Of domweg een plaat voor zijn kop, of een prestatie van formaat, ik ben er niet over uit....quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Vind het l verbazingwekkend dat die vent van haar het al 3 jaar met haar volhoudt.
Dat is dan ook de enige redenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
wil juist dat Servio erin blijft, beetje herrie mag wel
Ik gebruik jou even voor een reactie op Day (ik weet niet hoe te quoten uit een vorig topic), ik zeg; die vent van haar te gast bij bart in de uitzending!quote:
Hij slaapt elke avond van half 8 tot 10 uur (iof doet net alsofquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Day het volgende:
[..]
Vind het l verbazingwekkend dat die vent van haar het al 3 jaar met haar volhoudt.
Philip heeft stervio deze week gered.quote:
laat ie die herrie vanavond of vannacht dan maar maken, maar morgen echt opsouten dan !quote:
Ja, wanneer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gebruik jou even voor een reactie op Day (ik weet niet hoe te quoten uit een vorig topic), ik zeg; die vent van haar te gast bij bart in de uitzending!
Hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Philip heeft stervio deze week gered.
Hij mag van mij eerst opzouten
YW dear.quote:
Dat wist ik al wel C5 maar toch bedankt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
ff voor Coos.
Ze schijnt ene Dennis thuis te hebben zitten die al 200 miljoen fakking keer door haar afgebrand is...Die is al sufgeluld en loopt als een zombie rond, ja jo, nee jo..
Vind je het raar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Ah het vreten is te zout, vandaar die rode koppen, bloeddruk....
quote:
Ciaoquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW dear.
Ik ga zappen en bankhangen, fijne avond allemaal.
Ik werk niet bij Net5quote:
ja als het aan mij ligt mogen Alexander maik of Philip richting vliegveld, maar ja ik ben niet de baasquote:
Ik zou gaan stemmen als ik jou wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef poplegend het volgende:
SERVIO MOET IN SECRET STORY BLIJVEN !
GOOI SAAIE PHILIP ERUIT !
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef poplegend het volgende:
SERVIO MOET IN SECRET STORY BLIJVEN !
GOOI SAAIE PHILIP ERUIT !
Dat heb ik dus ook, zolang Servies maar blijft lezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Philip heeft stervio deze week gered.
Hij mag van mij eerst opzouten
Jij mag de baas spelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja als het aan mij ligt mogen Alexander maik of Philip richting vliegveld, maar ja ik ben niet de baas
Zwaai.quote:
Ik zeg je nog even gedag. Hoi Eer en Ruudemans ook.quote:
Heb nu een iets grotere hekel aan flipje voor het bashen van vanmiddag.quote:
Hij wou niet dat ze meedeed, dus ik betwijfel het. Als het goed is, is hij nu op vakantie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik werk niet bij Net5, maarre zou wel wat zijn toch, wat hij die niks kan te melden heeft over zijn chicky?
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Sow ik heb heel wat gemist zie ik al. Philip en Joanna hebben zwaar afgedaan....bah.
Kloptquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef Stability het volgende:
het geluid is raar opeens, hebben jullie daar ook last van? ik heb al ge refreshed.
zeg het ook ff in het portugees danquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Toverheks het volgende:
wil die stageloper eens met zijn vingers van de knoppen afblijvenhet geluid is hier bagger.
ik zie dat je al weer bij bent tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Sow ik heb heel wat gemist zie ik al. Philip en Joanna hebben zwaar afgedaan....bah.
en daarna Aafke en Maikquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen. Jo helemaal over de zeik!!!
Dankquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
sorry zie nu pas dat het Eric met een c is
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:16 schreef danilel het volgende:
ik had dat geluid ook.........
pc gecleand ben ik nu mn link van spix browsers kwijt kan iemand mij deze aub dm'en?
bij voorbaat dank..
nope ze kloten daar met het geluid. begon vanaf het moment dat servio met Jo in gesprek ging. Die wilden ze harder zetten maar de gesprekken van de anderen werd niet zachter gezet. Krijg je een soort van echo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Stability het volgende:
ben ik dus niet de enige met raar geluid
Meer drank ja?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
tjonge...er komt drank....en.............aafke heeft een lange broek aan !!
Dat klopt nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
Aafke zit aan een antibioticum, die mag geen drank.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
aafke mag niet drinken, anit bioticaquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
ja het klonk hier als een robot onder water ofzo, maar geloof dat het nu goed isquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nope ze kloten daar met het geluid. begon vanaf het moment dat servio met Jo in gesprek ging. Die wilden ze harder zetten maar de gesprekken van de anderen werd niet zachter gezet. Krijg je een soort van echo.
ja dat kan ik niet, zal hem wel een paar tikken met een stuk hout op zijn vingers gevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:16 schreef Stability het volgende:
[..]
zeg het ook ff in het portugees dan
Heb het vooral gelezen/gehoord, nog niet echt gezien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zie dat je al weer bij bent toch
Met de hoop dat er wat gaat gebeurenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Meer drank ja?
Dan blijf ik nog even hangen.
nou ben benieuwd of ze zich er aan kan houdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aafke zit aan een antibioticum, die mag geen drank.
Dat zullen we nog wel zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
aafke mag niet drinken, anit biotica
Je bent niet de eerste die het erover heeft, maar ik heb het zelf niet gezien en wil het eigenlijk nu wel zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb nu een iets grotere hekel aan flipje voor het bashen van vanmiddag.
Had niets met het spel te maken en was een persoonlijke aanval.
Dat de botox-queen dapper mee stond te bashen, heeft naar mijn mening het programma ontmaskerd als de botox-show, die gesponsord word door de kliniek van mammie....
Hoofdzakelijk omdat er geen enkele regie werd gevoerd buiten alles zo goed mogelijk in beeld brengen....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Ransjih het volgende:
staat dat in de bijsluiter? bijwerking: lange broek
je conclusie was goed tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb het vooral gelezen/gehoord, nog niet echt gezien.
Dat heb ik dus met Maik!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Mijn broertje vertelde gister dat Philip bij ons op school gezeten heeft
'k Had werkelijk geen idee!
Ok ik had even de stream verslagen gelezen maar haalde dat er niet zo uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Steamverslagen topic, COS en filmpjes op de SST site.
Flashbox, kom er maar in!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het erover heeft, maar ik heb het zelf niet gezien en wil het eigenlijk nu wel zien![]()
JA ! en anders wil ik hem echt wel ff een handje helpen, ik ben aardigquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Mag Servio naar huis als TopicTitel.........?
Hij Moet verdomme.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mag ook, Gerard en karim zijn de toppertjes voor mij.
Heb er een paar min naar gekeken,en de streams uitgedaan was te misselijk om te zien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het erover heeft, maar ik heb het zelf niet gezien en wil het eigenlijk nu wel zien![]()
Oh echt dan zat ie ook bij mij op school. Als je het adb in w bedoelt tenminste..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Mijn broertje vertelde gister dat Philip bij ons op school gezeten heeft
'k Had werkelijk geen idee!
Ik vond het dieptriest om te horen en te zien en ben uiteindelijk afgehaakt. Zo op Mo inspreken dat ze in tranen uitbarst omdat ze Phillip heeft genomineerd, haar excuses aanbiedt en dat Phillip zegt dat de mensen van Mo maar op hem moeten stemmen om het goed te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus jij zat ook bij mij op schoolquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh echt dan zat ie ook bij mij op school. Als je het adb in w bedoelt tenminste..
Het was echt ergquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Thanx, had ondertussen ook al hulp gekregenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/browsers/
Ja beter dan dat Phillip op Mo reageerdequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:22 schreef Niki.P het volgende:
Alex reageert goed op het feit dat Aaf hem genomineerd heeft!
Ze zijde ook de hele tijd dat ze zo was verandert en zich te veel liet beïnvloeden door anderen, en dat ze terug moest gaan naar hoe ze eerst was en zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond het dieptriest om te horen en te zien en ben uiteindelijk afgehaakt. Zo op Mo inspreken dat ze in tranen uitbarst omdat ze Phillip heeft genomineerd, haar excuses aanbiedt en dat Phillip zegt dat de mensen van Mo maar op hem moeten stemmen om het goed te maken.
Ze heeft echt langdurig gehuild, wat natuurlijk ook haar eigen manco is maar het ging mij om de manier waarop
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Thanx, had ondertussen ook al hulp gekregen
Dat ook maar met de intentie je moet niet naar hun luisterern maar naar ons...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zijde ook de hele tijd dat ze zo was verandert en zich te veel liet beïnvloeden door anderen, en dat ze terug moest gaan naar hoe ze eerst was en zo
als ie dan ook maar weet dat ie morgen naar huis gaat , vind ik het bestquote:
Inderdaad en daarom moet Flip eruit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond het dieptriest om te horen en te zien en ben uiteindelijk afgehaakt. Zo op Mo inspreken dat ze in tranen uitbarst omdat ze Phillip heeft genomineerd, haar excuses aanbiedt en dat Phillip zegt dat de mensen van Mo maar op hem moeten stemmen om het goed te maken.
Ze heeft echt langdurig gehuild, wat natuurlijk ook haar eigen manco is maar het ging mij om de manier waarop
eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad en daarom moet Flip eruit.
Ik wilde ook eerst dat Servio oprotte maar na dit van die arrogante kwast, nu moet hij maar weg.
Zal hem leren met die arrogante uitspraken van hem.
Tegen mo 'als ik straks weg moet dan mag je hier wel effe zitten om je schuldig te voelen" rot op man , get a life,![]()
![]()
ik moet toegeven dat ze indd heel goed bij elkaar passenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Ik weet dat ik ene van de enige ben, maar ik vind Laura en Alex echt leuk samen!
Joh...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Ik weet dat ik ene van de enige ben, maar ik vind Laura en Alex echt leuk samen!
ik vind ook dat ze wel bij elkaar passenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Zelfkennisquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Dat heb ik nou met Monique en Maik! Die zaten zo lief te knuffelen en te kussen vanavond!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Ja en de toon waarop, echt heel dwingend. En maaar doordrammen dat Mo zo fout zat en dat ze spijt zou krijgen. En bij zichzelf moest blijven en zich niet moest laten beinvloeden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ook maar met de intentie je moet niet naar hun luisterern maar naar ons...
Je doet je best en meer kun je niet doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Kwaliteit het volgende:
Helaas, mijn tv-kaart gaf in een andere computer ook weer kuren, zwart/wit beeld ineens...
Ik denk toch dat de kaart is voor een deel is overleden, ik ga morgen maar eens een nieuwe halen.
Dus hopelijk gaat dat wel werken, en anders moeten we het morgenavond toch even doen met zwart/wit beeld ben ik bang.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Kwaliteit het volgende:
Helaas, mijn tv-kaart gaf in een andere computer ook weer kuren, zwart/wit beeld ineens...
Ik denk toch dat de kaart is voor een deel is overleden, ik ga morgen maar eens een nieuwe halen.
Dus hopelijk gaat dat wel werken, en anders moeten we het morgenavond toch even doen met zwart/wit beeld ben ik bang.
Vaak, maar dat doet hij vast niet weer na de waarschuwing van de stem.quote:Hoe vaak heeft Gerard trouwens al z'n geheim verlult vandaag?![]()
En Guido was bang dat hij bekend werd als de grootste klant?quote:
Heeftie er 'n waarschuwing voor gehad??quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Vaak, maar dat doet hij vast niet weer na de waarschuwing van de stem.
Jup.. Hij is 4/5 jaar jonger dan ons, daarom kennen we hem niet gok ik zo..quote:
Heel vaak!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Monique en Maik! Die zaten zo lief te knuffelen en te kussen vanavond!
Hoe vaak heeft Gerard trouwens al z'n geheim verlult vandaag?![]()
verbaast meneitsquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeftie er 'n waarschuwing voor gehad??![]()
Ook zwart/wit beeld is nog steeds beeldquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Kwaliteit het volgende:
min of meer ja...de stem werd een beetje boos en dreigde met zware sankties te komen als er iemand nog over zn geheim zou praten. niet speciaal tegen gerard overigens, maar dat was wel duidelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja misschien wel, twee samengesmolten zielen, met allebei geen inhoud.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat ze indd heel goed bij elkaar passen
Ben benieuwd hoe zijn reactie wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ransjih 55 kan het zich nog herinnerenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook zwart/wit beeld is nog steeds beeld
Keek even wat benauwd en verder weinig reactie....quote:
Ja mochten op generlei wijze hun geheim benoemen en dat was echt n.a.v. vandaag. Gerard zei ik ben geen Multimiljonairquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Servio heeft het ook al meerdere keren verkapt gedaan maar Gerard deed het wel erg over the top vandaag. Snap echt niet dat de andere bewoners dit niet opvatte als een standje voor Gerard though.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Heel vaak!
Er is een collectief standje uitgedeeld
Mee eens, kijk ik morgenavond toch gezellig mee in zwart/witquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook zwart/wit beeld is nog steeds beeld
Hahahahahahah! Ik ga helemaal stuk hiero!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef pullup het volgende:
Voorlopig heeft Gerard het ervrolijk over hoe het zou zijn om miljonair te zijn
Hij begon er zelf overquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
oei gerard, loop weg daar hahaha het gaat weer over millionair willen zijn......
dat is ook een manierquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef Stability het volgende:
oei gerard, loop weg daar hahaha het gaat weer over millionair willen zijn......
hahaha hij heeft echt ballen he?quote:
Gewoon een nakomertje, niet zo heel gek toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou dat zogenaamde broertje van joanne soms haar zoontje zijn ? vind dat zo'n raar verhaal
I second that!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
Als het aan Joanna lag had ze nu al kinderen gehad.
God forbid...
Nou he... omdat het 'r leuk lijkt om voor een kindje te zorgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
Als het aan Joanna lag had ze nu al kinderen gehad.
God forbid...
Wat een poker-face heeft ie eh.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij speelde het weer net zo goed als anders.
Niet eens zo een gek ideequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is ook een manier
Volgens mij wil hij gewoon graag dat zijn geheim wordt geraden zodat hij het spel veilig kan spelen
Tja daar zegt u zo iets mevrouw de bok......quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou dat zogenaamde broertje van joanne soms haar zoontje zijn ? vind dat zo'n raar verhaal
Schoot ook al door mijn zieklijk brein...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou wel verklaren waarom ze zo vaak naar de kvdw moetquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
om natasiataferelen voor te zijn zegt ze dat het haar broertje is......
hij laat zien dat hij niets geeft om een sanctie wat betreft geld....quote:
Dat jong is toch 10? Een kind gekregen op haar 14e? Ik weet zeker dat mams de weg naar de abortuskliniek wel weet, met korting.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
om natasiataferelen voor te zijn zegt ze dat het haar broertje is......
Mootje is toch net weer bezig tv te maken.quote:
ja pzies !quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
hij laat zien dat hij niets geeft om een sanctie wat betreft geld....
Hij liet toch ook meteen de clue van Aafke zien, ook al kostte hem dat 1500 euro?
Niet overdrijven.... we hebben toch een paar SL's gehadquote:
Het ligt er zo dik bovenop, en niemand ziet het. Hij doet er op een slimme manier wel zijn best voorquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is ook een manier
Volgens mij wil hij gewoon graag dat zijn geheim wordt geraden zodat hij het spel veilig kan spelen
Tja maar zij weten niet dat hem dat echt geld heeft gekost.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
hij laat zien dat hij niets geeft om een sanctie wat betreft geld....
Hij liet toch ook meteen de clue van Aafke zien, ook al kostte hem dat 1500 euro?
For surequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Wedden dat ie die auto gewoon heeft...
Niets noemenwaardigs waar jij zo op zit te wachten, gok ik zoquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Wedden dat ie die auto gewoon heeft...
en daarvoor rode knop terreur, genoeg gebeurd vandaag zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag was er meer dan genoeg reuring.
ja , maar dat gaat altijd zo he...het is niet anders als het zo is, maar van mij MOET ie !quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van de productie hoeft hij niet, mag hij niet...
Sinds SST ? Gerard is ook al begonnen met rokenquote:
Zou hij ook adidas sneakers dragen zonder veters?quote:
Hij rookt af en toe, vnl op feestjes. Gerard ookquote:
Net als al die andere rls-deelnemers die nu aan de top staan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef Day het volgende:
Gerard vertelt gewoon even welke auto hij heeft![]()
En servio die denkt dat hij 't door SST wel zal gaan maken.
Ja, zodat we gedwongen worden om naar de daily te kijken, zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet overdrijven.... we hebben toch een paar SL's gehad
Blauwe slippers met witte strepen van Actionquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou hij ook adidas sneakers dragen zonder veters?
whehehe, dat dusquote:
sinds de 2e week ofzo, maar slechts af en toequote:
Dit is een buitenlandse auto, dus kan ook gehuurd zijn. maar voor zn huis stond een donker groene RR als ik het me goed herinnerquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus ook al af
Volges mij wil ie bij de grote jongens horen
Dit is toch niet echt een feestje te noemen.. Of is het dat wel omdat ze drank hebben?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef Day het volgende:
[..]
Hij rookt af en toe, vnl op feestjes. Gerard ook
ff offtopic. Eric, Chantal van In de Keulse Kar mist je al een tijdje. Ze heeft nog steeds eenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niets noemenwaardigs waar jij zo op zit te wachten, gok ik zo
Te geniaal ik pis in m'n broek dat trainingspak ook echt wtfquote:
Geer ook? Hahaha,dan zal het wel een tactische zet zijn volgens de maatstaven van Mister Gerard....en inderdaad wat een Tokkie trainingspak zeg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds SST ? Gerard is ook al begonnen met roken
Hij zoekt een boek met een open einde.................quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Lijkt wel een karakter uit Jiskefet.
Servio komt na morgen nog 1 keer bij pisnicht Paul de Leeuw, en dat was het dan wel..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef Day het volgende:
Gerard vertelt gewoon even welke auto hij heeft![]()
En servio die denkt dat hij 't door SST wel zal gaan maken.
Het is een afscheidsfeestjequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is toch niet echt een feestje te noemen.. Of is het dat wel omdat ze drank hebben?
Daar deed het me inderdaad aan denken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij zoekt een boek met een open einde.................
Ga studeren!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat er ook al zo vreemd naar te kijken. Echt compleet gemist dat hij rookt ofzo.
Deze denk dan, de voetbalvader. Kan geen beter plaatje vinden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Lijkt wel een karakter uit Jiskefet.
Hij heeft een huis in Barcelona ook hequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is een buitenlandse auto, dus kan ook gehuurd zijn. maar voor zn huis stond een donker groene RR als ik het me goed herinner
Gisteren na hij had aangekondigd een dag te zwijgen uit protest stak hij in de tuin meteen op nadat hij uit de kvdw kwam...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat er ook al zo vreemd naar te kijken. Echt compleet gemist dat hij rookt ofzo.
Hij rookt volgens mij 2 keer per week ofzo..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Heb ik het nou altijd gemist, maar sinds wanneer rookt Alex?
Whehehequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard zou ook graag een zeilboot kopen en flink ver weg willen zeilen.![]()
Ja daar rijden ze rechts en het stuur hier zit linksquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef Zixon het volgende:
[..]
Hij heeft een huis in Barcelona ook he
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:41 schreef Day het volgende:
Horen we nou gerard op de wc? Ze hebben geen idee?
Al draagt een aap een gouden ring....het is en blijft een lelijk ding.quote:
niet gehoord maar zou me niks verbazenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:41 schreef Day het volgende:
Horen we nou gerard op de wc? Ze hebben geen idee?
Hij speelt het echt briljant!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard zou ook graag een zeilboot kopen en flink ver weg willen zeilen.![]()
Ik heb die pretenties ook nooit echt gehad, dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Net als al die andere rls-deelnemers die nu aan de top staan.
No offense, Eric
Niet normaal, kunnen ze d'r daar niet houden?quote:
Ik bedoelde Alex.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gisteren na hij had aangekondigd een dag te zwijgen uit protest stak hij in de tuin meteen op nadat hij uit de kvdw kwam...
Bo of Tox?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat haar zoontje aan de telefoon hangt
dit trainingspak is echt tè erg. Mijn man kocht ook ooit eens zo'n ding, ik heb het verbrand in de tuinhaardquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring....het is en blijft een lelijk ding.
Ik hoor hem nog zeggen dat die nieuwe kleding had gekocht voor in het huis want hij droeg alleen maar pakken thuis.......nou dit pak had zo meegenomen kunnen worden hoor.
als ze echt een zoontje zou hebben, wat dus wel kan, dan is het wel een keiharde tante dat ze hem 3 maanden achter kan laten ! ik zou dat dus echt never nooit kunnen en zelfs niet voor een miljoen !quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat haar zoontje aan de telefoon hangt
absoluut niet echt over nagedacht iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
dit zijn geen echte rls sterren, dit is gecast op knappe koppie`s en onnozelheid, mooi plaatje maar de meeste hebben weinig inhoud.
Ik vind het humorquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit trainingspak is echt tè erg. Mijn man kocht ook ooit eens zo'n ding, ik heb het verbrand in de tuinhaard
Yupquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
dit zijn geen echte rls sterren, dit is gecast op knappe koppie`s en onnozelheid, mooi plaatje maar de meeste hebben weinig inhoud.
Hummie heeft d'r beste tijd gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
absoluut niet echt over nagedacht idd
als ene Natasia het kon zijn er meer ....quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
als ze echt een zoontje zou hebben, wat dus wel kan, dan is het wel een keiharde tante dat ze hem 3 maanden achter kan laten ! ik zou dat dus echt never nooit kunnen en zelfs niet voor een miljoen !
Misschien heeft ze bij de tsunami wel alles verloren en heeft de Bollywood film haar niet voldoende geld opgeleverd zodat ze nu dakloos met haar zoontje over straat zwerftquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
als ze echt een zoontje zou hebben, wat dus wel kan, dan is het wel een keiharde tante dat ze hem 3 maanden achter kan laten ! ik zou dat dus echt never nooit kunnen en zelfs niet voor een miljoen !
Zo ken ik er nog een, met een kroost thuis en toch naar de RLSquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef flugeltje het volgende:
Gerard maakt ze helemaal gek....Door de waarheid te spreken ook nog he
Och voor de carnaval is het te doen !quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit trainingspak is echt tè erg. Mijn man kocht ook ooit eens zo'n ding, ik heb het verbrand in de tuinhaard
Echt gewoon heel mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef flugeltje het volgende:
Gerard maakt ze helemaal gek....Door de waarheid te spreken ook nog he
welneequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien heeft ze bij de tsunami wel alles verloren en heeft de Bollywood film haar niet voldoende geld opgeleverd zodat ze nu dakloos met haar zoontje over straat zwerft![]()
Of drijf ik nu door
Lang niet alle RLS sterren hebben inhoud natuurlijk. Maar het zijn wel RLS sterren als in ze spelen in een RLS.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
had er gewone mensen in gegooid verschillende leeftijden, mooie geheimen maar ook mensen die wat te vertellen hebben uit het echte leven, het is allemaal zo nep. Gerard vind ik de beste *speler* al blijft Sofietje nog steeds mijn favorietjequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
absoluut niet echt over nagedacht idd
Hij moest zichzelf weer beter voelen. De treurnis.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
Servio: Lieve Maik, ben je net zo dom als je er uitziet?
Gerard speelt het echt subliemquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Servio gelooft gewoon echt niet dat Gerard betaald heeft voor die handschoentjes...
Die gaat morgen zo schrikken als ie hoort dat Gerard dus wél miljonair is en oprecht was...
Ja met twee om haar heen hangende, huilende kindjes mama ga niet!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een, met een kroost thuis en toch naar de RLS
was jij ooit huubfan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had er gewone mensen in gegooid verschillende leeftijden, mooie geheimen maar ook mensen die wat te vertellen hebben uit het echte leven, het is allemaal zo nep. Gerard vind ik de beste *speler* al blijft Sofietje nog steeds mijn favorietje
en Gerard wint heb ik vanaf begin al gezegd weet niet maar is mijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |