Een Judaskus!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:47 schreef TimeJumper het volgende:
Monique krijgt de kus des doods van doodshoofdaapje Flip
Die eens te meer aantoont dat Joanna de hand boven het hoofd gehouden word.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zeer subjectieve berichtgeving van Net5 en net zo smerig als de chantagepraktijken van Philip en Joanna.
U is een trollquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Mo is gewoon een beckstekker om Flip te nomineren terwijl ze dat niet zou doen![]()
![]()
![]()
Goed omschreven en helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef delfse het volgende:
Dit is toch niet de pest show of maak me kapot show? Het is een spel om geheimen te raden en soms liegen voor het spel maar niet dit.
Fysiek wel jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef DownToEarth het volgende:
Toch zorgt die Aafke voor opheldering. Is een sterke vrouw denk ik.
Ze heeft zich gewoon bedacht. Moet kunnen in dit spel..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Mo is gewoon een "beckstekker 'om Flip te nomineren terwijl ze dat niet zou doen![]()
![]()
![]()
Tuurlijk moeder van Joanna en consorten sponsoren dit programma! Vandaar dat Joanna ongestoord zoveel reclame voor haar webshow en de klinieken van Mevrouw Gabriels-Verweijen mag doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die eens te meer aantoont dat Joanna de hand boven het hoofd gehouden word.....
Laten we hopen dat Flipje voor deze actie een beste sanctie gaat ontvangen....
Daarna nog even botoxhert er achteraan, en verder met andere dingen...
Ze is soms zo heerlijk uh... nuchter...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef DownToEarth het volgende:
Toch zorgt die Aafke voor opheldering. Is een sterke vrouw denk ik.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is soms zo heerlijk uh... nuchter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |