quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koelkast die *.gifjes post in het ONZ Radio-topic.
Jij moet je wel echt jarig voelen.
Dat is dus de zanger van het nummer Baila, baila, baila!quote:
Pas als ie seks heeft gehad zei die net. Eerder voelt ie zich niet jarig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koelkast die *.gifjes post in het ONZ Radio-topic.
Jij moet je wel echt jarig voelen.
In de buurtquote:
Dus Darcli heeft een "hit" ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus de zanger van het nummer Baila, baila, baila!
Oh, dan moet ie zich nu jarig voelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als ie seks heeft gehad zei die net. Eerder voelt ie zich niet jarig.
[..]
[..]
Want?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef quaas het volgende:
Ik vind het wel flauw dat jullie de verjaardag van KoelKaston niet de hele dag vermelden in de TT
Nee muts, hij lijkt niet eens op Darcliquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als ie seks heeft gehad zei die net. Eerder voelt ie zich niet jarig.
[..]
In de buurt
[..]
Dus Darcli heeft een "hit" ?
die linkse is best lekker toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Monopoly het volgende:
Op de een of andere anti peristaltische manier zou ik haar toch wel nemen
SPOILER: nog meer bailaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schenken bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Monopoly het volgende:
Op de een of andere anti peristaltische manier zou ik haar toch wel nemen
Popjequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh, dan moet ie zich nu jarig voelen
Ik hoorde het alquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan genieten, ik draai bazenmuziek tot 22:00
hoooooi Fantaquote:
Wat heb je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik voel me net een drugsdealer of apotheker... ben pillen aan het uitzetten
Heb je ook sos?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh zit er nog iets lekkers tussenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi Huppelquote:
uhmm echt lekker niet nee.. maar als je niet kunt slapen heb ik nog wel wat dormicum voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh zit er nog iets lekkers tussen
Enige ooit hier is gewoon goede coke geweest, maar ken te veel pillenquote:
Neuh wilde liever juist wat "hyper" wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm echt lekker niet nee.. maar als je niet kunt slapen heb ik nog wel wat dormicum voor je
bullshit, eenmaal coke altijd coke, dat spul is gwoon te lekker om maar 1 keer te doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Enige ooit hier is gewoon goede coke geweest, maar ken te veel pillen
Wut, wat gaan we het hier over magie hebben, luister lekker naar de mooien muziekquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef _Fanta het volgende:
Magie, bestaat dat eigenlijk nog? ik zie dat alleen maar terug in boeken enzo dat mensen magie gebruikte, in het dagelijks leven merk er bar weinig van. Of is maar een verzonnen iets door mensen of zijn we gewoon totaal vergeten hoe magie werkt?
Ik doe echt mn best.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Enige ooit hier is gewoon goede coke geweest, maar ken te veel pillen
Euj chickquote:
hmmquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh wilde liever juist wat "hyper" worden
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bullshit, eenmaal coke altijd coke, dat spul is gwoon te lekker om maar 1 keer te doen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmmniet in de collectie
Nee, enige HD ooit hier was coke, leuk hoor ik praatte wat meer maar dat was het,quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bullshit, eenmaal coke altijd coke, dat spul is gwoon te lekker om maar 1 keer te doen
Voeg dus ff HD inquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe echt mn best.
Ik snap die zin gewoon echt niet
[..]
Euj chick
wees blij dat je ervan kan blijven, want heb echt veel gasten naar de klote zien gaan door die zooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, enige HD ooit hier was coke, leuk hoor ik praatte wat meer maar dat was het,
Hoi Koelkastquote:
je praat weer eens vaag, gedronken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wees blij dat je ervan kan blijven, want heb echt veel gasten naar de klote zien gaan door die zooi
Beetje ziekig nogquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoi Koelkastgeniet je een beetje van je verjaardag?
Same here, dat is ook waarom ik verder niks deed. Ik heb letterlijk zitten janken met lui die tegen een OD aan zaten terwijl ik enkel geblowed had.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wees blij dat je ervan kan blijven, want heb echt veel gasten naar de klote zien gaan door die zooi
wel gedronken jah, maar geen poeder in mn neusquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je praat weer eens vaag, gedronken?
Wie gaat er afsluiten? :quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje ziekig nog![]()
Voor de rest wel, heerlijke gitaarloze dag
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje ziekig nog![]()
Zeer goed geluktquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]nog steeds?? das klote!
Ja lukt die gitaarloze dag een beetje?
Geweldigquote:
overdosis coke komt niet nie zo vaak voor gelukkig, maar het is wel link als je er veel bij gaat drinken of andere shit erlangs gebruiktquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Same here, dat is ook waarom ik verder niks deed. Ik heb letterlijk zitten janken met lui die tegen een OD aan zaten terwijl ik enkel geblowed had.
Niet leuk.
Ja dat moetquote:
Lui die ik kende gingen van 1e kerstdag tot 2 januari strak staan, weed, hasj, coke, pillen. speed, en veel meer, geen OD, maar wel stuk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
overdosis coke komt niet nie zo vaak voor gelukkig, maar het is wel link als je er veel bij gaat drinken of andere shit erlangs gebruikt
Dat is afhankelijk per persoon in de ring, wie er wint. Ik heb tot nu toe geen wedstrijd verloren waarin ik heb gespard tegen kickboxers en karateka's. Ga maar eens naar een open NK of open EK. Kans is 30 % dat je tegen een kickboxer of karateka komt te staan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:42 schreef Zokunen het volgende:
Hmm viro, ik ken lui die wedstrijd taekwondo deden en lui die (full contact) karate deden (best zeldzaam). Die karate lui wonnen daar wel, maar bijna iedereen noemde taekwondo Koreaans karate. Het meest respect heb ik wellicht onterecht nog voor kick boxen. Met een deegroller over de scheen rollen om de zenuw einden dood te maken zodat je niks meer voelde...
Dat vond ik wel eng :S
Gast die ik kende was zo fucked up geraakt van alle dope dat ie ging wandelen over de A15.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Lui die ik kende gingen van 1e kerstdag tot 2 januari strak staan, weed, hasj, coke, pillen. speed, en veel meer, geen OD, maar wel stuk!
Weltrustequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:56 schreef robdriessen het volgende:
Mensjes, ik ga de zaken eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken. Fijne avond nog!
Trustequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:56 schreef robdriessen het volgende:
Mensjes, ik ga de zaken eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken. Fijne avond nog!
truste robquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:56 schreef robdriessen het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:56 schreef robdriessen het volgende:
Ik ook en dan alleen maar wiet en hasj, en niet meer dan eens in de maand ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben recreatieve gebruiker, zo af en toe eens als ik zin heb
En maar 1 keertje bad trip gehad, helaas. FF doorzetten met kutgevoel, eigen schuld.
slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:56 schreef robdriessen het volgende:
Die poging tot schorsing vind ik wel heel lamequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk per persoon in de ring, wie er wint. Ik heb tot nu toe geen wedstrijd verloren waarin ik heb gespard tegen kickboxers en karateka's. Ga maar eens naar een open NK of open EK. Kans is 30 % dat je tegen een kickboxer of karateka komt te staan.
Ik zelf heb mijn zenuw einden ook gedood door in het begin veel te blocken met mijn schenen. Ik voel bijna niets meer in mijn schenen. Ik heb zelfs bij iemand zijn schenen aan gort getrapt, diegene zat voor een maand of 2 in het gips. Hij heeft een klacht ingediend bij de bond alleen omdat hij qua punten vet hard had verloren. Heeft mij een schorsing opgeleverd van 6 weken omdat er werd beweerd dat ik expres zijn schenen heb gebroken.
Ik wou ook nog Tokyo draaien van Tatankaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
Earthquake. Goed nieuwsgestuurde radio.
ik begin met Dire Straitsquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje ziekig nog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Prachtig hèquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik begin met Dire StraitsJe liet me schrikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoi popjequote:
De afsluiter moet beuken hequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe...
Ik kwam best nog wel een paar verrassende nummers tegen
van alles maar geen gitarenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Dragems, wat ga je draaien zometeen?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik begin met Dire StraitsBlij, ik werd hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
klopt, indraaien met heupen, spieren in bovenbeen aanspannen en je schenen schieten als een kogel weg. Is helemaal geen kracht nodig, de snelheid waarmee je trapt is al voldoende om iemands botten te breken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die poging tot schorsing vind ik wel heel lame
Iedereen die trappen gebruikt probeert toch zo min mogelijk gevoel te hebben in de schenen? Je zet in bij de heup, dan kickt je bovenbeen in en dan BAM volle acceleratie in je scheen (daarom moet die dood zijn qua gevoel).
Ja teije. Luister naar je nicht!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga eens huiswerk maken, of kom langs
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja teije. Luister naar je nicht!
nou niet gaan mierenneuken hequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
Het is trouwens Jason Mraz, maar maakt niet uit.
Wow sterktequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Snuf. het volgende:
Ik luister zo een 7 a 15 uur per week Radio 538 ik kan hier wel tegen inmiddels
Wat een lelijke draak,quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef djkoelkast het volgende:
Als dank een mooie draak die een kasteel beschermt voor Dragems
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Zou mevrouw Koelkast of meneer Huppel mij kunnen inroosteren voor morgen van 14:00 tot 16:00
Ik heb vrij
En dat voor een lieverdje die grenade kan waarderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Viro het volgende:
[..]
klopt, indraaien met heupen, spieren in bovenbeen aanspannen en je schenen schieten als een kogel weg. Is helemaal geen kracht nodig, de snelheid waarmee je trapt is al voldoende om iemands botten te breken.
Trap je met kracht dan ben je kansloos in een sparwedstrijd die 3 * 3 minuten duurt. Dan ben je al kapot voor je einde eerste ronde bereikt.
Gelukkig bepaal ik zelf wat ik luister op mijn werkquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soms mag hij op een andere zender op mijn werk
Alleen dat is ook wel eens 100% NL
niettusquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
Het is trouwens Jason Mraz, maar maakt niet uit.
Ben ik niet gewend inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
S Club 7![]()
Wat een goeden muziek vandaag bij Dragems!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |