Die ja, bedankt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Deze is er ook nog, met af en toe een dame:
Het is volgens mij geen vrouw, maar een sample uit het nummer:quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Paul-89 het volgende:
Zo ik ben zelf ook weer eens opzoek naar de naam van een plaat.
Ik was zojuist wat klassiekers aan het beluisteren op youtube waaronder :
En bij 1;00 hoor je vaag een zangeres, en meteen deed me dat denken aan een ander nummer waarin (volgens mij) een vrouw iets zingt van If you want my ?love? If you want my ...
Ik weet bijna zeker dat ik hem wel ergens in mijn collectie heb en als ik de naam zie denk ik Ohja! Maar momenteel kan ik er maar niet opkomen. Het is overigens niet Nicole - Don't you want my Love.
Als niemand het weet zal ik straks eens even het melodietje proberen te fluiten.
nvm, help m al!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:28 schreef BriaNL het volgende:
Hallo hallo!
Ik zoek een nummer maar weet geen tekst meer (anders had ik het wel kunnen googlen ofc)
Anyway; de clip is met 3 meiden (lekkere meiden). Vervolgens is er een dj die in de mix kamer staat en hun steeds andere achtergronden en kleren geeft. Op een gegeven moment hebben ze ook allemaal grijze pakjes aan, dit herinner ik mij omdat het donders lekker was:p
Ik dacht dat het van Armin Van Buuren was maar kan niks vinden.
Correctie: hij zit het achter zijn laptop te bewerken! En nu zit ik te twijfelen of het niet Ferry Corsten is. Ik laat post staan voor als iemand het eerder vind dan mij:)
Herinner me ook een klein stuk tekst:
I've been ... for forever. Als ik me het goed herinner iig:)
Groeten!!
Die jaquote:
nee die is het niet ! ;pquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:12 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een remix van dit nr is
electrica salsa aha aha
We trappen af:quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef JohnMilton het volgende:
Ik ben op zoek naar een franstalig liedje uit de jaren 90 met een vrouwenstem.
Het liedje werd redelijk vaak gedraaid op de wat rustige zenders.
Het is een rustig liedje met alleen een vrouwenstem af en toe hoor je een piano en een viool erin.
Alvast bedankt !
(het kan ook zijn dat het eind jaren 80 is en italiaans ipv van frans maar dat weet ik niet zeker omdat het heel lang geleden is dat ik dat liedje heb gehoord
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef StarBright het volgende:
Ik zoek een liedje.
Ik ken alleen nog maar de clip.
Het is een rockachtig nummer. Het was zo rond de tijd van 2008 (maar kan een jaar ofzo verschillen)
In de clip is de band in twee huizen te zien naast elkaar. En de zanger heeft ruzie met de buurman (zichzelf dus weer). Het ene huis is wat rockachtig, met feesten en laat slapen. Het andere huis is een brave versie met alles netjes enzovoorts.
Aan het einde van de clip wisselen de zangers met elkaar en gaat de wilde in het rustige huis wonen met de rustige/nette vriendin en de rustige gaat in het rockerhuis wonen met de rockervriendin.
Ik zit nu al dagen dat ik er probeer achter te komen hoe het liedje heet en de band en ik kan er gewoon niet opkomen.
eind jaren '80, Italiaans Spaans, vrouw, piano, violen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef JohnMilton het volgende:
Ik ben op zoek naar een franstalig liedje uit de jaren 90 met een vrouwenstem.
Het liedje werd redelijk vaak gedraaid op de wat rustige zenders.
Het is een rustig liedje met alleen een vrouwenstem af en toe hoor je een piano en een viool erin.
Alvast bedankt !
(het kan ook zijn dat het eind jaren 80 is en italiaans ipv van frans maar dat weet ik niet zeker omdat het heel lang geleden is dat ik dat liedje heb gehoord
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:08 schreef WouterJ666 het volgende:
Voor m'n vader ben ik op zoek naar het volgende nummer.
Dat is hem, super, bedankt!quote:
Geen dank.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:43 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Weet iemand misschien hoe dit stukje heet
De eerste 10seconde van het filmpje
Geen dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |