*hik*quote:
theoretisch niet dus?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook nie, ik woon d'r (praktisch)
nee, nèt 500 meter over de grens met gld, maar ben eigenlijk dag en nacht in het brabantse verderquote:
Das kutquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, nèt 500 meter over de grens met gld, maar ben eigenlijk dag en nacht in het brabantse verder
sja, ken er ook niks aan doen, het is nu eenmaal zo, maar het hele durrep hier voelt zich meer brabants als gelders. zo hebben wij hier ook geen omroep GLD op de tv, maar omroep brabant, dat hebben ze bij UPC hier in het dorp afgedwongen, was wel erg lachen.quote:
ja, we hebben een feestje gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was het hier gezelliger dan bij de buren
-
daar hebben we spuit 11 hoor, net als ik wil afsluitenquote:
ik heb jesje niet gezienquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar hebben we spuit 11 hoor, net als ik wil afsluiten
en waar is jesje gebleven?
nou, ik zal er nog eentje tappen voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb jesje niet gezien![]()
![]()
maar zin in een biertje!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, ik zal er nog eentje tappen voor je
Nee nee, dat geloven we niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb jesje niet gezien![]()
![]()
maar zin in een biertje!
gaan jullie nou met 2 tegen 1 beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
zo, en nu vertellen wat je met jesje gedaan hebt, anders nomineren we je!![]()
ja mo!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie nou met 2 tegen 1 beginnen![]()
Jij mag blij zijn dat MissJ al weg isquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie nou met 2 tegen 1 beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |