quote:
Op donderdag 14 april 2011 08:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:Dat bloemetje kun je er heel makkelijk bij zetten: gewoon met je muis er overheen bewegen, dan komt er een schermpje waar je kunt aanklikken dat je ermee bezig bent of dat je dat doel voltooid hebt. Mocht dat niet meteen werken, dan moet je eerst even bovenaan op 'edit list' klikken.
quote:
Op donderdag 14 april 2011 13:45 schreef Tyler-Girl het volgende:hmmm...nogsteeds geen bloemtjes. Zou dat komen omdat ik nog geen 101 doelen heb?
Het is meer dan alleen over dat grijze vinkje aan de zijkant heen bewegen. Je moet er echt op klikken, dan krijg je een klein uitvouw-menu met 3 opties: I've done this, Not started en In Progress. In dat menu klik je dan op de laatste optie, en dan staat er wel een bloemetje naast. Ik bekijk de lijst in Safari, misschien maakt je webbrowser nog uit. Als het nog steeds niet werkt kun je natuurlijk ook even naar de beheerder van de website mailen
Hier druk bezig met doelen behalen! Ik zit op 29 van de 100 boeken lezen die ik nog nooit had gelezen. Moet ik wel bekennen dat ik ook even een paar maanden had waarin ik geen concentratie voor lezen had. Beetje onhandig gezien m'n studie, maar het trekt toch nog wel recht gelukkig
Ik ben ook begonnen met m'n Bachelorscriptie en dus het behalen van m'n bachelordiploma, 2 van de grootste doelen op m'n lijst. Het plan is om ergens in juli m'n definitieve versie in te leveren en dan netjes in september af te studeren. Wat stiekem nog best wel moeilijk wordt, maar het moet

En daarna beginnen met een masterstudie, wat ook weer een groot doel is.
Verder veel kleinere doelen waar ik aan werk, zoals 5 verschillende dingen bakken, 20 musea bezoeken (Wat makkelijker gaat nu ik een museumjaarkaart heb), naar 5 concerten, de hele IMDb top 250 kijken, enz. Dat vordert allemaal langzaam maar gestaag.
Ik ben wel echt heel trots dat ik al 2 keer m'n eigen fiets heb gemaakt! Dat was iets waar ik echt tegenop zag: banden plakken.

Daar had ik altijd een vader voor in de buurt, maar als je op kamers woont is dat lastig, en de fietsenmaker is weer duur. Dus ik heb het nu 2 keer in 1 maand gedaan en ik durf nu te zeggen dat ik het kan. Heb zelfs een eigen fietsreparatiesetje gekocht bij de Lidl, en goeie lampjes. Nou alleen nog kruipolie en een engelse sleutel, dan kan ik alles zelf