abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94229555
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom bemoeit een politieke partij zich überhaupt met een privaat bedrijf? Zij moeten beleid maken of oppositie voeren en niet op de stoel van een rechter of politieagent willen zitten.
Ik eis keiharde maatregelen!
What has been voted cannot be unvoted :D
pi_94230061
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

What has been voted cannot be unvoted :D
Staat in hun partijprogramma dat ze de trias politica om zeep willen helpen? Als er niets staat over een totalitaire democratie, is er sprake van kiezersbedrog.
pi_94230494
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ach ja, de PVV is weer eens 'woedend'...

Overigens is Connexxion een geprivatiseerd bedrijf dus hoe de PVV denkt Connexxion te kunnen dwingen is mij een raadsel.
De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.
pi_94230528
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef thumbnail het volgende:

[..]

De provincie is de opdrachtgever dus de PVV heeft wel degelijk recht van spreken.
Nee hoor, als opdrachtgever heb je geen enkele recht om je te bemoeien met de interne disciplinaire maatregelen van jouw contractant. Connexxion hanteert een verbod op muziek en hoe zij met de chauffeur omgaan in het onderhavige geval is niet aan de Provincie om te bepalen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2011 10:52:23 ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:51:50 #105
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_94230541
quote:
Alleen als er in de aanbesteding staat dat er geen muziek gedraaid mag worden, anders hebben ze er niks over te vertellen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_94230570
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef SicSicSics het volgende:

Alleen als er in de aanbesteding staat dat er geen muziek gedraaid mag worden, anders hebben ze er niks over te vertellen.
En dat staat dus in de aanbesteding.
pi_94230577
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Staat in hun partijprogramma dat ze de trias politica om zeep willen helpen? Als er niets staat over een totalitaire democratie, is er sprake van kiezersbedrog.
Alsof de PVV daarvan wakker ligt _O-
pi_94230615
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.
pi_94230632
quote:

[..]

De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94230657
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef Tijger_m het volgende:

Nogmaals, lees de OP even? Connexxion heeft een algeheel verbod, de provincie heeft zich niet te bemoeien met interne disciplinaire maatregelen, dat is aan Connexxion om te bepalen.
Wat snap jij niet van mijn antwoord op jou?
pi_94230705
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

De onthutste passagier had ook simpelweg Connexxion op kunnen bellen en zijn klacht aan het bedrijf voor kunnen leggen. Waarom direct de politiek erbij halen? Komt op mij over als een irritant kutkind dat direct zijn ouders erbij haalt als hij ruzie heeft.
De passagier heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft
En dat kan ik wel begrijpen want klachten bij Connexxion hebben over het algemeen geen enkel nut.
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:57:12 #112
116015 SicSicSics
pi_94230727
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef thumbnail het volgende:
Dan heeft de PVV ook recht van spreken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_94230805
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef thumbnail het volgende:

[..]

De passagier heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft
En dat kan ik wel begrijpen want klachten bij Connexxion hebben over het algemeen geen enkel nut.
Volgens mij kun je de statuten erop naslaan en het bedrijf confronteren met zijn eigen beleid. Zie werkelijk niet in waarom de PVV hier weer betrokken bij moet worden. Sowieso is dit een non-issue eerste klas, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:59:37 #114
116015 SicSicSics
pi_94230811
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
Ergens in de eerste reacties wordt de aanbesteding aangehaald (had ik ook niet gelezen :@) maar daar staat wel degelijk in dat er geen radio aan mag.
Fine, fuck you then!
pi_94230849
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dan heeft de PVV ook recht van spreken.
WIl jij nu echt beweren dat als mijn bedrijf zaken doet met de overheid, de PVV mij kan gaan dwingen om maatregelen tegen individuele werknemers te nemen? Nou, ik dacht het niet.
Nota bene met 5 van de 47 zetels...moet toch echt niet gekker worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2011 11:02:48 ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:04:55 #116
116015 SicSicSics
pi_94230964
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:00 schreef Tijger_m het volgende:
WIl jij nu echt beweren dat als mijn bedrijf zaken doet met de overheid, de PVV mij kan gaan dwingen om maatregelen tegen individuele werknemers te nemen? Nou, ik dacht het niet.
Niet zo direct nee, ze kunnen het wel aankaarten in de provinciale raadsvergadering. Ze kunnen zelfs (denk ik?), met een meerderheid van stemmen, de club 'Bestuur regio Utrecht' tot actie manen (dwingen?). Maar echt direct Connexxxion aanpakken zit er inderdaad niet in.

Commentaar leveren is op zich wel een mogelijkheid.
Fine, fuck you then!
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:24:39 #117
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94231669
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee hoor, als opdrachtgever heb je geen enkele recht om je te bemoeien met de interne disciplinaire maatregelen van jouw contractant. Connexxion hanteert een verbod op muziek en hoe zij met de chauffeur omgaan in het onderhavige geval is niet aan de Provincie om te bepalen.
Ik zit nu te wachten op BREIN die zich er ook nog even gezellig tegenaan gaat bemoeien.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_94231728
Is meer iets voor de BUMA/STEMRA en de SENA.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94231956
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Kennelijk wel. Enige wat mensen hier kunnen is dan meteen in een stuip schieten omdat het de PVV is, zoals die ene halve tamme hier met zijn 'cauffer'. PVV vindt het urgent, so be it. Denk dat genoeg mensen zich eraan ergeren, getuige de klachten die binnenkwamen, dus zo raar is het niet.

Het is ook gewoon asociaal van die besturder.
Juist.. je ziet de anti pvv'ers weer volop onder de steen vandaan komen. Dat de chauffeur regels overtreed hoor je ze niet over. _O-

Overigens heeft de PVV zich niet te bemoeien met Connexion maar dat terzijde.
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:33:45 #120
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94231975
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef Ferdo het volgende:
Is meer iets voor de BUMA/STEMRA en de SENA.
Die bedoel ik inderdaad. Dat is wrs. de enige reden dat Connexxion duidelijk laat weten dat het niet toegestaan is anders moet het bedrijf daar een ongehoorde smak geld aan betalen. Veel chauffeurs luisteren weleens naar de radio. Dit gaat puur om die arabische muziek. Te kinderachtig voor woorden.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:01:13 #121
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_94232887
quote:

[..]

Bij de gemeente? _O-

Ik bedoel, als ik in de supermarkt een stuk kaas koop en dat blijkt vervolgens beschimmeld te zijn, dan ga ik ook geen stampij bouwen bij de vleeswarenafdeling. Ja goed, als ik maar hard genoeg roep bij de vleeswarenafdeling komt er vast en zeker ook wel iemand van de kaasafdeling kijken.

PVV doet feitelijk hetzelfde door een brief te sturen naar de B&W van Amersfoort. Amateurs. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef Staal het volgende:

[..]

Die bedoel ik inderdaad. Dat is wrs. de enige reden dat Connexxion duidelijk laat weten dat het niet toegestaan is anders moet het bedrijf daar een ongehoorde smak geld aan betalen. Veel chauffeurs luisteren weleens naar de radio. Dit gaat puur om die arabische muziek. Te kinderachtig voor woorden.
Het staat blijkbaar in de concessie eisen van de opdrachtgever. Als het tenminste een bus was die onder de BRU concessie valt. Het is in dat geval simpelweg vanuit het contract waarmee Connexxion heeft ingestemd niet toegestaan om muziek te luisteren. Als Connexxion daar niet aan had gewild had men niet moeten inschrijven op de betreffende concessie.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_94233241
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:

quote:
UTRECHT - De PVV in Provinciale Staten Utrecht is woest over een buschauffeur die Arabische muziek zou hebben gedraaid in een stadsbus in Amersfoort.

De buschauffeur van lijn drie zou maandagavond niet hebben geluisterd naar klachten van een passagier, die de muziek niet op prijs stelde. De passagier diende daarop een klacht in bij Connexxion, maar heeft er volgens de PVV geen vertrouwen in dat dit enig effect heeft. Daarom wil de partij dat Amersfoort de vervoerder dwingt om maatregelen te nemen tegen de chauffeur.

Connexxion wil inhoudelijk niet op de kwestie ingaan, maar benadrukt dat het voor chauffeurs in het algemeen niet is toegestaan om muziek in de bus te draaien. Dit meldt RTV Utrecht.
Maar ja, haters lezen niet he :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:18:04 #123
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_94233502
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 03:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

... elke stem op die partij is er in de eerste plaats een van onvrede en in de tweede plaats een van het beu zijn dat de zittende regering er zo goed als niks aan doet....
Dat is dan enorm dom.

Ik ben ook ontevreden. Dat weerhoudt me er niet van een partijprogramma te lezen en te kijken wat dat voor types zijn waar ik op stem. Stemmen en niet aan de consequenties denken. En dan straks klagen omdat we er allemaal flink op achteruit gaan en onderwijs en zorg worden afgebroken waar we bij staan. Jaaaa, lieve Hathor, dat is een direct gevolg van die onderbuikstemmen op de PVV, niet van de Marrokanen . :)

Om nog maar te zwijgen van de complete idioterie van politici met een IQ van 80 die zich gaan bemoeien met vogels die gevoerd worden, konikpaarden die terug naar polen moeten, bussen die wel of geen muziek draaien etc.

Bedankt hoor!
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 12:20:01 #124
137949 Disana
pi_94233578
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het blijft moeilijk voor sommigen om te blijven lezen zodra ze de letters PVV zien. Ik zal het even laten zien:

[..]

Maar ja, haters lezen niet he :)
Als je niet eens de reactie van Connexxion afwacht, ben je gewoon enorm happig om deze chauffeur te laten hangen.

En het is niet zo moeilijk te raden waarom hij uitgerekende de PVV belde. Als het om Hollandse muziek was gegaan, had je heel die passagier niet gehoord.
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:22:47 #125
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94233685
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ach ja, de PVV is weer eens 'woedend'...

Overigens is Connexxion een geprivatiseerd bedrijf dus hoe de PVV denkt Connexxion te kunnen dwingen is mij een raadsel.
Dat dus. Straks gaan ze nog woedend eisen Albert Heijn geen couscous meer mag verkopen 8)7

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')