Tsja, het is niet altijd manengeur en rozenschijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehe
Dat ook maar dat klinkt dan weer niet zo romantisch
Dat zal ergens een stream-url moeten hebben. Dat de software een player gebruikt dat niet universeel bekend is, daar kan een Windows, mac of wat dan ook, ook niets aan doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, is je humorknopje kapot?![]()
Tsja,ik heb geen verstand van Windows of Apple en wil dat ook vooral zo houdenDus dan zou je zelf even moeten zoeken
Maar dit is het linkje wat ik krijg http://www.mijnmooistekiekjes.nl/samweb/player.php
Wat is er nou mooier dan te horen krijgen dat je nieuwe vlam je in haar kernel heeft opgenomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehe
Dat ook maar dat klinkt dan weer niet zo romantisch
Ow jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou mooier dan te horen krijgen dat je nieuwe vlam je in haar kernel heeft opgenomen?
Oh die!quote:
Oh wauwquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/in(...)ijver_playboy_fotos/
Ja, dat snap ik wel, maar dan hoef je niet boos tegen mij te doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal ergens een stream-url moeten hebben. Dat de software een player gebruikt dat niet universeel bekend is, daar kan een Windows, mac of wat dan ook, ook niets aan doen.
En ja, dat knopje is stuk, je weet waarom.
Ahhhhhhhquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar dan hoef je niet boos tegen mij te doen![]()
Nou ja, voor je humorknopje:
[ afbeelding ]
En een knuff
Welnee man hippiequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het gewoon mijn geweldige OS is![]()
Keihard mountenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er nou mooier dan te horen krijgen dat je nieuwe vlam je in haar kernel heeft opgenomen?
Nee sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
Wie heeft gisteren Man bijt Hond gezien?
Ow, okeequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man hippieOnder Windows werkt het ook gewoon hoor
Ja, dat ookquote:
er is een vrouw die beweerd de oudere zus van Bea te zijnquote:
Haiquote:
Rootaccess ftwquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weer een nieuw woord in mijn woordenboek
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |