quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koelkast die *.gifjes post in het ONZ Radio-topic.
Jij moet je wel echt jarig voelen.
Dat is dus de zanger van het nummer Baila, baila, baila!quote:
Pas als ie seks heeft gehad zei die net. Eerder voelt ie zich niet jarig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koelkast die *.gifjes post in het ONZ Radio-topic.
Jij moet je wel echt jarig voelen.
In de buurtquote:
Dus Darcli heeft een "hit" ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus de zanger van het nummer Baila, baila, baila!
Oh, dan moet ie zich nu jarig voelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als ie seks heeft gehad zei die net. Eerder voelt ie zich niet jarig.
[..]
[..]
Want?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef quaas het volgende:
Ik vind het wel flauw dat jullie de verjaardag van KoelKaston niet de hele dag vermelden in de TT
Nee muts, hij lijkt niet eens op Darcliquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als ie seks heeft gehad zei die net. Eerder voelt ie zich niet jarig.
[..]
In de buurt
[..]
Dus Darcli heeft een "hit" ?
die linkse is best lekker toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Monopoly het volgende:
Op de een of andere anti peristaltische manier zou ik haar toch wel nemen
SPOILER: nog meer bailaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schenken bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Monopoly het volgende:
Op de een of andere anti peristaltische manier zou ik haar toch wel nemen
Popjequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh, dan moet ie zich nu jarig voelen
Ik hoorde het alquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan genieten, ik draai bazenmuziek tot 22:00
hoooooi Fantaquote:
Wat heb je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik voel me net een drugsdealer of apotheker... ben pillen aan het uitzetten
Heb je ook sos?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh zit er nog iets lekkers tussenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi Huppelquote:
uhmm echt lekker niet nee.. maar als je niet kunt slapen heb ik nog wel wat dormicum voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh zit er nog iets lekkers tussen
Enige ooit hier is gewoon goede coke geweest, maar ken te veel pillenquote:
Neuh wilde liever juist wat "hyper" wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm echt lekker niet nee.. maar als je niet kunt slapen heb ik nog wel wat dormicum voor je
bullshit, eenmaal coke altijd coke, dat spul is gwoon te lekker om maar 1 keer te doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Enige ooit hier is gewoon goede coke geweest, maar ken te veel pillen
Wut, wat gaan we het hier over magie hebben, luister lekker naar de mooien muziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef _Fanta het volgende:
Magie, bestaat dat eigenlijk nog? ik zie dat alleen maar terug in boeken enzo dat mensen magie gebruikte, in het dagelijks leven merk er bar weinig van. Of is maar een verzonnen iets door mensen of zijn we gewoon totaal vergeten hoe magie werkt?
Ik doe echt mn best.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Enige ooit hier is gewoon goede coke geweest, maar ken te veel pillen
Euj chickquote:
hmmquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh wilde liever juist wat "hyper" worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |