ja, om te gillen hèquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef mootie het volgende:
Zijn ze nu aan het bedenken wat loyaal is?
Hij moet ook nadenkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
De vraag van Stervio is nie beantwoord?
Wat is die jongen dom zegquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
maik weet dus echt niet wat loyaal is, hihihi
Hoho, hij moest eerst even een definitie voor loyaal bedenken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef mazaru het volgende:
Nou, Maik had dus gelijk Monique moeten zeggen. Hij heeft het al verpest door er zo lang over na te moeten denken. Trouble in Paradise!
Dat komt gewoon omdat hij dom is en niet weet wat loyaal is, snap zij ook welquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef mazaru het volgende:
Nou, Maik had dus gelijk Monique moeten zeggen. Hij heeft het al verpest door er zo lang over na te moeten denken. Trouble in Paradise!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoho, hij moest eerst even een definitie voor loyaal bedenken.
Ik ben niet hoogbegaafd genoeg om te snappen dat iemand niet weet wat 'loyaal' betekent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat hij dom is en niet weet wat loyaal is, snap zij ook wel
quote:[b] Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef beequeen het volgende:[/]
Heb ik nou het antwoord van Ser gemist?
WTFquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Tonight is going to be a good night!
[ afbeelding ]
Party Time!! Bier erin Bier erin!quote:
Je hebt nog iets meer dan 24 uur hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
SPANNNNUNDD...
ben zenderscan aan het uitvoeren, ben benieuwd of het nu ook in kleur is!
zoja, GEWELDIG! zonee, zit ik morgen met een probleem(denk ik)
Ze zei ook iets van ; dat is dan duidelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef mazaru het volgende:
Oh my God! Nou zeg Alex dat hij niet zonder Gerard in het huis kan!
Dat zal die lange dunne leuk vinden!
zonder dat ie het zelf in de gaten heeft, geef Alex laura hiermee een koekje van eigen deeg, hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef mazaru het volgende:
Oh my God! Nou zeg Alex dat hij niet zonder Gerard in het huis kan!
Dat zal die lange dunne leuk vinden!
alsof ze schijt ruiktquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:13 schreef THeeF het volgende:
Laura kijkt altijd alsof ze aan het schijten is
Rustig blijvennnnnnnnnquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
SPANNNNUNDD...
ben zenderscan aan het uitvoeren, ben benieuwd of het nu ook in kleur is!
zoja, GEWELDIG! zonee, zit ik morgen met een probleem(denk ik)
Oh, dus het is JIJ hebt kleur, suc6quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:13 schreef Kwaliteit het volgende:
Nu nog een internetverbinding aanleggen
DGKquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Party Time!! Bier erin Bier erin!
[ afbeelding ]
Tsja, 50 % hè?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef md89 het volgende:
Joanna: "Alleen die lange eruit"![]()
Zie je, ze mag Laura ook niet.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is een officiele tussenstan:
Guido 42 %
Philip 44 %
Servio 12 %
Bron: reguliere uitzending
Guido 42 %
Philip 44 %
Servio 12 %
Guido 42 %
Philip 44 %
Servio 12 %
Is dat het laagst dat iemand ooit in de tussenstand heeft gestaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Guido 42 %
Philip 44 %
Servio 12 %
En maar complimentjes geven eh, over Laura's borsten, oren, jukbeenderen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef md89 het volgende:
Joanna: "Alleen die lange eruit"![]()
Zie je, ze mag Laura ook niet.
die 2% moet van de stemmers komen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is trouwens wel rare tussenstand. Totaal 98%
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
die 2% moet van de stemmers komen...
Loy aal....uhhhhzoiets als een cursus palingroken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, de loyaal vraag weer, weten ze nu nog niet wat het is?
Stop es!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
Loy aal....uhhhhzoiets als een cursus palingroken?
kan dat dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:24 schreef Mita het volgende:
Heeft er al iemand iets positiefs over Jo gezegd?
Ik vind het wel leuk..quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:19 schreef Day het volgende:
Vreselijk dat haar van Laura zo! (moet even)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
Loy aal....uhhhhzoiets als een cursus palingroken?
Hij kreeg te horen dat hij in de goede richting zatquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:25 schreef LPFAN het volgende:
Is er al bekend of Philip het geheim van Sharon goed had?
dat is een kat hoor want haar schoenen zijn toch niet om aan te gluren...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:26 schreef beequeen het volgende:
Laura op de vraag voor wie ze een kado zou kopen. Schoenen voor Jo. Wat een slijmbal.
Thnx!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij kreeg te horen dat hij in de goede richting zat
Haar eigen schoenen ook niet. Oeps, nu krijg ik Pb achter me aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef knagsje het volgende:
dat is een kat hoor want haar schoenen zijn toch niet om aan te gluren...
welnee die is niet geinteresseerd in schoen, wel in de doosquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen schoenen ook niet. Oeps, nu krijg ik Pb achter me aan.
De schoenen van Jo zijn leuker dan die van Laura (behalve dan die pumps met die bolle neuzen, dat vind ik geen gezicht)quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen schoenen ook niet. Oeps, nu krijg ik Pb achter me aan.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef beequeen het volgende:
Geer is goed bezig. You've gotta love that guy.
sorry, maar haar oren trekken zo de aandachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk..
[ afbeelding ]
Volgens Joanne zijn ze sexy!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:32 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
sorry, maar haar oren trekken zo de aandacht
zou ze weleens op haar zij slapen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:32 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
sorry, maar haar oren trekken zo de aandacht
altijd op dezelfde lijkt mequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
zou ze weleens op haar zij slapen?
dat moet toch ook kwaad bloed gaan zetten onderling?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
hallo, allemaal ik ben er weer...
ik zag net de tv uitzending, en helemaal op het laatst hoorde ik joanna tegen sharon zeggen: ik druk voor je op de kvdw zodat je met je familie kan praten....ik heb het zelf ook gedaan en mocht met mn moeder praten !! ( niet letterlijk zoals ik het schreef hier, maar wel met dezelfde inhoud !!!!) madam heeft dus gewoon een voorkeurs positie in dit huis !!
ja is toch niet normaal he? het ging erom dat sharon achter stervio ging staan, na zijn toespraak. de rest mocht kaarten naar familie sturen of een bericht van thuis ontvangen. stervio en sharon kregen dus niets....quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat moet toch ook kwaad bloed gaan zetten onderling?
Maar Laura is ook LIEF!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Gerard zegt het ook: Laura is LIEVVVVV![]()
![]()
![]()
Gerard eindbaas!
Dat ging ( hopelijk ) over de live-show vorige week.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
ik zag net de tv uitzending, en helemaal op het laatst hoorde ik joanna tegen sharon zeggen: ik druk voor je op de kvdw zodat je met je familie kan praten....ik heb het zelf ook gedaan en mocht met mn moeder praten !! ( niet letterlijk zoals ik het schreef hier, maar wel met dezelfde inhoud !!!!) madam heeft dus gewoon een voorkeurs positie in dit huis !!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Gerard eindbaas!
Soms een beetje saai, maar wel liefquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Gerard eindbaas!
jij mag na mij, oke?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Gerard eindbaas!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:37 schreef Stability het volgende:
gerard is gewoon 1000 fakking procent de sympathiekste van het hele stel bijmekaar.
Dat valt je nu pas op? Ik postte dat al eerder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
ik heb het zelf ook gedaan en mocht met mn moeder praten !![/b] ( niet letterlijk zoals ik het schreef hier, maar wel met dezelfde inhoud !!!!) madam heeft dus gewoon een voorkeurs positie in dit huis !!
Ik maakte aan het begin van SST altijd grapje dat geheim van Gerard een TBS'er met proefverlof was.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
quote:
nee over die toespraak die ze moesten houden, eergisteren volgens mij ...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat ging ( hopelijk ) over de live-show vorige week.
Het is toch allang bekend dat Joanna het lieverdje is. Ze mag alles fluisteren, boodachappen in waxinelichtjes en met letters in boeken klooien. Verder zit ze tig x per dag in de kvdw dat is niet voor niks.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat moet toch ook kwaad bloed gaan zetten onderling?
klopt , die post had ik ook van je gezien indd...maar nu zendden ze het nog uit ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat valt je nu pas op? Ik postte dat al eerder.
Alex en humor en betrouwbaar.. Geer moet maar eens terug gaan kijken..quote:
Samen met Karim.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:37 schreef Stability het volgende:
gerard is gewoon 1000 fakking procent de sympathiekste van het hele stel bijmekaar.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:37 schreef Stability het volgende:
Hoho, ik postte het al eerder dan BeeQueen hoor..quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt , die post had ik ook van je gezien indd...maar nu zendden ze het nog uit ook
Coos, een schot in de roosquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Samen met Karim.![]()
De rest is gestoord of labiel.
absoluut ! karim en gerard mogen van mij in de finale !!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Samen met Karim.![]()
Hij is dan ook de oudste van het stelquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
Geer heeft veel mensenkennis, en kan het ook prima verwoorden
Stab,quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Stability het volgende:
[..]
nee over die toespraak die ze moesten houden, eergisteren volgens mij ...
was net in de uitzending
echt onzin, alles wat hij zegt herkent iedereen zichzelf wel een beetje in...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Samen met Karim.![]()
Coosquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef Coos het volgende:
Samen met Karim.![]()
oh ok, ging het dus om dat gesprek in de live ja....ik begreep er namelijk uit , dat ze gewoon tussendoor ook met mammie mocht praten, ok, sorry dan ben ik fout inddquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Stab,
Joanne mocht met haar moeder praten omdat ze moesten kiezen uit een van de drie; Gerard, Servio of Joanne....omdat Joanne meteen begon te gillen Ik Ik Ik lieten de mannen haar gaan. Daarna kwam de toestand dat ze wel Servio bedankte maar niet Gerard.
Voor de rest is het inderdaad zo dat ze voorkeur lijkt te hebben.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef Stability het volgende:
[..]
absoluut ! karim en gerard mogen van mij in de finale !!
Dat zou ze dan snel verklappen want ze houdt niks geheim,en dan zouden we pas echt de poppen aan het dansen hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ok, ging het dus om dat gesprek in de live ja....ik begreep er namelijk uit , dat ze gewoon tussendoor ook met mammie mocht praten, ok, sorry dan ben ik fout indd
gerard en karim , meer favo's heb ik gewoon niet.. deze twee zijn het gewoon !!quote:
ik sta achter je !quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favoriete mensen!!
+1quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
gerard en karim , meer favo's heb ik gewoon niet.. deze twee zijn het gewoon !!
ja , daarom dacht ik dat dus ook. ze gaat mij te vaak naar stemmetje toe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef Day het volgende:
Het zou mij anders niks verbazen als Joanna vaker contact met haar moeder heeft gehad.
Ach nog één dagje volhoudenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Gatver Servio doet altijd net of de rest zijn gasten zijn, vooral als er gegeten moet worden.
* mazaru draait zich om en zwaait vrolijk!quote:
Ja dat bedoel ik ook.Maar ze zou zich verraden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef Day het volgende:
Het zou mij anders niks verbazen als Joanna vaker contact met haar moeder heeft gehad.
dat vonden een paar anderen vanmiddag ook daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , daarom dacht ik dat dus ook. ze gaat mij te vaak naar stemmetje toe.
en stabbie blijft vrolijk staan om terug te zwaaienquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
* mazaru draait zich om en zwaait vrolijk!
Is dat vanmiddag niet gebeurt? Meende zoiets in de COS gelezen te hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook.Maar ze zou zich verraden.
Believe you me, dat is gewoon zo. En Bulletje zit in het hokje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef Day het volgende:
Kom op zeg Gerard is gewoon de oudste dan heb je meer mensenkennis opgedaan in de loop der jaren. Buiten dat je dan ook geleerd hebt het onder woorden te brengen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Kom op zeg Gerard is gewoon de oudste dan heb je meer mensenkennis opgedaan in de loop der jaren. Buitendat je dan ook geleerd hebt het onder worden te brengen.
Gerard is absoluut gestegen op mijn lijstje maar we gaan hem hier niet verheerlijken omdat hij zichzelf goed kan verkopen. Als je een huis in Lelystad kan vekope dan kan je alles verkopen.
kan hij Joan dan ook verkopen aan een swahili neger?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Kom op zeg Gerard is gewoon de oudste dan heb je meer mensenkennis opgedaan in de loop der jaren. Buitendat je dan ook geleerd hebt het onder worden te brengen.
Gerard is absoluut gestegen op mijn lijstje maar we gaan hem hier niet verheerlijken omdat hij zichzelf goed kan verkopen. Als je een huis in Lelystad kan vekope dan kan je alles verkopen.
[..]
Kut!! Nu je het zegt. Dat wordt weer een latertje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
Maik schuift er vanavond weer een in, mootje gaat weer door het lint..
uit nijd zou ik gewoon mn eigen potje koken daar , eg niks van stervio!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:46 schreef Day het volgende:
En sevio kookt weer 1 van zijn befaamde prutjes.
[..]
Kom op zeg Gerard is gewoon de oudste dan heb je meer mensenkennis opgedaan in de loop der jaren. Buiten dat je dan ook geleerd hebt het onder woorden te brengen.
Ach morgen is ie toch weg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
[..]
uit nijd zou ik gewoon mn eigen potje koken daar , eg niks van stervio!
Kun je dat gifje ook stoppen want zo gaat er wel heel veel zout inquote:
Neus en kin bij laten schaven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
joanna wil aan zichzelf werken.
doet ze toch allang? (botox, neptieten, nephaar)
een klinische webshopkudt dat is zequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna en zorgzaam, flikker toch op, ze wil graag zorgzaam gevonden vonden, dringt zich op als het haar uitkomt.
en alles in zich opnemen en daarna ontkennenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
Precies waarom ik van hem walg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:48 schreef Niki.P het volgende:
Altijd als ze ergens over praten, en Servio zich er mee bemoeide klinkt het alsof wat hij zegt de waarheid is en dat wat de rest zegt ondergeschikt is aan wat hij zegt, laat hem alsjeblieft morgen vertrekken!!!
is nog niet genoeg blijkbaar, en ach als ze met uiterlijk klaar is kan er aan persoonlijkheid nog voldoende gesleuteld wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
Neem Aafke dan ook gelijk even mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neus en kin bij laten schaven.
En nu moet ze het even in haar opnemen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:47 schreef md89 het volgende:
O god, Joanna moet weer even zeiken over de complimenten die zij kreeg.
Jo heeft dat al laten doen.quote:
Escape does the trickquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kun je dat gifje ook stoppen want zo gaat er wel heel veel zout in
Ik d8 echt dat ze vroeg of ze vuil was.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:50 schreef Ransjih het volgende:
vind je me fel... op felle vijandige toon...
Yep, kijk maar op haar hyves, duidelijk verschil te zien in foto's van een tijdje geleden en tegenwoordig.quote:
lood om oud ijzerquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik d8 echt dat ze vroeg of ze vuil was.
Als hij wat minder naar woorden zoekt, kan hij zich redelijk staande houden in een gesprek jah...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:52 schreef Day het volgende:
En toch doet Maik het niet slecht in 1 op 1-gesprekken.
tja. over twintig jaar ziet ze er net zo uit als de mama van marco borsatoquote:
Ze láát aan zich werken, bij de plastisch chirurg wel te verstaan.quote:
Die hebben daar geen zin inquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:53 schreef knagsje het volgende:
ik zou de gemiddelde fokker wel tegen joan willen zien....
Hij zweet ook al de hele avond als een rund.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:53 schreef Dark het volgende:
Zit Alex in een permanente staat van schaamte?
Karim zei dat heel mooi.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze láát aan zich werken, bij de plastisch chirurg wel te verstaan.
alex eigenlijke echt geheim is dat ie 1 grote opvlieger isquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:53 schreef Dark het volgende:
Zit Alex in een permanente staat van schaamte?
daarom zei ik al...ik zou mooi mn eigen prutje koken als stervio kooktquote:
Geef dat kind even een moker mee, anders gaat het op zeker niet lukkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nu moet ze het even in haar opnemen?
Ik zou het anders verwoorden, bij gebrek áán, ontleent zij daar haar identiteit aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Karim zei dat heel mooi.
Zij is een van de mensen die zich heel erg profileren met hun uiterlijk.....
Zelfs mijn hond zou het niet te eten krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:54 schreef Coos het volgende:
Ik geloof niet dat ik die zooi die Servio gemaakt heeft zou eten.![]()
Aangekoekt op de bakplaat en dat andere met die groenten ziet er ook goor uit.
kortom. hoeahquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou het anders verwoorden, bij gebrek áán, ontleent zij daar haar identiteit aan.
Een hele dure ...quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef ZaZoe het volgende:
Giftige paddenstoelen van Sevio, het laatste avondmaal
Hij is er vals genoeg voor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef ZaZoe het volgende:
Giftige paddenstoelen van Sevio, het laatste avondmaal
Zij KENT alleen uiterlijk......quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou het anders verwoorden, bij gebrek áán, ontleent zij daar haar identiteit aan.
echt hequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:57 schreef rico80 het volgende:
Dat lekkah lekkah de hele tijd komt me ook goed de neus uit tokkie guido
Lol, is dat een afspiegeling van de gemiddelde Nederlander?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef beequeen het volgende:
Gerard is echt de enige die op de juiste manier zijn bestek gebruikt. Of je moet linkshandig zijn. Wat een gevreet daar.
Hield Servio een speech dan? Dacht dat het een multiple-choice test was met één vraagquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
Net even de speeches bekeken die van Servio was wel echt het minst leuke, gewoon saai eigenlijk.. en die van Guido en Flip waren echt super leuk vindt ik!
Dat verhaal heeft ze al 10 keer in die 5 weken verteld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Zo'n mooi verhaal van Jo, ze krijgt/wil 4 kinderen, ehh 3 jongetjes en 1 meisje, de namen liggen al vast.
Wee je gebeente als het anders gaat
De mijne ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favoriete mensen!!
1 antwoord: servio!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hield Servio een speech dan? Dacht dat het een multiple-choice test was met één vraag
Geen idee, het valt me gewoon op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef DownToEarth het volgende:
Lol, is dat een afspiegeling van de gemiddelde Nederlander?
Ik ben op zich wel benieuwd naar wat voor namen ze heeft bedacht...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Zo'n mooi verhaal van Jo, ze krijgt/wil 4 kinderen, ehh 3 jongetjes en 1 meisje, de namen liggen al vast.
De Beckhams nadoen, denk ik....quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat verhaal heeft ze al 10 keer in die 5 weken verteld.
Ach, dan kan mams daar altijd nog wat aan doen toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze zal zich dan toch anoniem ergens moeten laten bevruchten want geen vent die langer dan een half uur met haar gesproken heeft is zo gek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Bo, Tox, Kli en niekquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel benieuwd naar wat voor namen ze heeft bedacht...
Gewoon om even te lachen..
Nu je het zegtquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel benieuwd naar wat voor namen ze heeft bedacht...
Gewoon om even te lachen..
Geen man zal eerlijk toegeven (zonder gemarteld te worden) dat hij haar bevrucht heeft......quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ze zal zich dan toch anoniem ergens moeten laten bevruchten want geen vent die langer dan een half uur met haar gesproken heeft is zo gek.
Vind het l verbazingwekkend dat die vent van haar het al 3 jaar met haar volhoudt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ze zal zich dan toch anoniem ergens moeten laten bevruchten want geen vent die langer dan een half uur met haar gesproken heeft is zo gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |