Link? Marokko.nl en de Telegraaf zijn niet echt objectief te noemen he........ ken je bronnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
Ik kwam een reactie tegen op een forum en moest om de ironie lachen:
[..]
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Link? Marokko.nl en de Telegraaf zijn niet echt objectief te noemen he........ ken je bronnen![]()
De humor ontgaat hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen?
V.
Wel als juist mensen die altijd om bronnen vragen dit nu niet doen. Waarom ze dat niet doen weet ik wel want een post op een marokanenforum over Joden is natuurlijk niet objectief.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
O ineens wordt mijnheer kritisch op bronnen?
V.
Ik post een grapje, veelzeggend dat jij dat als 'berichtgeving' ziet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@Disana; de humor ontgaat mij niet hoor.... ik vind het wel weer leuk om jouw wederom op suggestieve berichtgeving te betrappen.
wat is de grap dan???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post een grapje, veelzeggend dat jij dat als 'berichtgeving' ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |