quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef Sisiorange94 het volgende:
I am a Fokker at Fok.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Hebreeuws.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Fafinette het volgende:
[..]
Dit lijkt niet op Arabisch vind ik. Wat is dit?
Oh, ik was al bang dat ik weer een grammatica fout had gemaakt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks, ik interpreteer de opdracht gewoon ff anders!
Zeg: "dit in je eerste taal".
Oh de meesten doen gewoon tot. No problem. Ik wilde het eigenlijk letter voor letter, maar ik ken niemand die het zo uitspreekt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef tochweerhenk het volgende:
ik snap niet hoe je een naam uitspreekt
tee oo tee
of gewoon tot
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef A.M.Fermanova het volgende:
Ben tweetalig opgevoed, dus, NL: ik ben een fokker op fok.nl en Rus: ya fokker na fok.nl (cyrillisch schrift werkt hier ook al niet)
Google translatequote:
Dan gebruik je toch cijfers ipv tekens dat doen die russen altijd in games als ze een nickname kiezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef A.M.Fermanova het volgende:
Ben tweetalig opgevoed, dus, NL: ik ben een fokker op fok.nl en Rus: ya fokker na fok.nl (cyrillisch schrift werkt hier ook al niet)
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch cijfers ipv tekens dat doen die russen altijd in games als ze een nickname kiezen.
Joods ? hoe durf jij t feyenoord logo te misbruiken jij jij jijquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Bombvis het volgende:
@Fafinette: Dat is Jiddisj, joodse taal
Ben bir Fokkerciyim Fok.nl'daquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
Friesland
noord en zuid Holland
brabant
limburg :,)
andere provincies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |