abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 11:54:41 #251
70532 loveli
N
pi_94232632
Afbakbrood in de oven, koffie erbij :9
Hm.. Iets posten omdat je dan weet vanaf welk tijdstip je 12 minuten moet wachten...
crap in = crap out
pi_94232798
whehe :P
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:02:42 #253
331 Merel
Be here now.
pi_94232931
Klinkt spannend Mo, alsof je echt alle schepen achter je verbrandt als je ook je huis opzegt!

En maken jullie je maar geen zorgen over mij hoor. Zoals ik al zei, ik loop nu niet opeens over van de emoties. Het was eigenlijk heel stom: vanavond hebben we dus die werkborrel, en we gingen er eigenlijk allebei wel stiekem van uit dat er dan iets zou gebeuren, maar hij kan vanavond niet komen, dus hebben we de stomme actie gewoon een avondje vervroegd :+ Maar ik heb niet de illusie dat het nu verder goed komt hoor!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 12:03:47 #254
70532 loveli
N
pi_94232974
Hij wel?
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:04:47 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94233009
Fok > kookwekker!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 12:06:27 #256
70532 loveli
N
pi_94233073
Oh ja, die heb ik ook :')
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:20:47 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94233617
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:02 schreef Merel het volgende:
Klinkt spannend Mo, alsof je echt alle schepen achter je verbrandt als je ook je huis opzegt!

En maken jullie je maar geen zorgen over mij hoor. Zoals ik al zei, ik loop nu niet opeens over van de emoties. Het was eigenlijk heel stom: vanavond hebben we dus die werkborrel, en we gingen er eigenlijk allebei wel stiekem van uit dat er dan iets zou gebeuren, maar hij kan vanavond niet komen, dus hebben we de stomme actie gewoon een avondje vervroegd :+ Maar ik heb niet de illusie dat het nu verder goed komt hoor!
Een ingeplande stomme actie }:| Impulsieve fouten kan ik wel begrijpen. Geplande fouten niet.
Dat is gewoon bewuste sabotage.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_94234039
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een ingeplande stomme actie }:| Impulsieve fouten kan ik wel begrijpen. Geplande fouten niet.
Dat is gewoon bewuste sabotage.
Exactly my thoughts. Maar soit als dat Merel helpt?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94234055
Oh hai thar!

Vanmorgen gaf ik les om 8.45u. Groep van zo'n 15 studenten. Er waren er 3 :')

Maria! We gaan vanavond de quesadillas maken *O* :9 :Y)

Merel, accepteer je dan nu dat hij er nog een on the side heeft?
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:37:26 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94234152
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Exactly my thoughts. Maar soit als dat Merel helpt?
Helpt het dan? Of dit een aspirientje tegen een hersentumor? kortstondige nauwelijks merkbare verbetering van een symptoon van een ander, en veel groter probleem?

Sorry, ik ben misschien een beetje hard in mijn oordeel vandaag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_94234178
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Helpt het dan? Of dit een aspirientje tegen een hersentumor? kortstondige nauwelijks merkbare verbetering van een symptoon van een ander, en veel groter probleem?

Sorry, ik ben misschien een beetje hard in mijn oordeel vandaag.
Wat jij zegt :) maar ze eet ieg weer en het besef dat als hij die ander ondertussen ook behoudt komt gewoon weer terug.
pi_94234243
Jeetje ik viel weer in slaap, wat een luiwammes ben ik!
Ai Merel, let op jezelf!
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 12:41:19 #263
70532 loveli
N
pi_94234274
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai thar!

Wie is degene on the side... Daar maak ik me zorgen om.

Coco, fijn dat er 3 de moeite hebben genomen om op te komen dagen, moet een prettige les zijn geweest met oplettende gemotiveerde leerlingen ;)
crap in = crap out
pi_94234365
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Wie is degene on the side...
Coco, fijn dat er 3 de moeite hebben genomen om op te komen dagen, moet een prettige les zijn geweest met oplettende gemotiveerde leerlingen ;)
Oh, dat is inderdaad ook nog eens zo...

En dat klopt, het waren drie hele leuke studentes :) Ik kan aanwezigheid opkrikken door aanwezigsheidsplicht in te stellen, maar dat vind ik nergens op slaan. Liever studenten die er willen zijn dan 15 die moeten.

Heb ik ze ook gezegd :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:45:16 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94234395
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En dat klopt, het waren drie hele leuke studentes :) Ik kan aanwezigheid opkrikken door aanwezigsheidsplicht in te stellen, maar dat vind ik nergens op slaan. Liever studenten die er willen zijn dan 15 die moeten.

Maar dan moet je wel consequenties verbinden aan het niet aanwezig zijn, vind ik. Mensen die nog vragen hebben bijv hadden gewoon maar het college moeten volgen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:45:48 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94234413
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai thar!

Omnomnom! *O* Hopelijk vindt manlief ze lekker! :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94234416
quote:

[..]

Inderdaad :Y dat lijkt me fijner werken dan zuchtende studenten ;)
pi_94234462
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar dan moet je wel consequenties verbinden aan het niet aanwezig zijn, vind ik. Mensen die nog vragen hebben bijv hadden gewoon maar het college moeten volgen.
Aye, eensch.

Dat vertel ik ze ook altijd aan het begin van het blok. Ik vind het prima dat je niet komt, maar het is natuurlijk wel je eigen verantwoordelijkheid. Ook als je iets niet blijkt te snappen. Niet raar staan te kijken als je dan geen laatste-moment-hulp krijgt :p
pi_94234476
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Omnomnom! *O* Hopelijk vindt manlief ze lekker! :9
Ik laat het wel even weten :D
pi_94234549
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Inderdaad :Y dat lijkt me fijner werken dan zuchtende studenten ;)
Daarom inderdaad. Bovendien is dat storend voor de mensen die wel gemotiveerd zijn.

Maar meestal valt de opkomst ontzettend mee, zelfs als het vroeg is. Sta er vaak van te kijken dat er toch nog zoveel mensen komen. Alleen is de groepsdynamiek in deze specifieke groep anders, dat merken de overige docenten ook. Heel typisch.
pi_94234733
quote:

[..]

Na het lezen van de tweede zin dacht ik dat hij 3 leuke studentes on the side had... :')

Gekke vraag Coco, maar waar geef jij eigenlijk les in?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94234803
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Na het lezen van de tweede zin dacht ik dat hij 3 leuke studentes on the side had... :')

Gekke vraag Coco, maar waar geef jij eigenlijk les in?
:D!

En om antwoord te geven op je vraag: ik ben docent communicatie.

(o.a. marketingcommunication, internal communication, presentatietechnieken, intercultural communication, project & event management, Nederlands).
pi_94234831
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daarom inderdaad. Bovendien is dat storend voor de mensen die wel gemotiveerd zijn.

Maar meestal valt de opkomst ontzettend mee, zelfs als het vroeg is. Sta er vaak van te kijken dat er toch nog zoveel mensen komen. Alleen is de groepsdynamiek in deze specifieke groep anders, dat merken de overige docenten ook. Heel typisch.
Daarom :) ik heb op het HBO geen college gevolgd op de uni daarentegen zo veel mogelijk.
Het ligt er ook een beetje aan of je het nodig hebt of niet en of het je kan interesseren denk ik.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:00:28 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94234913
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Daarom :) ik heb op het HBO geen college gevolgd op de uni daarentegen zo veel mogelijk.
Het ligt er ook een beetje aan of je het nodig hebt of niet en of het je kan interesseren denk ik.
Ik heb de meeste colleges wel gevolgd en zelfs bij een college waarbij steeds meer studenten afhaakten ivm een stomvervelende docent, was ik één van de laatsten die nog ging _O-. Ik vind colleges volgen in principe namelijk leuk :Y. Veel van wat de docent vertelt, kun je ook wel in je boek lezen, maar ik neem de stof liever op verschillende manieren tot me. Dan beklijft het beter :). Bovendien geeft het volgen van colleges nog enigszins ritme aan het studentenleven :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94234914
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik was er ook zelden tijdens hoorcolleges. Werkcolleges meestal wel, maar die waren bij ons verplicht. Dat vond ik als student onnozel, dus toen ik docent werd, heb ik me voorgenomen om lessen niet verplicht te stellen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')