geen idee, maar vind je het echt goed?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:56 schreef Twelveonclock het volgende:
Hallo. Ik zoek het nummer wat je hoort in R.E.L aflevering 1 als Romeyn en Lamoree bij Infernopolis zijn. Het nummer begint met het geluid,wat lijkt op dat van een hartmonitor,die aangeeft dat het hart gestopt is. Ik zelf vind het een underworld achtig tintje hebben.
Het stukje begint rond 24:40 van die aflevering
http://www.herhaling.nl/video/275269/
Hier een linkje. Wie me kan helpen ben ik voor eeuwig dankbaar
Iets van Toots Thielemans?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Made-In-Holland het volgende:
Ik ben op zoek naar een muzieknummer waarin afwisselend telkens gefluit te horen is, en daarachteraan mondharmonica... Heeft iemand een idee?
Iemand al een idee voor deze? Ik kan hem nog steeds niet vinden. Ik weet echt niet waar hij verder nog kan staan of onder welke naam.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef Chronos219 het volgende:
Hoi beste mensen,
Ik ben op zoek naar een remix tussen:
Swedish house mafia - One
&
Scooter - Maria
Ik heb hem afgelopen weekend in de kroeg gehoord maar kan hem nergens vinden.
Het nummer begint gewoon als One maar als dat opbouwend vibrerende intro is geweest speelt hij het deuntje van Maria in plaats van het orgineel.
Ik vond hem echt gaaf klinken maar kan hem nergens vinden.
Wie kan mij helpen?
BEDANKT BEDANKT!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef padlarf het volgende:
Dat is het enige wat ik zo snel kan bedenken met een kaal ruziezoekend jongetje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef Gevalletje het volgende:
Ik zoek een nummer, het is instumentaal, maar een koor van mannen "hmmt" wel een melodie. Ik denkt dat het zo rond de jaren 90 is gemaakt. Het is een heel bekend nummer, iedereen op mn werk kon het wel mee hmmen maar niemand weet die titel.
Zegt iemand dit iets??
oh ja, dat is wel een goed woord daarvoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef starla het volgende:
Volgens mij ben je op zoek naar het werkwoord neurien. Kun jij het misschien
neurien?
Dankje! Die bedoelde ik inderdaadquote:
Uit de OP:quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef FreezePop het volgende:
Ik zoek nu al een tijdje naar groepen waar ik naar kan luisteren als het gaat om van dat epische koor muziek. Je weet wel, van die snelle orkesten met een koor er door heen. Iemand een linkje of naam waar ik kan beginnen? Weet ook niet echt hoe het genre heet. Episch koormuziek gaf geen resultaten
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ik weet nu al dat als ik een topic er over maak ik meteen zal worden doorgestuurd naar dit topic.quote:
Nee, dat zal je niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat als ik een topic er over maak ik meteen zal worden doorgestuurd naar dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |