ik ben ook zo'n gevoelig type...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, weer een overgevoelige reactie ergens op, huup.
quote:
Eva was met mijn moeder, en helemaal van achter het koelvak had ze Hello Kitty ijs gevonden. Dus daarmee kwam ze thuis. Handig, een oma die geen nee zegt. Heb ook al een hele rits bellenblaas van de AH, en en bellenblaas mee in de tas nemen en doen alsof het die is, gaat niet op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:41 schreef Ticootje het volgende:
In elk pad ligt er wel iets wat Jen vind van dora of hello kitty of chips... Vakkundig verdwijnt alles in haar karretje..
De grote boodschap is ook fijn om alleen te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Nijna het volgende:
Boodschappen met de kids is best te doen, maar de grote boodschappen doe ik liever even alleen
Mijn kinderen vinden het anders maar al te leuk om ook rond te hangen op het toiletquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
De grote boodschap is ook fijn om alleen te doen.
Dat vind ik ook prettiger alleen. Al hangen er regelmatig een dreumes en peuter rond in het kleinste kamertje. Misschien helpt het in het ooit zindelijk worden...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
De grote boodschap is ook fijn om alleen te doen.
Ah, kijk. Ervaringstips? Hier gaan we dus óf met z'n tweeen met in iedere kar 1 kind of ik ga alleen de weekboodschappen doen. Als ik 1 in het stoeltje en 1 in de kar parkeer, krijg ik geen boodschappen in huisquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Vind het ook heerlijk om naar al die gehaaste mensen te kijken.
Er zijn ook weinig mensen die om zich heen kijken, velen lopen in een soort booschappentunnelvisie.
Kom je weer terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga gewoon altijd naast een supermarkt wonen, of tegenover
dus dan kan ik 15 keer boodschappen doen per dag
Ze hebben hier van die wagentjes met een auto ervoor. Ik zet er dan 1 in de auto en 1 in het stoeltje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:13 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ervaringstips? Hier gaan we dus óf met z'n tweeen met in iedere kar 1 kind of ik ga alleen de weekboodschappen doen. Als ik 1 in het stoeltje en 1 in de kar parkeer, krijg ik geen boodschappen in huis![]()
. Hoe doe jij dat KP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |