quote:
Goed gedaan!!!
En over de doelen...er zitten zeker wel wat makkelijke bij, maar wel dat ik de dingen dan vaak moet doen (zoveel keer per week stofzuigen/mascara gebruiken, elke week oud papier wegbrengen bijvoorbeeld). Meer voor mezelf, in de hoop dat er op die manier een soort routine in gaat komen

En lezen staat er bv ook in. Vond ik altijd heerlijk om te doen, maar doe het op een een of andere manier niet meer. Wel in de tussentijd (gaat toch inmiddels om een jaar of 6 haast niet meer lezen) boeken gekocht, of in begonnen, maar niet agfemaakt. Nu moet ik dus weer gaan lezen. En tsja, wel een doel die aan het eind pas gerealiseerd kan worden (lees elke maand een boek). Maar dan ook als doel 'lees alle Harry Potters weer een keer'. Dat is dus een sub doel in een groter doel

Weet wel dat ik waarschijnlijk een beetje fexibel moet zijn met weken/maanden bij mezelf. Dit door migraine. Als ik dan bv het oud papier niet binnen een week kan wegbrengen door de migraine, dan maar de dag daarna. Ik vind niet dat mijn doel daardoor dan niet behaald is, is overmacht vind ik.
Oh, en besloten dat ik vanaf maandag mee ga doen. Mooi duidelijk, eerste dag van een nieuwe maand en mijn weken lopen daardoor van maandag t/m zondag.
(Zit alleen nog even met het doel bloed/plasma geven. Hij staat er nu wel bij, maar moet eerst maar even met de bloedbank bellen. Zit met chronische ziektes waarbij de onstekingswaarden wel eens verhoogd kunnen zijn, weet niet in hoeverre dat invloed kan gaan hebben/of ik wel een goede kandidaat voor donatie ben. Maar zou het wel graag willen doen)