Komt vast goed!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond voor Doel 63, doneer bloed.
Best een uitdaging met enorme naaldenangst![]()
Ben 1 keer eerder geweest, allemachtig wat is die naald dik...
quote:
Respect!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
Tadaaaaaaa
Inclusief niet zo charmante foto met naald
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
*trots*
Leuk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef kvd het volgende:
Succes Greys!
Ik heb bloed of plasma geven ook op het lijstje staan. Vandaag een beetje lopen neuzen in alle lijstjes en een beetje mijn eigen dromen nagegaan en kom op dit moment op 88 dingen uit...Dus nog 13 dingen en dan ga ik denk ik ook een poging wagen...
Goed gedaan!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
Tadaaaaaaa
Inclusief niet zo charmante foto met naald
*trots*
Leuk! Geinig ook dat jullie ook gezamenlijke doelen hebben,quote:Op zondag 14 april 2013 11:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben sinds vrijdag samen met mn vriend aan een nieuw DZP begonnen.
Ik hou op mijn blog de vorderingen bij, de lijst staat er ook:
https://levenvolgenslaura.wordpress.com/
Thanks! Ja het leek ons leuk om zo'n project samen te doen.quote:Op maandag 15 april 2013 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Leuk! Geinig ook dat jullie ook gezamenlijke doelen hebben,.
quote:
heel oud topic.. mijn dyazero liep blijkbaar in februari dit jaar af... was het vergeten.... Gelukkig blijk ik wel een hoop doelen bereikt te hebben: inmiddels lang en breed afgestudeerd en druk carriere aan het maken. Nagelbijten gestopt... het hardlopen is er nooit echt van gekomen. Wel heb ik mijn haar rood geverfd, een nieuwe telefoon gekocht, naar londen geweest, nieuwe auto, huis gekocht, de haard geverfd (Ok, andere haard in nieuw huis, maar dat telt ook), nieuwe bril en zonnebril (wat een onzindoel..), mijn ouders uit eten genomen, een legaal samenlevingscontract, iets gebreid, vrienden gemaakt, bloed gegeven, nieuwe allstars gekocht..... enzquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef Dzjonka het volgende:
Afstuderen na een lange tijd er tussen uit te zijn geweest, dat wordt nog best een klus om alles te regelen.... en ik schaam me dood dat ik zolang niets van me heb laten horen aan mensen ed
Oh, en een wedstrijd van 10km hardlopenDat wordt pittig. Ik ben mijn mp3 speler kwijt, anders was ik nu aan het rennen met Evy (van start2run)
yeah. Trouwens.... koel dat je sjoelt!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:41 schreef Greys het volgende:
Weer een doel afgestreept
Hahaha dank je, koel he?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
yeah. Trouwens.... koel dat je sjoelt!
Dan had je je eigen lijst maar moeten postenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:23 schreef Jimbo het volgende:
op de hele eerste pagina alleen maar vrouwen
wat een vrouwen project
Nooitquote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je je eigen lijst maar moeten posten
Ahhhhh, mag ik je lijstje zien?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn lijst alleen in Excel staan.
Vorige week begonnen met het opstellen ervan. Valt verdorie echt niet mee
Wel nu een paar dingen gedaan/gepland wat ik anders gewoon niet zou doen.
Zoals: Cabaret voorstelling bezoeken van een "onbekende" Wij gaan in oktober naar Thijs van Domburg, geen idee maar de kaartjes zijn besteld..
Leuk!
15 hotels bezoeken in Nederland, heel hard mee bezig
Jawel, maar nog niet af.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ahhhhh, mag ik je lijstje zien?
Volgens mij is de grens die ze hanteren bij de bloedbank hoger dan de gewone ondergrens. Je moet immers na donatie ook nog steeds een hoog genoeg Hb overhouden.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef kvd het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen, vorige maand is het er niet van gekomen (wil op de een of andere manier op de eerste van een maand beginnen...
Wel al voorbereidend onderzoek gedaan, uitgezocht op ik bloeddonor zou mogen worden. Was voor mij nog even tricky, de dagen na het onderzoek een lichamelijke terugval gehad, dus verwachte dat het niet door zou gaan. Ligt er vandaag een uitnodiging op de mat...goedgekeurd dus.
Alleen bleek tijdens het onderzoek dat mijn hb wat aan de lage kant zou zijn, waardoor er wel een kans bestaat dat ik voor niets naar de bloedbank zou gaan. Volgens de onderzoeker was deze meting een aardige indicatie voor hoe mijn hb elke keer zou zijn. Wel een beetje vreemd, de afgelopen jaren is er aardig vaak bloed afgenomen ivm vermoeidheid, ik heb al die keren nooit rond de ondergrens gezeten, anders had ik daar volgens mij al lang wat tegen gehad. Maar goed, maar even flink spinazie eten de komende dagen
Klopt. Volgens mij is de normale ondergrens 7.0 en moet je om te doneren minimaal 7.8 hebben. Dit is wel voor vrouwen, weet eigenlijk niet of het voor mannen anders is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij is de grens die ze hanteren bij de bloedbank hoger dan de gewone ondergrens. Je moet immers na donatie ook nog steeds een hoog genoeg Hb overhouden.
Is het in de buurt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef kvd het volgende:
Ik zit vast...moet nog 7 doelen (de overige 94 heb ik al anderhalve maand ofzo haha).
Maar moet binnen gister en 15 mei bloed laten prikken, dus moet even opschieten...
Het is in dezelfde stad. En zie eet niet tegenop ofzo. Maar het is 1 van de doelen, vind niet dat ik het kan maken te beginnen met het doel voordat ik met het project begin. Dus moet nog snel 7 doelen verzonnen,vlot aanmaken en gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het in de buurt?En kan vaak ook 's avonds toch?
Niet te lang uitstellen, meteen de eerste avond ofzo dat het mogelijk is gaan
Goed bezig en toffe foto's! Ik heb ook progress gemaakt, maar foto's van de leuke dingen volgen nog.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Twee doelen behaald dit weekend
- Eet een taart zonder enig bestek samen met 3 vrienden
- Zing 5 nummers tijdens SingStar
Beiden met pics ter bewijs
De eerste week is het natuurlijk ook nog wel makkelijk om bij te houden.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef Murmeli het volgende:
Goed gedaan! Spaarpot kopen is wel een slimme reminder inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |