komkom, niet overdrijven nu he.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop het nu ook heel erg. Wat een triest ventje die Flip.
karaktermoord is geen spelletje ook NIET in een Spel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ff normaal het is een spelletje
KvdWquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
ik ben eten aan het koken, kom ff kijken en zie streamlock....why?
ik zie geen streamlockquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
ik ben eten aan het koken, kom ff kijken en zie streamlock....why?
Mag hopen dat die lekker op de wc thuis kan drukkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Barb_ het volgende:
Waar wil Philip nou voor gaan drukken vrijdag?
Uhm...waar zie jij karakter?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
karaktermoord is geen spelletje ook NIET in een Spel!
Nee hoor, het is een kindje van God.quote:[b] Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef MargrietV het volgende:[/b
Schijnheiligheid ten top... het ontbreekt Joanna nog een aureooltje
Hij heeft echt dezelfde gedachtenkronkels als Joan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Day het volgende:
Dus omdat flip bijna het geheim van sharon geraden heeft niemand anders het recht om op haar te drukken? Degene die dat doet krijgt een nominatie van hem (behalve Jo dan).
ik zag het net wegrennen bij philipquote:
Wat een zelfingenomen, betweterig, zuigerig, drammerig, hoog-irritant wijf is datquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
Jo zegt heel lieflijk: " Nu zijn de 3 blondjes weer compleet eh? "
karaktermoordquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
karaktermoord is geen spelletje ook NIET in een Spel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |