Zemel voor die levenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Nitrouz, feli jongen. Vanaf 10.000 begint het leven pas.!!!!!!
Voor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef Dhaha het volgende:
nu niet meer posten anders vergaat het mooie aantal
beginnersquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef Isambard het volgende:
Sowieso, vieren dat je een aantal posts hebt
(/Verkapte ik-heb-laatst-1000-posts-gehaald-maar-kwam-daar-achteraf-pas-achter-post)
Foutje bedanktquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Flippiee het volgende:
Wacht wacht wacht.
TS je icoontje zegt dat je een man bent maaar
[..]
hahahahahha goeie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
FOK!kers met meer dan 10k posts.
Je moeder laten neuken door een 'klotenewbie'.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef MASD het volgende:
Je eigen felicitatietopic openen. Je mag dan wel 10k posts hebben, maar je bent nog steeds een klotenewbie.
Mwah mwah, te vaak gehoord.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef aight1 het volgende:
Beste Nederlandse rapnummer ooit voor je mijlpaal.
Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt. Heel slechte comeback. Lees je in en probeer het opnieuw.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je moeder laten neuken door een 'klotenewbie'.
Alleen deze keer he, de volgende keer ben je de pineut.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef Nitrouz het volgende:
SwJ in mijn topic die geen slot neerzet.
wie houd me warm, als ik in de kou leefquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt. Heel slechte comeback. Lees je in en probeer het opnieuw.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 geilen dame voor je 10.000 postsfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Topdame! Het is hem gegund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 geilen dame voor je 10.000 postsAlles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Jezus christus, als dat zoontje dit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 geilen dame voor je 10.000 posts![]()
Vlinder gaat bij haar vader wonen omdat mama een slet is, Gooische Vrouwen.
![]()
Zeker, dan kan deze voor zolang wel dicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |