Nee, serieusquote:
hehequote:
jij hierquote:
Awwwquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sporten was een RAMP. Lukte voor geen meter en ik stond binnen 10 minuten in een hoekje in mijn eentje stom te marcheren. Ben er dus (half jankend) maar mee gekapt, en naar huis gegaan.
![]()
Volgende week maar eens fitness proberen..
Maar het is duidelijk mijn dag niet vandaag..
ben versleten, heb vandaag Swiss Testing day gedraaid maar erg tevreden. thuisfront houd het hoofd boven water, maar valt niet mee daar.quote:
Lijkt me heel leuk en jullie hotel is op een ideale locatiequote:
Ik ben er pas een uurtje hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Djemig, hoeveel topics zijn er al volgespamd hier vandaag
Veelquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Nee hoor, ik ben er al langerquote:
276quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Dit is nummer 10 pasquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Heel veel sterkte morgen voor jou en je familiequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
ben versleten, heb vandaag Swiss Testing day gedraaid maar erg tevreden. thuisfront houd het hoofd boven water, maar valt niet mee daar.
Morgen gaat een zware dag worden
ja dat zal bestquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
C_A en Crazy_M hebben fors mee gespammed vandaag
Gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dank je marijkequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel veel sterkte morgen voor jou en je familie
BBB, eerst 40 minuten aerobicsachtige oefeningen en dan 20 min grondoefeningen. Nou, die aerobicsachtige oefeneingen kan ik dus echt niet..quote:
Ja ik weet wel wat ik uitkiesquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk en jullie hotel is op een ideale locatie
Ja, toffe locatiequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat ik uitkies
ik ? ik heb gewerkt vandaag jahquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Tering, waren we niet vorige week nog bij #3000?
Sterkte kerel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
ben versleten, heb vandaag Swiss Testing day gedraaid maar erg tevreden. thuisfront houd het hoofd boven water, maar valt niet mee daar.
Morgen gaat een zware dag worden
tegen een boom zettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
ff crossposten:
Blerg, volgens mij proberen ze me van het werk te bereiken voor auto wissel
verhaal (waar ik absoluut niet mee eens ben)
ik en een collega hebben bijna 2 jaar terug een auto vd zaak gekregen. ik 2 maanden eerder dan hem. Beide dezelfde auto alleen andere kleur. Die mochten we zelf kiezen.
Nu zijn we samen gegaan met een ander bedrijf sinds een jaar en is alles anders.
Nu kreeg ik een mail van de nieuwe baas: Jah je collega rijdt teveel kilometers dus we ruilen jullie autos om.
Bekijk het is ff. Ik heb gelijk terug gemaild dat ik zelf ook ruim 1100 km per week maak. En nu prbeerde iemand me al in de auto te bellen (maar als ik rijd neem ik niet op) en ook mn andere collega tijdens het eten. Ik ga hier dus mooi niet mee akkoord. zeker aangezien ik weet dat mn collega prive ook naar oosterijk rijdt en dergelijke. Ik rij puur zakelijk 1100 km per week.
Eergisteren inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Tering, waren we niet vorige week nog bij #3000?
Bbb is wel leuk maar dan zonder dansenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
BBB, eerst 40 minuten aerobicsachtige oefeningen en dan 20 min grondoefeningen. Nou, die aerobicsachtige oefeneingen kan ik dus echt niet..En zeker niet als ze achter elkaar gezet worden.. Maar eigenlijk kan een hele hoop van die aerobisachtige oefeningen los ook al niet.Ze doen het 1x voor en dan moet je het kunnen. En ik ben niet zo snel en ritmisch (kan ook niet dansen
). Grondoefeningen kan ik wél overigens.
![]()
Dus volgende week maar eens fitness proberen, hoef ik iig niet te "dansen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |