zijn dat ook eigenschappen van hoogbegaafdheid?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique is eigenlijk een klein meisje van 6 jaar. Dat denk ik elke keer als ik haar zie en nu ook weer met die huilbui. Echt het is gewoon een klein meisje.
je ziet hier wel dat we servio helemaal niet nodig hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mogen er voor de grap niet een keer twee uit? Flipse en de Schone Slaper mogen dan wel weg.
Servio is toch wel belangrijk om de boel op scherp te houden
Echt hè?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef Juud79 het volgende:
En dan Joanna met haar meest onschuldige blik, wat een secreet is dat zeg...
Ze zullen in ieder geval niet snel haar geheim raden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef mootie het volgende:
Snappen ze niet dat mensen van mening kunnen veranderen? Ik vind dat ze Mo voor lul zetten door te zeggen dat ze zich laat leiden door anderen, dan zeg je dus dat ze niet voor zichzelf kan denken.
Ja, dat willen ze toch horen. Gewoon meelullen, dan ben je er het snelst vanaf. En Monique is nu pas echt aan het lijden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Mo heeft het net zelf ook toegegeven dat ze zich zelf heeft laten lijden, en dat dat haar fout is geweest.
Ja nadat ze al een kwartier op haar in aan het hakken zijn dat ze zichzelf heeft laten leidenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Mo heeft het net zelf ook toegegeven dat ze zich zelf heeft laten lijden, en dat dat haar fout is geweest.
Servio, wie is dat? Heb hem amper gezien sinds de nominaties.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mogen er voor de grap niet een keer twee uit? Flipse en de Schone Slaper mogen dan wel weg.
Servio is toch wel belangrijk om de boel op scherp te houden
als je al snel huilt is dit ook wel het moment om te gaan als je zo aangevallen word door 2 personen en er alleen voor zit. alles wat ze zegt word niet naar geluisterd. met 2en is ook wel heel heel makkelijk om iemand te breken. zo kun je BIJNA iedereen breken. ik weet zeker dat het bij Jo of flipke sneller lukt!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique is eigenlijk een klein meisje van 6 jaar. Dat denk ik elke keer als ik haar zie en nu ook weer met die huilbui. Echt het is gewoon een klein meisje.
Dan zeggen ze toch lekker niks meer, klaar. Maar om met 2 man iemand aan het huilen maken is wel een stapje verder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef angeljacky het volgende:
En toch is het waar wat de 2 zeggen vind ik. Mo zegt dus niet eerlijk waarom ze hem genomineerd hebben. En Mo zegt dat ze niks delen, ze hebben wel gelijk Mo lult alles door aan de anderen dan zou ik ook niks zeggen meer.
Eensch!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Mylene het volgende:
Dit slaat toch wel alles, een dieptepunt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef akveor het volgende:
Nou ja, de volgende nominatie zal voor Moniek een stuk makkelijker zijn.
Dit komt voornamelijk van Philip af, die blonde doos is gewoon aan het slijmen bij die gladjakker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk zeg... waarom moet dit zo persoonlijk gemaakt worden?
Wat een agressie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |