Heb jij ook het soependoel?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:09 schreef Dzjonka het volgende:
Leuke lijst murmeli! Ik vraag me af of ik ook meer soepen ga leren... ben gek op soepen
Alle tijd van de wereld zou ook helpenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet er nog steeds zo'n 20 verzinnen. Als ik nou de jackpot van een paar miljoen euro zou winnen dan was het wat makkelijker
Haha, nee, ik kan er niks van. Heb dat doel van greys gejat, vond em wel leukquote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Leuke lijst Murmeli! Sjoel je vaak?
Ondertussen vandaag ook een mini-update van mij
taluma101.blogspot.nl/
Ik heb er ook nog 1 open staan. Denk dat t wel leuk is om gaandeweg nog een of enkele doelen toe te voegen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alle tijd van de wereld zou ook helpen
Heb er nu 48... Misschien houd ik het wel bij vijftig, liever dat dan onzindoelen gaan verzinnen. Maar wie weet kom ik ook nog wel leuke dingen tegen!
Juist. en dat hebben wij niet maar ik maak er maar 101 dingen voor je dood gaatquote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alle tijd van de wereld zou ook helpen
Heb er nu 48... Misschien houd ik het wel bij vijftig, liever dat dan onzindoelen gaan verzinnen. Maar wie weet kom ik ook nog wel leuke dingen tegen!
Owja dat vond ik aan het begin van het jaar ook zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nu ook de 52 week money challenge erop staan,.
Duurt een jaar en elke week stort je het bedrag gerelateerd aan het weeknummer.
Week 1 stort je 1 euro op je spaaraccount, week 2 2 euro etc.
[ afbeelding ]
Ja da's een toffe, maar die heb ik laten zitten omdat je juist in de duurste maand (december) zoveel moet sparen, beetje onlogischquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nu ook de 52 week money challenge erop staan,.
Duurt een jaar en elke week stort je het bedrag gerelateerd aan het weeknummer.
Week 1 stort je 1 euro op je spaaraccount, week 2 2 euro etc.
[ afbeelding ]
Je kan toch ook smokkelen/het concept aanpassen. Dat je het niet koppelt aan de week waarin je leeft, maar dat de weeknummers ziet als hoeveel werken je bezig bent. Dus deze week is week 1, dus ¤1, volgende week week 2, dus ¤2 enzovoort. Betaal je nu al fors minder in decemberquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een toffe, maar die heb ik laten zitten omdat je juist in de duurste maand (december) zoveel moet sparen, beetje onlogisch
Ohjaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Je kan toch ook smokkelen/het concept aanpassen. Dat je het niet koppelt aan de week waarin je leeft, maar dat de weeknummers ziet als hoeveel werken je bezig bent. Dus deze week is week 1, dus ¤1, volgende week week 2, dus ¤2 enzovoort. Betaal je nu al fors minder in december![]()
En als dat nog te veel is, dan week dat principe aanhouden, maar pas in november of december beginnen
Zo wil ik het in ieder geval gaan doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Je kan toch ook smokkelen/het concept aanpassen. Dat je het niet koppelt aan de week waarin je leeft, maar dat de weeknummers ziet als hoeveel werken je bezig bent. Dus deze week is week 1, dus ¤1, volgende week week 2, dus ¤2 enzovoort. Betaal je nu al fors minder in december![]()
En als dat nog te veel is, dan week dat principe aanhouden, maar pas in november of december beginnen
Ligt eraan wanneer je begint, toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
, maar die heb ik laten zitten omdat je juist in de duurste maand (december) zoveel moet sparen, beetje onlogisch
Hehehehe, maar alles op de eenvoudige manier doen is ook niet altijd even leuk.quote:
quote:
Dan zouden december en juni als laatste maand mooi uit kunnen komen (13de maand/eindejaarsbonus en vakantiegeld...een extraatje dus...)quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je spaart wel een mooi bedrag bij elkaar dan! Maar ja die laatste weken dan zit je wel op een 200 euro die je in een maand moet sparen. das vrij veel. Dus ik doe wel 5 euro per doel. En ik spaar ook mijn kleingeld in een potje. Dan kan ik tegen het einde van mijn dayzero project mooi mijn reisje naar thailand (een van mijn doelen) betalen!
Ik deed dit ook, maar ik deed juist elke week een bedrag overmaken wat ik wel kon missen. Als ik wat meer geld over had deed ik dus bijvoorbeeld 52 euro, dan hoef ik dat aan het einde van het jaar niet te doen. En ik had gewoon een lijstje waarop ik het dan afkruiste.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je spaart wel een mooi bedrag bij elkaar dan! Maar ja die laatste weken dan zit je wel op een 200 euro die je in een maand moet sparen. das vrij veel. Dus ik doe wel 5 euro per doel. En ik spaar ook mijn kleingeld in een potje. Dan kan ik tegen het einde van mijn dayzero project mooi mijn reisje naar thailand (een van mijn doelen) betalen!
Wat goed 'out of the box' gedacht.. dit past denk ik beter bij mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef paardenmeisjes het volgende:
[..]
Ik deed dit ook, maar ik deed juist elke week een bedrag overmaken wat ik wel kon missen. Als ik wat meer geld over had deed ik dus bijvoorbeeld 52 euro, dan hoef ik dat aan het einde van het jaar niet te doen. En ik had gewoon een lijstje waarop ik het dan afkruiste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed als ik mijzelf in de OP zet ook? En Greys? Wilde gij er ook meteen bij?
De pagina die je in dit blog zoekt, bestaat helaas niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer een update
http://mirandadayzero.blo(...)djes-een-zeer-slecht.
Oh en ja graag Anne
Oh op de een of andere manier was de .html er af gevallenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef Miriampje het volgende:
[..]
De pagina die je in dit blog zoekt, bestaat helaas niet.
quote:
Ik wil nog even zeggen: ik word blij van je blogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]Dank je! Tis gewoon een manier om elkaar lekker vaak te zien haha.
En om idiote onderbroekjes te kopen en aan te trekken
Ohhhhhhh weer een nieuwe update.
Meet Desiree de Orchidee!
http://mirandadayzero.blo(...)ej-een-orchidee.html
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:23 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ik wil nog even zeggen: ik word blij van je blog![]()
Komt er vast nog eentje voorbij.quote:Maar voel me er ook schuldig door.. want ik verwaarloos mijn doelen![]()
32. Loop mee aan een Avondwandelvierdaagse
In een naburig dorp was de afgelopen dagen een vierdaagse.. maar bij gebrek aan meelopers heb ik niet meegedaanHopelijk komt er de komende 190 dagen nog een andere vierdaagse voorbij.
Waarschijnlijk als ik eerder had gevraagd wel.. maar ik doe zoiets een dag van te vorenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kon je echt niemand overhalen om deze te lopen?
Volgens mij kan je daar ook bloggen en meedoen in foto categorieën enzovoort. Zou je kunnen gebruiken als je bv de natuur een jaar lang in beeld wil brengen of iets raars als blikjes in allerlei vormen en posities ed zou willen fotograferen. Of jezelf een jaar lang (project 365: http://content.photojojo.(...)-take-a-photo-a-day/)quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
Wat is er eigenlijk handig aan die PhotoJojo link bij 'handige links' in de OP?
Ik snap het vast niet?
Stoerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]Dank je! Tis gewoon een manier om elkaar lekker vaak te zien haha.
En om idiote onderbroekjes te kopen en aan te trekken
Ohhhhhhh weer een nieuwe update.
Meet Desiree de Orchidee!
http://mirandadayzero.blo(...)ej-een-orchidee.html
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Weer een (kleine) update.
Tot nu toe gaat het lekker
http://taluma101.blogspot.nl/
Blogspot!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:28 schreef Lutte het volgende:
101 doelen bedenken? Een uitdaging.
Een blog in elkaar zetten? Een drama.
Ik voel me echt domIk weet in mijn hoofd wel wat ik wil, maar snap er de ballen van verder
Gebruik momenteel Wordpress, is er een andere gemakkelijker?
Goed beginquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:36 schreef Lutte het volgende:
Vanavond eens uitproberen dan!
M'n doelen vallen al voor ik goed en wel begonnen ben zo goed op z'n plekWil een jaar een plantje verzorgen, krijg ik gisteren van vrienden een doe het zelf aardbeienplant
En een vriendinnetje wil dolgraag alle straten van Monopoly fotograferen en laat dat ook net één van mijn doelen zijn
Heb er zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |