5 boeken lezen voor ik een nieuw boek koop.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 14 april 2011 08:43 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
5 boeken lezen voor ik een nieuw boek koop.
Spullen bij mijn ouders opruimen (het was er nog steeds een puinhoop terwijl ik al lang uit huis ben)
de rest gaat ook wel wat langer duren hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef Miriampje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal goed bezig![]()
Bij mijn doelen moet ik vaak langere tijd/ meerdere keren iets doen.. dat kost tijd.
Agh we blijven bezig
Dat doe ik de hele tijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben mijn lijstje aan het aanpassen, zijn echt veel andere doelen die ik veel leuker vind
Inderdaad, het worden wel 'betere' doelenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik doe dit ook! Heb alleen geen blog want daar had ik geen zin in.
[..]
Dat doe ik de hele tijd.Maar wel echt naar 'betere' doelen, dus de dingen die ik had als opvulling omdat ik niet op 101 doelen kwam omzetten naar dingen die ook daadwerkelijk wat opleveren.
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat bloemetje kun je er heel makkelijk bij zetten: gewoon met je muis er overheen bewegen, dan komt er een schermpje waar je kunt aanklikken dat je ermee bezig bent of dat je dat doel voltooid hebt. Mocht dat niet meteen werken, dan moet je eerst even bovenaan op 'edit list' klikken.
Het is meer dan alleen over dat grijze vinkje aan de zijkant heen bewegen. Je moet er echt op klikken, dan krijg je een klein uitvouw-menu met 3 opties: I've done this, Not started en In Progress. In dat menu klik je dan op de laatste optie, en dan staat er wel een bloemetje naast. Ik bekijk de lijst in Safari, misschien maakt je webbrowser nog uit. Als het nog steeds niet werkt kun je natuurlijk ook even naar de beheerder van de website mailenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
hmmm...nogsteeds geen bloemtjes. Zou dat komen omdat ik nog geen 101 doelen heb?
Een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik krijg nu idd zo'n menutje....bedankt voor de uitleg.
Ik heb ook tog maar een blog aangemaakt...vond ik ook wel leuk om een omschrijving te geven van al mijn doelen en zeker als ik ze behaald heb
Heb er al 3 behaald
- blog maken (lekker makkelijk)
- piercing laten zetten
- zelf pizza maken
Gaat goed...nu die 101 doelen nog
Linkje?quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik krijg nu idd zo'n menutje....bedankt voor de uitleg.
Ik heb ook tog maar een blog aangemaakt...vond ik ook wel leuk om een omschrijving te geven van al mijn doelen en zeker als ik ze behaald heb
Heb er al 3 behaald
- blog maken (lekker makkelijk)
- piercing laten zetten
- zelf pizza maken
Gaat goed...nu die 101 doelen nog
http://tyler-girl.blogspot.com/quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Linkje?
Enne, was jouw piercing wel een succes?Waar heb je hem laten zetten? (plaats op het lichaam)
Leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Juweliek het volgende:
Aangestoken door Lijnloos ben ik begonnen met dayzero. Ben nog maar een paar dagen bezig maar wou even iedereen bedanken voor de inspiratie!![]()
Ben ook nog bezig met mijn weblog maar spiek maar vast http://101.liekegemist.nl
Kan je het niet aanpassen naar 'niets onnodigs kopen' ofzo? Een verjaardag lijkt me een legale reden om een uitzondering te maken, anders is het inderdaad ook zo lulligquote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik was bezig om twee maanden niets te kopen, maar mijn mama, zus én papa zijn in deze maand jarig ....maar ik vond het ook zo lullig om niets te kopen door mijn DZP.
ik werk hem ook bij op mijn eigen blogquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik had ook steeds problemen met die site idd. Ik pas nu mn lijst weer gewoon steeds aan op mijn eigen blog - werkt prettiger en die doet het tenminste altijd.
Mooiiiiquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Whiiieeeee
Ik zat heel erg te twijfelen, tussen deze een een shopping tote, maar die vind ik te groot voor mijn lichaam en ik draag eigenlijk nooit veel spullen bij me, dus voor nu is deze echt voldoende voor me. Het is een portemonnee combi, dus er zitten vakjes in voor mijn pasjes en mijn geld kan ik er in kwijt. Ook is er genoeg ruimte voor mijn overige spullen (telefoon, zonnebril, sleutels en eehh meer heb ik eigenlijk nooit bij me)
Hihi ja soms is het gewoon leuker om een keertje wat dingen opzij te zetten en te sparen voor een wat duurder itemquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mooiii !
En leuk dat ik niet de enige ben die 'veel uitgeven aan een designeritem' op zijn doelenlijst heeft staan, haha. Ik heb vorig jaar voor mn DZP een paar designerschoenen van MiuMiu gekocht.
Leuke lijst! 81 en 85 zijn leuk om uit te voerenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef Olga het volgende:
Sinds een week ook bezig en tot nu toe gaat het aardig
Mijn lijst http://olgalala.blogspot.com/2011/06/day-zero-project.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |