Ikea.... de winkel is leuk, maar de bouwpakkettenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tering ding
nee, is volgens mij niet dezelfde, een gewoon langwerpig bureau met een la.
maar die schroehoefjes
ik ben er denk ik ruim een half uur mee bezig geweest, en heb er 3 af, de andere 3 zitten allemaal klem ondertussen
ikm zit hard te hopen dta broertje zo komt
zxe zitten steeda allemaal klem, en het zijn van die kleine kutgaatjes, en ales doet me pijn, en en enquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ikea.... de winkel is leuk, maar de bouwpakkettenNiet aan mij besteed. Bij mij vliegen ze altijd door de kamer omdat het niet zo snel gaat als ik wil en er (inderdaad) altijd wel ergens een schroefje vast gaat zitten. Scheef.
Ik vind het altijd vet leuk die pakketjes van Ikeaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ikea.... de winkel is leuk, maar de bouwpakkettenNiet aan mij besteed. Bij mij vliegen ze altijd door de kamer omdat het niet zo snel gaat als ik wil en er (inderdaad) altijd wel ergens een schroefje vast gaat zitten. Scheef.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vet leuk die pakketjes van IkeaLekker friemelen en fröbelen en hop; een kledingkast.
Ik ben verliefdLiep vet te grijnzen door de stad net te slepen met mn verjaardagskado voor mezelf
[ afbeelding ]
kleine-kliko! I love it
Gaaf!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vet leuk die pakketjes van IkeaLekker friemelen en fröbelen en hop; een kledingkast.
Ik ben verliefdLiep vet te grijnzen door de stad net te slepen met mn verjaardagskado voor mezelf
[ afbeelding ]
kleine-kliko! I love it
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kleine-kliko! I love it
Jaaaa, die helmers zijn echt briljant!! Die kunnen niet verkeerd gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij de Helmer had ik meer het idee dat ik origami deed dan dat ik een kast in elkaar zette.
Maar Ikea-bouwpakketten: Geen probleem. Wordt alleen altijd een beetje moe van ladekasten. Heb je eindelijk die kut-la in elkaar, zijn er nog 5 lades
Xenosquote:
Behalve als je een vent hebt die helpt. Eerst het laatje vouwen, zich daarna afvragen of dat vouwen misschien een bepaalde kant op moet? Ja, die moest de andere kant op...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, die helmers zijn echt briljant!! Die kunnen niet verkeerd gaan
En ladekasten zijn kut ja...
Daar heb ik een mamma voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
klussen
zagen
frezen
schuren
boren
echt, als je een beetje kluservaring hebt kun je IKEA met een blinddoek op!
Maar ik snap de frustratie wel
Tofheid!! Me wantzquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
XenosHad hem een hele tijd geleden zien staan in Leeuwarden, toen dacht ik aahhh lief lief, maar had nergens ruimte ervoor. Nu zoek ik hem al weken en daar was ie gelukkig weer
Ik ben zo'n nep-potquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
klussen
zagen
frezen
schuren
boren
echt, als je een beetje kluservaring hebt kun je IKEA met een blinddoek op!
Maar ik snap de frustratie wel
Even meetlint uit mn naaimandje vissenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tofheid!! Me wantz
Hoe hoog is ie ongeveer?
Hehehe, ik had dus heel vaak mensen bij de klantenservice: "Dit kastje klopt niet, de onderdelen zijn fout." "Nee mevrouw, u heeft het verkeerd gemonteerd en gesloopt."quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
IkeaIk was er toch in geslaagd om een achterkantje op een voorkant te timmeren...
![]()
Op het moment zelf echter niet zo funny toen ik er achter kwam.. Kastje koste 300 euri
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
IkeaIk was er toch in geslaagd om een achterkantje op een voorkant te timmeren...
![]()
Op het moment zelf echter niet zo funny toen ik er achter kwam.. Kastje koste 300 euri
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Even meetlint uit mn naaimandje vissen
Wat erg! hahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehe, ik had dus heel vaak mensen bij de klantenservice: "Dit kastje klopt niet, de onderdelen zijn fout." "Nee mevrouw, u heeft het verkeerd gemonteerd en gesloopt."
Vooral als het niet een mevrouw maar meneer was en ze pas geloofden dat zij de fout hadden gemaakt als een mannelijke collega het kwam bevestigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat erg! hahaha
Lin hij is 62 centimeterOok in andere kleuren verkrijgbaar!
Ja uiteindelijk wel. Nadat ik hysterisch mijn vriend had gebeld OMG IK HEB KASTJE GESLOOPT ! Heeft ie netjes alle spijkertjes er uit gehaald en het goed gemonteerd. Enkel bij het openen van het deurtje zie je kleine gaatjes zitten; maar verder niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |