Dit!quote:
dat is niet zielig..maar de waarheid en idd dom!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom moest Joanna bij het gesprek zijn?
Ik vind het wel zielig dat er 2 op 1 gaan zitten zeiken.. Je ziet aan Mo dat ze een
zacht hartje heeft! Als je zegt tegen haar.. 'je bent dom' huilt ze al..
Ik zal, door alle smartelijke tranen heen, mijn best doen!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Als ze zegt wie ze genomineerd heeft zijn het vast niet 'de drie blondjes' meer.
Ik hoop het zo ik haat mannen die zo een vrouw behandelen. En genieten als een vrouw zo zit te huilen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Als ze dit goed in beeld brengen is Philip exit donderdag. Laten we het hopen.
Die gast is nog een stukkie erger dan Servio.
klopt..wie anders staat op plek 34 in de cda...en is dronken,neukend en laveloos te zien op tv??quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef Ransjih het volgende:
omdanks alles denk ik toch dat mo dit niet vergeet
Alleen mannen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik hoop het zo ik haat mannen die zo een vrouw behandelen. En genieten als een vrouw zo zit te huilen.
alles voor het geldhe...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik hoop het zo ik haat mannen die zo een vrouw behandelen. En genieten als een vrouw zo zit te huilen.
he he heb je het ook in de gaten, Monique heeft volgens mij haar hele leven lopen janken als ze ergens haar zin niet kreeg, denk ff tranen en dan weer verdergaan. wat ik eerder zei ze is ook een berekenend meisje.quote:
Join the club.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef willem67 het volgende:
Gadverdamme wat heb ik me vergist in Philip, wat een slechte lozer is dat.
Het interesseert hem niet eens als hij maar wint!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef delfse het volgende:
[..]
Zonder deze hatelijke mensen is er nou eenmaal geen televisie. Ik vind het ook achterlijk dat Mo gister zo debiel deed naar Jo toe omdat Flip genomineerd was. 2 weken daarvoor ging zij helemaal kapot toen Maik genomineerd was en nu snapte ze de reactie van Jo niet. Ok, wat Flip doet, mensen manipuleren, achterbaks enzo dat neem ik nu maar voor lief, omdat de rest dat ook doet. Je doet nu eenmaal mee met het spel en gedraagt je naar gelang naar de andere bewoners. Ik vind wel nog steeds dat Gerard en Flip het meest bezig zijn met het spel. Jo doet het naar behoren goed om haar geheim af te schermen. De anderen proberen het spel maar beetje uit te zitten enzo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Niet overdrijven?? Lees even de laatste cossen door. Zelden is een bewoner zo enorm uitgekotst in korte tijd. Hij overtreft Servio nog toen tijdens zijn aanval op Alex.
Philip is een asociaal excuus voor een mens. Een walgelijk, laag bij de gronds persoon.
dat was een notering van een lijst uit 2007quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt..wie anders staat op plek 34 in de cda...en is dronken,neukend en laveloos te zien op tv??
Wat niet wegneemt dat het psychologische spelletje van Flip buitengewoon smerig was.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he heb je het ook in de gaten, Monique heeft volgens mij haar hele leven lopen janken als ze ergens haar zin niet kreeg, denk ff tranen en dan weer verdergaan. wat ik eerder zei ze is ook een berekenend meisje.
Daarom hoeven ze haar niet zo de grond in te boren..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat is niet zielig..maar de waarheid en idd dom!!
nog een kleine tip voor de tsunamiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |