3000 pleuro voor een opblaasboot?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
"Ëen leuke manier om mij te sponsoren...."
Die dingen zijn verkrijgbaar vanaf ongeveer ¤ 3000,-- maar zij praat erover alsof het om een pondje suiker gaat!
Op zich zo schokkend dat ik niet begrijp dat een weldenkende ouder haar niet zo hard als een penalty van Koeman terugkickt naar de schoolbanken..quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Vond je het erbarmelijke Nederlands in haar laatste blog niet schokkend genoeg?
Net even een stukje van een filmpje gekeken, omdat ik toch met eigen ogen wilde zien hoe haar presentatie tijdens de HISWA ging.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Op zich zo schokkend dat ik niet begrijp dat een weldenkende ouder haar niet zo hard als een penalty van Koeman terugkickt naar de schoolbanken..
Maar ja, de afstomping slaat toe. Haar Nederlands is zo *kankerverwekkend slecht dat haar taalfouten geen indruk meer maken.
*Speciaal voor Thumbnail, krijgt ie toch nog gelijk.
Vanaf hequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
3000 pleuro voor een opblaasboot?
nou ja het loopt maar 650 euro extra op,.. als je 3000 over hebt voor een opblaasboot kunnen die 650 eurootjes er ook nog wel vanaf,...quote:
Nou, ik vind het toch best fikse bedragen. Maar goed, je moet er wat voor over hebben om "Laura Dekker" op je zeiltje te hebben staan natuurlijk. Voor een Gaastra trui betaal je tenslotte ook meer dan voor een trui waar geen merk op staat maar eveneens van een goede kwaliteit is. Om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:52 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
nou ja het loopt maar 650 euro extra op,.. als je 3000 over hebt voor een opblaasboot kunnen die 650 eurootjes er ook nog wel vanaf,...
zoals ik al eerder zei: gelukkig gaat het geld pas naar laura lekker als je haar naam vermeld.
Die heeft LD toch ook? Gekregen van een andere sponsor? Heeft het kind straks drie boten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
is ook veel geld, voor nog 1000 erbij heb je een redelijke zodiac, daar zou ik dan voor gaan veel degelijker
Als ze dan die bol nog niet rond komt, weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die heeft LD toch ook? Gekregen van een andere sponsor? Heeft het kind straks drie boten.
Voor de waarde van al die spullen en de sponsorgelden had ze ook een cruise kunnen boeken, wellicht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze dan die bol nog niet rond komt, weet ik het ook niet meer.
Maar voor het maken van een cruise had ze geen sponsoren gevondenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Voor de waarde van al die spullen en de sponsorgelden had ze ook een cruise kunnen boeken, wellicht.
Nee, dan had ze een opleiding moeten volgen en werken voor de kost en haar vakantie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar voor het maken van een cruise had ze geen sponsoren gevonden
icm. de oorspronkelijke TT sloeg het nog ergens op, maar ja.. Eigenlijk is een OP overbodig. Laura de Vakantiepuber behoeft geen introductie meer..quote:
Je kunt haar blog hier lezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:38 schreef outcast_within het volgende:
wie wat waar hoe? kon uit de OP niet vinden of ze nu al bezig was, en met wie en waarmee en waarnaartoe.
Zit je nou de nieuwswaarde van de centrale met die van LD te vergelijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:33 schreef outcast_within het volgende:
ja maar de enige reden dat ik hier ben is dat ik zag dat euleusis dit topic had gemaakt
Kern centrale OP is informatiever
Ja dat viel me ook opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zit je nou de nieuwswaarde van de centrale met die van LD te vergelijken?
De boodschap is duidelijk: sponsors en fans, als jullie van me houden, sturen jullie kussentjes.quote:Behalve dat m'n kussentje echt aan vervanging toe is, is ie nu ook nog vies zout en doorweekt.
Of doe een bod op haar zoute kussentjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
De boodschap is duidelijk: sponsors en fans, als jullie van me houden, sturen jullie kussentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |