Een ingeplande stomme actiequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:02 schreef Merel het volgende:
Klinkt spannend Mo, alsof je echt alle schepen achter je verbrandt als je ook je huis opzegt!
En maken jullie je maar geen zorgen over mij hoor. Zoals ik al zei, ik loop nu niet opeens over van de emoties. Het was eigenlijk heel stom: vanavond hebben we dus die werkborrel, en we gingen er eigenlijk allebei wel stiekem van uit dat er dan iets zou gebeuren, maar hij kan vanavond niet komen, dus hebben we de stomme actie gewoon een avondje vervroegdMaar ik heb niet de illusie dat het nu verder goed komt hoor!
Exactly my thoughts. Maar soit als dat Merel helpt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een ingeplande stomme actieImpulsieve fouten kan ik wel begrijpen. Geplande fouten niet.
Dat is gewoon bewuste sabotage.
Helpt het dan? Of dit een aspirientje tegen een hersentumor? kortstondige nauwelijks merkbare verbetering van een symptoon van een ander, en veel groter probleem?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Maar soit als dat Merel helpt?
Wat jij zegtquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Helpt het dan? Of dit een aspirientje tegen een hersentumor? kortstondige nauwelijks merkbare verbetering van een symptoon van een ander, en veel groter probleem?
Sorry, ik ben misschien een beetje hard in mijn oordeel vandaag.
Wie is degene on the side... Daar maak ik me zorgen om.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai thar!
Vanmorgen gaf ik les om 8.45u. Groep van zo'n 15 studenten. Er waren er 3![]()
Maria! We gaan vanavond de quesadillas maken![]()
![]()
![]()
Merel, accepteer je dan nu dat hij er nog een on the side heeft?
Oh, dat is inderdaad ook nog eens zo...quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie is degene on the side...
Coco, fijn dat er 3 de moeite hebben genomen om op te komen dagen, moet een prettige les zijn geweest met oplettende gemotiveerde leerlingen
Maar dan moet je wel consequenties verbinden aan het niet aanwezig zijn, vind ik. Mensen die nog vragen hebben bijv hadden gewoon maar het college moeten volgen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad ook nog eens zo...
En dat klopt, het waren drie hele leuke studentesIk kan aanwezigheid opkrikken door aanwezigsheidsplicht in te stellen, maar dat vind ik nergens op slaan. Liever studenten die er willen zijn dan 15 die moeten.
Heb ik ze ook gezegd
Omnomnom!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai thar!
Vanmorgen gaf ik les om 8.45u. Groep van zo'n 15 studenten. Er waren er 3![]()
Maria! We gaan vanavond de quesadillas maken![]()
![]()
![]()
Merel, accepteer je dan nu dat hij er nog een on the side heeft?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dat klopt, het waren drie hele leuke studentesIk kan aanwezigheid opkrikken door aanwezigsheidsplicht in te stellen, maar dat vind ik nergens op slaan. Liever studenten die er willen zijn dan 15 die moeten.
Heb ik ze ook gezegd
Aye, eensch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel consequenties verbinden aan het niet aanwezig zijn, vind ik. Mensen die nog vragen hebben bijv hadden gewoon maar het college moeten volgen.
Ik laat het wel even wetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omnomnom!Hopelijk vindt manlief ze lekker!
Daarom inderdaad. Bovendien is dat storend voor de mensen die wel gemotiveerd zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Inderdaaddat lijkt me fijner werken dan zuchtende studenten
Na het lezen van de tweede zin dacht ik dat hij 3 leuke studentes on the side had...quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb ik ze ook gezegd
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Na het lezen van de tweede zin dacht ik dat hij 3 leuke studentes on the side had...
Gekke vraag Coco, maar waar geef jij eigenlijk les in?
Daaromquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daarom inderdaad. Bovendien is dat storend voor de mensen die wel gemotiveerd zijn.
Maar meestal valt de opkomst ontzettend mee, zelfs als het vroeg is. Sta er vaak van te kijken dat er toch nog zoveel mensen komen. Alleen is de groepsdynamiek in deze specifieke groep anders, dat merken de overige docenten ook. Heel typisch.
Ik heb de meeste colleges wel gevolgd en zelfs bij een college waarbij steeds meer studenten afhaakten ivm een stomvervelende docent, was ik één van de laatsten die nog gingquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daaromik heb op het HBO geen college gevolgd op de uni daarentegen zo veel mogelijk.
Het ligt er ook een beetje aan of je het nodig hebt of niet en of het je kan interesseren denk ik.
Ik was er ook zelden tijdens hoorcolleges. Werkcolleges meestal wel, maar die waren bij ons verplicht. Dat vond ik als student onnozel, dus toen ik docent werd, heb ik me voorgenomen om lessen niet verplicht te stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daaromik heb op het HBO geen college gevolgd op de uni daarentegen zo veel mogelijk.
Het ligt er ook een beetje aan of je het nodig hebt of niet en of het je kan interesseren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |