life sucksquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef Ransjih het volgende:
[..]
neu, de zwaartekracht heeft bij mij wel toegeslagen
mee eenschquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
vind het jammer elke keer als ik die stream aanslinger liggen er wel een paar op dat nesten dat om 9 uur portutijd gooi er drank muziek of laat ze een flinke discussie met elkaar voeren.
Het logo is sowieso beschermd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
De Yankees zijn een team, dus het is geen reclameuiting zoals Nike, Adidas etc.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Berenjenafok het volgende:
Strijkende Joanna: "Irritante kutkreukel"
Daarom mag ze ook zo lang blijven en wordt haar een hand boven het hoofd gehouden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
die joan moeten ze levens lang opsluiten die psychopaat
spuitje van de dierenarts denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Welke medicijnen heeft Joanna nodig?
Waarom is Sophia hier niet? Staat niet in het contract?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
wat zal soof in een deuk liggen toen ze achter de waarheid van gaydo kwam thuis
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
vind het jammer elke keer als ik die stream aanslinger liggen er wel een paar op dat nesten dat om 9 uur portutijd gooi er drank muziek of laat ze een flinke discussie met elkaar voeren.
is ze al gespot ergens ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Waarom is Sophia hier niet? Staat niet in het contract?
quote:
Ja op twitterquote:
op twitter had ze toch gezegd dat ze het maar een stelletje zure mensen bij FOK! vondquote:
Maar achter haar rug zei ze " Die lange moet eruit "quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Niki.P het volgende:
Joanne is vandaag echt heel complimenteus naar Laura, eerst haar oren jukbeenderen en nu haar huid..
Ja!:quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die buddy, of is ze zelf ook actief ?
Wat zullen de papa's daar wel van denken? Laat staan die tere kinderzieltjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
wow Laura, hand al onder zijn trui, meid het word nog wat met je.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
op twitter had ze toch gezegd dat ze het maar een stelletje zure mensen bij FOK! vond
Jeeeeeeeeeeeeeee Wij zijn zuur!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
op twitter had ze toch gezegd dat ze het maar een stelletje zure mensen bij FOK! vond
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wat zullen de papa's daar wel van denken? Laat staan die tere kinderzieltjes
volgens mij twittert ze zelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die buddy, of is ze zelf ook actief ?
heeft mijn Sofietje dat gezegtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat wij dan lekker commentaar kunnen geven
ja , iemand van hier kopieerde het hierheenquote:
ja tiet, nou jij weerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , iemand van hier kopieerde het hierheen
goffer de goffer, maar ik vergeef het haar ze blijft me favorietjequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
[..]
Zal onze Twitterslet wel zijn geweest...Bommie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden op haar twitter account hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, maar ik vergeef het haar ze blijft me favorietje
die zou weer aan het werk zijn deze weekquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Zal onze Twitterslet wel zijn geweest...Bommie.
Waar zit die eigenlijk?
Bommie werkt vertelde BQ dus weinig tijd voor SSTquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Zal onze Twitterslet wel zijn geweest...Bommie.
Waar zit die eigenlijk?
Alex en Laura kunnen wel een gesprek voeren?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
zo'n gesprek kun je bv met joanne niet voeren
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
wij zijn allemaal niet zuurquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Wij zijn helemaal niet zuur, hoe komt ze erbij.....oke sommige daargelaten
hou em er maar in hoor voor die vlekkesletquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Is er iemand iets verloren?
[ afbeelding ]
ze is weer lekker op dreefquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Berenjenafok het volgende:
Joanna: Eerlijk gezegd heb ik iedereen wel goed ingeschat vanaf het begin.
Uche
pff ik ben op zijn ergst zoet-zuurquote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Roguee het volgende:
Zo, ook weer even ingeschakeld.
Joanna EN Philip ook weer flink in mijn achting gedaald na die aanval op Monique.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Berenjenafok het volgende:
"Maargoed, het gaat hier niet om mij"
De boss is in da house!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
*plakt een stickertje op het voorhoofd van www*
Brave jongen
Toch wel he. Las vanmiddag hier de nieuwe naam SECREET STORY. Lijkt me duidelijk op wie die naam slaatquote:
Yep! As usual.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Ransjih het volgende:
mwa.. jo denkt er wel over na, alleen is de conclusie dat anderen het verkeerd zien
Eens gegeven blijft gegevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat zeg je?!
Ik neem je stickertje weer terug hoor
Als je Servio zegt krijg je ook nog eens een stempel op je hand.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:23 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Eens gegeven blijft gegevenMaar Servio mag ook hoor
Eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef dasaliz het volgende:
Meneer ziggo? Mag ik iets anders dan mevrouw IkIkIk?
Wat een vreselijk egocentrisch mens. Bah.
En donderdag Flip eruit. Ook zo'n type. Zeker na vanmiddag.
quote:
Alles voor de stemmenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat hij alleen naar Aafke trok als die dronken was, omdat hij bang was voor herpes?
[ afbeelding ]
alles beter dan die vlekkenJoquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat hij alleen naar Aafke trok als die dronken was, omdat hij bang was voor herpes?
[ afbeelding ]
Doe maar sticker en stempel dan! Dan hoop ik op een dubbele exit, is direct het mannenoverschot opgelost!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je Servio zegt krijg je ook nog eens een stempel op je hand.
Je krijgt nu maar een halve stempelquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Doe maar sticker en stempel dan! Dan hoop ik op een dubbele exit, is direct het mannenoverschot opgelost!
Philip
??quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef Arcee het volgende:
Wat voor posts zijn er uit de COS-topics verwijderd?
'Wat? dat is toch helemaal niet erruggg!!!???quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jo geeft even aan dat Mo is "doorgebloedt"
alles is beter dan Joanquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
DeukenAafke is beter dan Joanna?
ow ja, jij hebt Guido nog in je top 3... sorry Bennyquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je krijgt nu maar een halve stempel
Denk het ook! Heb ook liever Flipje, stiekem...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Ja Flip er uit![]()
maar ik denk Servio eerst, gezien de score in de polls
Nou ja, Monique liet het ook gebeuren met haarzelf hoor, ze gaf toe beinvloedt te zijn en zich diep schuldig te voelen en dan weer janken om sympatie te krijgen. zit niet goed met dat vrouwtje. Toen liet ze Aafke ook nog eens toe, om haar te bekritiseren. Monique is een live meid, maar ze heeft geen ruggegraat, ze staat niet voor haar mening. Alleen haar partner moet doen zoals zij het wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |