De eerste week is het natuurlijk ook nog wel makkelijk om bij te houden.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef Murmeli het volgende:
Goed gedaan! Spaarpot kopen is wel een slimme reminder inderdaad.
Heb jij ook het soependoel?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:09 schreef Dzjonka het volgende:
Leuke lijst murmeli! Ik vraag me af of ik ook meer soepen ga leren... ben gek op soepen
Alle tijd van de wereld zou ook helpenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet er nog steeds zo'n 20 verzinnen. Als ik nou de jackpot van een paar miljoen euro zou winnen dan was het wat makkelijker
Haha, nee, ik kan er niks van. Heb dat doel van greys gejat, vond em wel leukquote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Leuke lijst Murmeli! Sjoel je vaak?
Ondertussen vandaag ook een mini-update van mij
taluma101.blogspot.nl/
Ik heb er ook nog 1 open staan. Denk dat t wel leuk is om gaandeweg nog een of enkele doelen toe te voegen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alle tijd van de wereld zou ook helpen
Heb er nu 48... Misschien houd ik het wel bij vijftig, liever dat dan onzindoelen gaan verzinnen. Maar wie weet kom ik ook nog wel leuke dingen tegen!
Juist. en dat hebben wij niet maar ik maak er maar 101 dingen voor je dood gaatquote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alle tijd van de wereld zou ook helpen
Heb er nu 48... Misschien houd ik het wel bij vijftig, liever dat dan onzindoelen gaan verzinnen. Maar wie weet kom ik ook nog wel leuke dingen tegen!
Owja dat vond ik aan het begin van het jaar ook zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nu ook de 52 week money challenge erop staan,.
Duurt een jaar en elke week stort je het bedrag gerelateerd aan het weeknummer.
Week 1 stort je 1 euro op je spaaraccount, week 2 2 euro etc.
[ afbeelding ]
Ja da's een toffe, maar die heb ik laten zitten omdat je juist in de duurste maand (december) zoveel moet sparen, beetje onlogischquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nu ook de 52 week money challenge erop staan,.
Duurt een jaar en elke week stort je het bedrag gerelateerd aan het weeknummer.
Week 1 stort je 1 euro op je spaaraccount, week 2 2 euro etc.
[ afbeelding ]
Je kan toch ook smokkelen/het concept aanpassen. Dat je het niet koppelt aan de week waarin je leeft, maar dat de weeknummers ziet als hoeveel werken je bezig bent. Dus deze week is week 1, dus ¤1, volgende week week 2, dus ¤2 enzovoort. Betaal je nu al fors minder in decemberquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een toffe, maar die heb ik laten zitten omdat je juist in de duurste maand (december) zoveel moet sparen, beetje onlogisch
Ohjaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Je kan toch ook smokkelen/het concept aanpassen. Dat je het niet koppelt aan de week waarin je leeft, maar dat de weeknummers ziet als hoeveel werken je bezig bent. Dus deze week is week 1, dus ¤1, volgende week week 2, dus ¤2 enzovoort. Betaal je nu al fors minder in december![]()
En als dat nog te veel is, dan week dat principe aanhouden, maar pas in november of december beginnen
Zo wil ik het in ieder geval gaan doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Je kan toch ook smokkelen/het concept aanpassen. Dat je het niet koppelt aan de week waarin je leeft, maar dat de weeknummers ziet als hoeveel werken je bezig bent. Dus deze week is week 1, dus ¤1, volgende week week 2, dus ¤2 enzovoort. Betaal je nu al fors minder in december![]()
En als dat nog te veel is, dan week dat principe aanhouden, maar pas in november of december beginnen
Ligt eraan wanneer je begint, toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
, maar die heb ik laten zitten omdat je juist in de duurste maand (december) zoveel moet sparen, beetje onlogisch
Hehehehe, maar alles op de eenvoudige manier doen is ook niet altijd even leuk.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |