Yep.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef Vultarian het volgende:
wat kostte dat gerard om het met meer dan 2 te delen? 1500 toch?
wordt idd tijd voor een streamlock, ik moet onderhand wel effe naar het toiletquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat het tijd is voor een fijne Streamlock? Begin het al te missen!
Hij zit er ook alleen voor het spel, houdt ie van!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard speelt het echt subliem
Gerard zit sinds gister weer echt in de lift. De maand van het overbekende RLS-vakantiegevoel is eraf en nu is 't weer keiharde business.
Echt wel. Zijn voordeel is dat hij er niet voor het geld zit maar voor het spel, vandaar zeer relaxed en een echte spelmaker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Gerard is het spel slim aan het spelen hoor
De waarheid is nog erger,ze wisten niet wat voor programma het ging worden toen ze gecast waren,pas later, veel later moesten ze met een geheim komen, en hebben de programmamakers er zelf geheimen van gemaakt/verzonnen.quote:
*proest*quote:Ben ik fel?
16 maart om 21.15
Het vragenuurtje maakt behoorlijk wat los bij de bewoners.
Joanna kreeg te horen dat ze een felle en pittige tante is. Het zit haar dwars en in de slaapkamer vraagt ze aan Maik of ze inderdaad fel is. Maik kan het niet echt ontkennen en noemt haar een vrouw met pit. Volgens hem schiet Joanna snel in de verdediging. Joanna geeft aan dat ze aan zichzelf wil werken, dus ze verwacht eerlijke feedback van iedereen.
hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zit er ook alleen voor het spel, houdt ie van!
Ik vind het in elk geval niet wonderlijk dat hij miljonair is geworden, die man zou op de zuidpool nog een ijsklontjesmachine kunnen verkopen...
Zielige kotersquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja met twee om haar heen hangende, huilende kindjes mama ga niet!!!
Daarom... Begin hem steeds meer te waarderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt wel. Zijn voordeel is dat hij er niet voor het geld zit maar voor het spel, vandaar zeer relaxed en een echte spelmaker.
Ach kom, ze houden dat kind ook altijd de hand boven het hoofd he.... Het begint inderdaad lachwekkend te wordenquote:
Dat is echt onzinquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De waarheid is nog erger,ze wisten niet wat voor programma het ging worden toen ze gecast waren,pas later, veel later moesten ze met een geheim komen, en hebben de programmamakers er zelf geheimen van gemaakt/verzonnen.
ja ,helemaal mee eens,wat mij betreft al een echte winnaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt wel. Zijn voordeel is dat hij er niet voor het geld zit maar voor het spel, vandaar zeer relaxed en een echte spelmaker.
Dat is echt onzinquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De waarheid is nog erger,ze wisten niet wat voor programma het ging worden toen ze gecast waren,pas later, veel later moesten ze met een geheim komen, en hebben de programmamakers er zelf geheimen van gemaakt/verzonnen.
dat mens zouden ze hier eens een maandje tussen moeten gooienquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zielige kotersMaar ik heb wel krom gelegen van het lachen
ah oke, dacht ik eventjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Flow nu laat je me wel schrikken hoor, nooit geweest en zal het nooit worden
![]()
![]()
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had er gewone mensen in gegooid verschillende leeftijden, mooie geheimen maar ook mensen die wat te vertellen hebben uit het echte leven, het is allemaal zo nep. Gerard vind ik de beste *speler* al blijft Sofietje nog steeds mijn favorietje
en Gerard wint heb ik vanaf begin al gezegd weet niet maar is mijn gevoel.
was jij ooit huubfan?
[..]
JE MOEDERquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mens zouden ze hier eens een maandje tussen moeten gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |